تویوتا پرادو
پرادو یک عضو جدا نشدنی از خانواده بزرگ کمپانی تویوتا می باشد. این شرکت بزرگ ژاپنی تولید این خودرو را از سال 1984 آغاز کرد و پس از طی فراز و نشیب های بسیار، با شروع سال 2002، تولید این خودرو با پلتفرم جدید به عنوان محصولی لوکس در کنار تویوتا لندکروز و دیگر محصولات لاکچری این شرکت به بازار عرضه شد. درواقع پرادو یک نسخه الهام گرفته شده از تویوتا لندکروز در ابعادی کوچکتر می باشد. این خودرو پر طرفدار ظاهری لوکس و قدرتمند دارد که وجود یک جلوپنجره بزرگ همراه با آرم کمپانی ژاپنی تویوتا در نمای جلو آن بسیار چشمگیر و قابل توجه است.
پرادو های وارداتی به ایران مدلهای 2005 تا 2010 (نسل سوم) و سپس 2010 تا 2013 (نسل چهارم) هستند. از سال 2013 به بعد به صورت غیر رسمی و گاه و بیگاه مدلهای بالاتر تویوتا پرادو به ایران وارد شده و همچنان مورد توجه خریداران ایرانی بوده است.
پرادو در انواع دو درب، چهاردرب و شش درب تولید و روانه بازار شده است و تا کنون دو نسل از پرادو را به شکل رسمی در ایران داشتهایم.
تعمیرگاه تخصصی تویوتا پرادو کرج
پرادو دارای 4 مدل GX، GXL، VX و کاکادو است و در همه نسخه ها به جز یک نسخه هفت صندلی تعبیه شده است. از نظر کاربران این استثنا کم هزینهترین استثنایی هست که در این اتومبیل یافت میشود. مدل GX، مدلی است که گزینه پنج صندلی و هفت صندلی را ارائه میدهد.
تمام پرادو ها دارای چهار چرخ متحرک تمام برد و تمام وقت هستند. پرادو به عنوان یک SUV بزرگ که قیمت مقرون به صرفهتری دارد طبقهبندی میشود.
تعمیر پرادو در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.
امکانات خودرو تویوتا پرادو
امکاناتی که در این مدل خودرو تویوتا پرادو به کار برده اند واقعا تناسب با شکل و ظاهرو مدل ان دارد. خودرو تویوتا پرادو در سال 2018 به همراه موتور توربو دیزل 4 سیلندره و دارای 2.8 لیتر حجم و 174 اسب بخار قدرت عرضه شد. این خودرو دارای 6 دنده تمام اتوماتیک می باشد که در کنار طراحی مدرن فرمان رانندگی آرام و راحتی را برای راننده فراهم می کند.
جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:
تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021
نکات منفی پرادو
- داشتن حرکات گهواره ای بدنه به ویژه در سرعت های بالا
- مصرف سوخت زیاد
- شتاب کم در مدل 4 سیلندر
- هندلینگ ضعیف
- رینگ و لاستیک باریک نسبت به طول و عرض بدنه در مدل 5 درب است
نکات مثبت پرادو
- استهلاک پایی
- عملکرد مناسب موتور و گیربکس
- کیفیت قطعات کابین بالا
- فضای کابین مناسب
- سیستم تعلیق نرم به نسبت رقبا
تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است.
مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.
تعمیر تویوتا پرادو در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی
روند تغییر شکل و فرم ظاهری تویوتا پرادو از نسل سوم به بعد اتفاق افتاد. نسل دوم این خودرو شکل و شمایلی بسیار شبیه به تویوتا لندکروز داشت و در بعضی از بازار ها نیز به جای محصولات این کمپانی عرضه می شد. اما بعد از مدتی و با عرضه نسل سوم این خودرو با استفاده از پلتفرم جدید شروع به فاصله گرفتن از محصولات این کمپانی کرد و کم کم اسم تویوتا پرادو را بر سر زبان ها اورد.
محبوبیت این خودرو در ایران و دیگر کشورها به خصوص عربستان به دلیل قابلیت آفرود سواری ان است. این خودرو متناسب با فضای شهری است و سواری خیلی نرم و خوبی به همراه دارد و در عین حال این قابلیت را دارد که از ناهموار ترین مسیرها عبور کند. یکی از اصلی ترین ویژگی های ظاهری این خودرو ابعاد بدنه این اتومبیل است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو از تویوتا لندکروزر کمی کوچکتر است ولی با این حال نسبت به خودروهای شاسی بلند چینی ابعاد قابل قبولی دارد و فضای خیلی مناسبی را برای سرنشینان فراهم می کند. نسل سوم و چهارم این خودرو تفاوت های زیادی دارند که اختلاف ابعادی این دو خودرو اولین وجه تمایز این دو نسل است.
