با ما تماس بگیرید.

تویوتا آریون

تویوتا آریون یک خودرو اسپرت و لوکس ژاپنی است که به عنوان نسخه مجهزتر و قوی‌تر تویوتا کمری شناخته می‌شود. نسل اول این خودرو در فاصله سال‌های 2006 تا 2011 به تولید رسید و از سال 2009 وارد بازار کشورمان شد. نسل اول تویوتا کمری براساس پلتفرم مشترکی با نسل چهارم تویوتا کمری یا همان اتاق XV40‌ ساخته شده است. هیوندای آزرا کالیفرنیا، کیا کادنزا و رنو لتیتود از جمله رقبای تویوتا آریون در بازار ایران هستند. بهره‌مندی از پیشرانه شش سیلندر به همراه سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو، موجب شده که تویوتا آریون بتواند شتابی در حدود 7 ثانیه را به نام خود ثبت کند که در بین خودروهای موجود در بازار ایران یک رکورد محسوب می‌شود.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا آریون در کرج


تاکنون دو نسل از تویوتا آریون به بازار جهانی عرضه شده که خوشبختانه هر دو نسخه این خودرو به بازار کشورمان راه پیدا کرده‌اند. نسل دوم تویوتا آریون را می‌توان یکی از آخرین خودروهای شش سیلندر راه یافته به کشورمان قلمداد کرد که در مدل‌های 2012 و 2013 به‌دست مشتریان ایرانی رسید. نسل دوم تویوتا آریون تا سال 2017 روی خط تولید قرار داشت، اما محدودیت‌های واردات سبب شد که مشتریان ایرانی نتوانند بهره مناسبی از این تویوتا سریع و قدرتمند ببرند.

تعمیر تویوتا آریون درتعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت ،مهارت و تجربه کافی انجام میشود.




تعمیرگاه آریون مهندس ابراهیمی


تیپ اسپرت تویوتا آریون با فرمان سه ‌شاخه، چراغ‌ های زنون، جلو پنجره مشکی، کیت بدنه (سپرهای اسپرت و رکاب ‌های جدید) به ‌راحتی از تیپ گرند قابل تشخیص است.
از نظر فنی نمی توانید تفاوتی بین آریون SE و گرند بیابید. بلکه هر چه تفاوت است در بحث ظاهر و آپشن های خودرو وجود دارد. کمری SE در ظاهر به کیت سپر اسپرت و بال عقب اسپرت مجهز است. در عوض نسخه گرند با کروم کاری دور چراغ مه شکن، دست گیره ها و رکاب خودرو تزیین شده است. رینگ های هر دو مدل ۱۸ اینچی بوده و تنها تفاوت آن ها در تعداد پره ها است.
نسخه SE رینگ پنج پره دارد و مدل گرند با رینگ ۱۰ پره عرضه می شود. کاسه چراغ SE داری عدسی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ را از داخل کابین دارند. آریون گرند چراغ های پیشرفته تری را دارد و به چرخش چراغ در سر پیچ، زنون و چراغشور مجهز است.


شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات منفی تویوتا آریون

  1. قیمت بالا نمونه کارکرده
  2. مصرف سوخت بالا
  3. آپشن رفاهی کم

نکات مثبت تویوتا آریون

  1. سواری نرم لذت بخش
  2. قدرت و شتاب بالا
  3. فضا داخلی جا دار
  4. ایمنی بالا
  5. فراوان بودن لوازم یدکی استوک
  6. کیفیت ساخت خوب
  7. تعادل و پایداری در پیچ
    • طراحی ظاهری40%
      • رانندگی و عملکرد فنی40%
        • کابین و امکانات30%
          • ارزش در مقابل قیمت30%
            • کیفیت70%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است. خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است. مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.