محبوبیت این خودرو در ایران و دیگر کشورها به خصوص عربستان به دلیل قابلیت آفرود سواری ان است. این خودرو متناسب با فضای شهری است و سواری خیلی نرم و خوبی به همراه دارد و در عین حال این قابلیت را دارد که از ناهموار ترین مسیرها عبور کند. یکی از اصلی ترین ویژگی های ظاهری این خودرو ابعاد بدنه این اتومبیل است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو از تویوتا لندکروزر کمی کوچکتر است ولی با این حال نسبت به خودروهای شاسی بلند چینی ابعاد قابل قبولی دارد و فضای خیلی مناسبی را برای سرنشینان فراهم می کند. نسل سوم و چهارم این خودرو تفاوت های زیادی دارند که اختلاف ابعادی این دو خودرو اولین وجه تمایز این دو نسل است.
تویوتا پرادو 2023
خوشبختانه تویوتا پرادو 2023 به خوبی این خواسته خریداران را برآورده میکند و با وجود حجم پردازیهای دقیق اجزای بدنه، جلوپنجره بزرگ و چراغهای نافذ، در کنار ابعاد بزرگ و ارتفاع زیاد از سطح زمین، چهرهای از یک آفرودر قُلدر را به نمایش میگذارد. ضمن اینکه ثابت بودن اصول کلی طراحی این خودرو در سالهای اخیر، باعث اصالت و ماندگاری ظاهر آن شده است.
کابین تویوتا پرادو 2023 هم مثل ظاهر بیرونی آن از همان اصول طراحی نسخههای قدیمیتر بهره میگیرد اما از آن حالت ساده مدلهای قبلی فاصله گرفته است و به لطف یکسری ریزهکاریها در چیدمان اجزا و رنگ و لعاب دادن به آنها، متمدن و تاحدودی لوکس به نظر میرسد.
تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ،انواع مدل های خودروی پرادو شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.
کابین تویوتا پرادو 2023 هم مثل ظاهر بیرونی آن از همان اصول طراحی نسخههای قدیمیتر بهره میگیرد اما از آن حالت ساده مدلهای قبلی فاصله گرفته است و به لطف یکسری ریزهکاریها در چیدمان اجزا و رنگ و لعاب دادن به آنها، متمدن و تاحدودی لوکس به نظر میرسد.
تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ،انواع مدل های خودروی پرادو شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.
نمای بیرونی
در نمای روبرو شاهد چراغهایی با حالتی تندوتیز هستیم که دو طرف جلو پنجره مزین به نوارهای کرومی را به خود اختصاص داده و حالتی قاطع و البته نه چندان خشن را برای این شاسی بلند همهکاره ژاپنی رقم زده است.
استفاده از برخی حجم پردازیها در نمای جانبی و همچنین حالت برجسته نواحی اطراف گلگیرها سبب شده تا ظاهری نسبتا خوشتراش و تا حدودی عضلانی برای این شاسی بلند سختکوش ژاپنی فراهم آورده شود. نمای پشت خودرو نیز نسبت به گذشته تحولات اندکی را تجربه کرده که از جمله میتوان به طرح زاویهدار چراغها و اعمال تغییرات جزئی در سپرها اشاره کرد.
به طور کل طراحی نمای بیرونی تویوتا پرادو ۲۰۱۰-۲۰۱۳ از جلوهای با اصالت، پخته و چشمنواز سود میبرد که توانسته پس از یک دهه همچنان به عنوان یکی از محبوبترین شاسی بلندهای بازار ایران و حتی جهان عرضاندام کند.
طراحی داخل کابین
در داخل کابین تغییرات بیشتر به چشم میخورند، از تغییر کنسول مرکزی و داشبورد تا تغییرات قابل مشاهده در نمایشگرها که همگی جدید هستند. تعداد صندلیها در مدلهای مختلف پرادو اندکی متفاوت است، در همه مدلها ۷ صندلی سرنشین وجود دارد به جز مدل GX که دارای ۵ صندلی است. کابین پرادو تقریبا کم صدا است و با توجه به امکاناتی که ذکر کردیم میتواند انتخاب مناسبی برای کسانی که عاشق سفرهای جادهای و مسافرت در مسیرهای ناهموار هستند میباشد.
مصرف سوخت
اولین مورد از معایب پرادو ۴ سیلندر مربوط به مصرف سوخت بالای این خودرو است. تویوتا در تولید این محصول خود بیشتر بازارهای حاشیه خلیج فارس را در نظر گرفته است، چرا که مدلهای مختلفی از این خودرو در کشورهایی مانند کویت فروش بالایی را به ثبت رساندهاند. همانطور که اطلاع دارید این کشورها دارای منابع بالایی از سوخت فسیلی هستند به همین علت سوخت مورد نیاز را به راحتی دسترس دارند و لازم نیست هزینه بالایی را بپردازند.
پرادو ۴ سیلندر که نسبت به نسخه دیگر این خودرو از موتور کم حجم کمتری برخوردار است، با مصرف سوخت ۱۲.۴ لیتر بنزین در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر مصرف بالایی را به ثبت میرساند.
ایمنی
تویوتا پرادو خودرویی است که از بدو ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه شد، این اتومبیل در دو مدل 3 در و 5 در با موتورهای 4 سیلندر خطی و 6 سیلندر خورجینی به بازار عرضه شده است. هر دو اتاق این خودرو در تست تصادف موسسه ANCAP 4 ستاره ایمنی دریافت کرده است.
استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.
استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.
امکانات خودروی تویوتا پرادو
خودرو تویوتا پرادو دارای 5 حالت رانندگی فوق العاده شامل (کامفورت، اکونومی ، نرمال، اسپرت و اسپرت + ) است و همچنین
تنظیم ارتفاع خودکار نیز در این قابلیت ها به چشم می خورد.
توجه داشته باشید که سسیستم فرمان خودرو تویوتا پرادو همانند هم رده ای های خود دارای سیستم برقی می باشند نیست و همانند قبل هیدرولیکی می باشد.
توجه داشته باشید که سسیستم فرمان خودرو تویوتا پرادو همانند هم رده ای های خود دارای سیستم برقی می باشند نیست و همانند قبل هیدرولیکی می باشد.
تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی ، کلیه مدل های تویوتا پرادو را در کمترین زمان سرویس و تعمیر می کنند.
جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:
تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021
آشنایی بیشتر با تویوتا پرادو
عملکرد فنی
این خودرو با مدل های 3 درب و 5 درب 4 سیلندر و 6 سیلندر عرضه شده که از نسخه های 4 سیلندر تعداد کمی وارد ایران شده و بیشتر در عربستان و کشور های که مناطق کویری دارند دیده می شود. از این مدل ها نسخه های 3 درب 4 سیلندر TXL و 5 درب 6 سیلندر VX بیشتر در ایران دیده می شود. مدل VX از یک پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری ( 3956 سی سی ) 24 سوپاپ با سیستم پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که حداکثر نیروی 271 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور خروجی 381 نیوتون متر در 4400 دور در دقیقه را تولید می کند. گیربکس استفاده شده در این خودرو یک مدل اتوماتیک تیپ ترونیک 6 سرعته است که توسط سیستم چهار چرخ متحرک AWD باعث به حرکت در امدن خودرو می شود. حداکثر سرعت این مدل 200 کیلومتر در ساعت است و در زمان 9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف سوخت شهری ان 9.3 لیتر در هر 100 کیلومتر، مصرف سوخت جاده ایی 15.4 لیتر در 100 کیلومتر و سیکل ترکیبی مصرف سوخت این مدل 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ظرفیت باک این مدل ( 87+150 ) 237 لیتر است.
مدل TXL از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری ( 2694 سی سی ) 16 سوپاپ با پاشش مستقیم سوخت که توانایی تولید حداکثر توان 161 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 246 نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه را دارد بهره می برد. جعبه دنده اتوماتیک 5 سرعت این خودرو به کمک سیستم چهار چرخ متحرک و نیروی تولید شده باعث به حرکت درآمدن این خودرو می شود. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است و زمان دقیقی از 0 تا 100 کیلومتر این خودرو در دسترس نیست ولی در مقایسه با مدل VX باید بین رنج 11 تا 12 ثانیه باشد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 12.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. برای سال ۲۰۱۸ تویوتا تولید پرادو با پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری را کاهش داده و به جای ان از یک پیشرانهی ۲.۸ لیتری توربو دیزل استفاده می کند. این پیشرانه از سال 2015 برای این خودرو در دسترس بوده و مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده است. این پیشرانه ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۳۴۰۰ دور بر دقیقه و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۶۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند. کاهش تمایل خریداران به پیشرانهی بنزینی و علاقهی آنها به پیشرانههای دیزلی از دلایل استفاده از این پیشرانه برای تویوتا پرادو است.
خودروی پرادو برای افزایش هر چه بیشتر ثبات و پایداری خود به سیستمهای متعددی مجهز شده است. سيستم ترمز ضد قفل ABS و سيستم توزيع الكترونيكي نيروی ترمز EBD جزو قابلیتهایی هستند که در بسیاری از خودروهای جدید وجود دارند. بنابراین به کار رفتن آنها در خودروی Prado نکتهی عجیب و غیر منتطرهای محسوب نمیشود. سوای موارد یاد شده این خودرو به سیستمهای مکملی نظیر ATRC نیز مجهز است. سایر قابلیتهای مکمل که به منظور افزایش ثبات و پایداری در این خودرو گنجانده شدهاند یا به منظور هدایت و کنترل هوشمند آن به کار رفتهاند نیز به ترتیب زیر هستند.
سيستم كمكی ترمز BAS
سيستم كنترل پايداری خودرو VSC
سيستم كنترل لغزش خودرو TRC
سيستم مديريت كنترل پايداری پويا در خودرو VDIM
سيستم كنترل اتوماتيک سرعت هنگام حرکت در سر پایینی DAC
سيستم كنترل اتوماتيک سرعت هنگام حرکت در سر بالایی HAC
سیستم کنترل هوشمند یا کروز کنترل
خودروی Prado برای حفظ امنیت سرنشینان خود به تعداد قابل توجهی کیسه هوای ایمنی مجهز شده است. این کیسههای هوا مواردی نظیر کیسه هوای ایمنی راننده، کیسه هوای ایمنی سرنشین صندلی جلو، کیسه هوای ایمنی پردهای، کیسه هوای زانویی سرنشینان ردیف جلو و کیسه هوای ایمنی جانبی سرنشینان ردیف جلو و عقب را در بر میگیرد. این خودرو همچنین امکان رانندگی تحت سه حالت مختلف عادی، اسپورت و اقتصادی (رانندگی در حالت مصرف بهینه سوخت) را هم در اختیار رانندگان خود قرار میدهد.
به کمک سیستم هوشمند ورورد بدون کلید و همچنین دکمهی استارت هوشمند، رانندگان این خودرو نیازی به استفاده از کلید برای تعامل با خودرو نخواهند داشت. از نظر برخورداری از امکانات رفاهی نیز این خودرو عملکرد بسیار مناسبی دارد. مسلما مهمترین قابلیت رفاهی خودروی Prado سیستم سرگرمی آن است. این سیستم سرگرمی شامل یک نمایشگر ۹ اینچی در بخش جلوی خودرو میشود. علاوه بر آن سرنشینان ردیف عقب این خودرو هم از نمایشگر مختص به خود برخوردارند.
در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث میشود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه میدهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه میکنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونهای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است
جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.
مدل TXL از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.7 لیتری ( 2694 سی سی ) 16 سوپاپ با پاشش مستقیم سوخت که توانایی تولید حداکثر توان 161 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 246 نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه را دارد بهره می برد. جعبه دنده اتوماتیک 5 سرعت این خودرو به کمک سیستم چهار چرخ متحرک و نیروی تولید شده باعث به حرکت درآمدن این خودرو می شود. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است و زمان دقیقی از 0 تا 100 کیلومتر این خودرو در دسترس نیست ولی در مقایسه با مدل VX باید بین رنج 11 تا 12 ثانیه باشد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 12.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. برای سال ۲۰۱۸ تویوتا تولید پرادو با پیشرانه 6 سیلندر 4 لیتری را کاهش داده و به جای ان از یک پیشرانهی ۲.۸ لیتری توربو دیزل استفاده می کند. این پیشرانه از سال 2015 برای این خودرو در دسترس بوده و مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده است. این پیشرانه ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۳۴۰۰ دور بر دقیقه و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۶۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند. کاهش تمایل خریداران به پیشرانهی بنزینی و علاقهی آنها به پیشرانههای دیزلی از دلایل استفاده از این پیشرانه برای تویوتا پرادو است.
امکانات و قابلیت های پرادو
خودروی پرادو برای افزایش هر چه بیشتر ثبات و پایداری خود به سیستمهای متعددی مجهز شده است. سيستم ترمز ضد قفل ABS و سيستم توزيع الكترونيكي نيروی ترمز EBD جزو قابلیتهایی هستند که در بسیاری از خودروهای جدید وجود دارند. بنابراین به کار رفتن آنها در خودروی Prado نکتهی عجیب و غیر منتطرهای محسوب نمیشود. سوای موارد یاد شده این خودرو به سیستمهای مکملی نظیر ATRC نیز مجهز است. سایر قابلیتهای مکمل که به منظور افزایش ثبات و پایداری در این خودرو گنجانده شدهاند یا به منظور هدایت و کنترل هوشمند آن به کار رفتهاند نیز به ترتیب زیر هستند.
سيستم كمكی ترمز BAS
سيستم كنترل پايداری خودرو VSC
سيستم كنترل لغزش خودرو TRC
سيستم مديريت كنترل پايداری پويا در خودرو VDIM
سيستم كنترل اتوماتيک سرعت هنگام حرکت در سر پایینی DAC
سيستم كنترل اتوماتيک سرعت هنگام حرکت در سر بالایی HAC
سیستم کنترل هوشمند یا کروز کنترل
خودروی Prado برای حفظ امنیت سرنشینان خود به تعداد قابل توجهی کیسه هوای ایمنی مجهز شده است. این کیسههای هوا مواردی نظیر کیسه هوای ایمنی راننده، کیسه هوای ایمنی سرنشین صندلی جلو، کیسه هوای ایمنی پردهای، کیسه هوای زانویی سرنشینان ردیف جلو و کیسه هوای ایمنی جانبی سرنشینان ردیف جلو و عقب را در بر میگیرد. این خودرو همچنین امکان رانندگی تحت سه حالت مختلف عادی، اسپورت و اقتصادی (رانندگی در حالت مصرف بهینه سوخت) را هم در اختیار رانندگان خود قرار میدهد.
به کمک سیستم هوشمند ورورد بدون کلید و همچنین دکمهی استارت هوشمند، رانندگان این خودرو نیازی به استفاده از کلید برای تعامل با خودرو نخواهند داشت. از نظر برخورداری از امکانات رفاهی نیز این خودرو عملکرد بسیار مناسبی دارد. مسلما مهمترین قابلیت رفاهی خودروی Prado سیستم سرگرمی آن است. این سیستم سرگرمی شامل یک نمایشگر ۹ اینچی در بخش جلوی خودرو میشود. علاوه بر آن سرنشینان ردیف عقب این خودرو هم از نمایشگر مختص به خود برخوردارند.
در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث میشود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه میدهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه میکنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونهای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است
جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.
سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا پرادو
باطری تویوتا پرادو چند آمپر است؟ عمر آن چقدر است؟
باتری اولیه تویوتا پرادو یک باتری ۷۰ آمپر است. کارخانه تویوتا با توجه به میزان مصرف برق این خودرو از باطری ۷۰ آمپر برای آن استفاده کرده است. برای مدل اتومات تویوتا پرادو باتری فابریک می تواند باتری با ظرفیت ۸۰ آمپر هم باشد.
سرویسهای دورهای گیربکس تویوتا Prado در چه زمانی انجام می پذیرد ؟
سرویسهای دورهای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس های دوره ای گیربکس به موقع، رانندگی اصولی و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش طول عمر قطعات گیربکس دارد. لازم به توضیح است زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد. لازم به ذکر است یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویسهای دورهای ، شرایط رانندگی میباشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 30000کیلومتر تا 20000کیلومتر می باشد.
هزینه تعمیر گیربکس تویوتا Toyota Prado چقدر است؟
هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک، بستگی به نوع خرابی گیربکس شما دارد… نمی توان قبل از بررسی گیربکس قیمت دقیقی را ارائه کرد. برخی از گیربکس ها با خرابی شدید رو به رو هستند که حتی شاید نیاز به تعویض گیربکس یا بعضی قطعات آن شوید. به همین دلیل بهتر است به تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی مراجعه کنید تا بررسی های لازم انجام شود.