            تعمیرگاه تویوتا آریون

            نسل دوم تویوتا آریون تمامی ویژگی‌های مورد نظر برای یک سدان خانوادگی سریع را در خود جای داده است. موتوری قدرتمند، کابینی جادار و ایمنی مناسب از جمله مواردی هستند که برای چنین خودرویی امتیاز محسوب می‌شوند.
            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی آریون شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            مشخصات فنی تویوتا آریون


            سیستم جعبه دنده ی تویوتا آریون، به صورت اتوماتیک و 6 سرعته است. شتاب صفر تا صد آن، ۷.۴ ثانیه و حداکثر سرعتش، ۲۲۸کیلومتر در ساعت است. ترمزهای آریون بسیار فوق العاده است. با کمترین فشار به پدال آن، عکس العمل نشان میدهدکه از این حیث قابل ستایش است. چرا که مشکل بسیاری از خودروهای این رده، عکس العمل با تاخیر ترمز یا به قول معروف پایین گرفتن ترمز، است. از نکات مثبت آریون میتوان به کیفیت بالای ساخت، سیستم فرمان با دقت چسبندگی خوب، هماهنگی خوب موتور و گیربکس، فضای داخلی بزرگ و صندلی های راحت آن اشاره کرد.
            تویوتا آریون از یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری به حجم دقیق، ۳۴۵۶ سی سی بهره میبرد. این موتور حجیم و قدرتمند توانایی تولید ۲۶۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی ۳۴۳ نیوتن متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه را داراست. که موتور بسیار قدرتمندی به حساب می آید و به سادگی .از پس رقبا بر می آید
            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            تعمیرگاه تخصصی تویوتا آریون مهندس ابراهیمی کرج



            تجهیزات و امکانات


            از تجهیزات و امکانات تویوتا آریون، باید به ۶ کیسه ی هوا برای سرنشینان جلو و عقب و جانبی، سیستم های ترمز (ABS, EBD, VCS, ABI, BA TRC)، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور و باران، سنسور پارک، سنسور پر شدن باک، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه های مخصوص سرنشینان عقب، آنتن مخفی در شیشه عقب، سیستم کنترل خودکار روشن و خاموش شدن چراغها، و چراغ مه شکن اشاره کرد.
            دیگر آپشن های آن، کروز کنترل، صفحه ی نمایشگر چند منظوره، پرده عقب برقی، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک تاشو، سقف پانوراما، چراغهای جلو با لامپ زنون، سنسور جلو و عقب و کولر اتوماتیک است. پس باید متوجه شده باشید که آریون به هیچ وجه خودروی کم آپشنی نیست و لیست معقولی از تجهیزات را برای علاقه مندان خود ارائه میدهد.

            طراحی ظاهری


            در نمای رو به رو، یک جلو پنجره ای ذوزنقه ای شکل نچندان بزرگ با ورودی های هوای مشکی رنگ و لوگوی تویوتا در مرکز، دیده می شود. چراغ های اصلی نوک تیز کشیده، چهره ای مرموز به تویوتا آریون بخشیده است. سپر در قسمت پایین با ورودی های مشکی رنگ، حالتی قرینه با جلو پنجره ای دارد. چراغ های مه شکن دایره ای شکل در یک قاب همرنگ بدنه در دو طرف سپر تعبیه شده است و چهره تویوتا آریون را تهاجمی تر کرده است. در نمای عقب چراغ های اصلی زاویه دار دو تکه که قسمتی بر روی صندوق و قسمتی از آن بر روی بدنه قرار دارد، دیده می شود. اسپویلر بر روی صندوق عقب، دو خروجی اگزوز، قاب چراغ های مه شکن نمایی اسپرت به این قسمت داده است.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            طراحی داخلی


            داخل کابین خودرو تویوتا آریون طراحی ساده ای را مشاهده می کنیم. در مرکز داشبورد یک نمایشگر 6.1 اینچی در پایین دریچه های هوا قرار دارد که اطلاعات و سرگرمی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد. متریال به کار رفته در اجزای کابین کیفیت قابل قبولی دارد. صندلی ها و فرمان از جنس چرم بوده و در برخی از قسمت ها قطعات فلزی دیده می شود. که حس اسپرت بودن را القا می کند.

            ایمنی تویوتا Aurion

            تویوتا آریون در سال 2013 توسط موسسه ایمنی انکپ استرالیا یا ANCAP مورد آزمون ایمنی قرار گرفته که حاصل آن کسب پنج ستاره ایمنی برای این خودرو بوده است. در زمینه امکانات ایمنی نیز تویوتا آریون نسل دوم خودرویی مجهز است و انتظارات را برآورده می‌کند.
            از جمله تجهیزات ایمنی تویوتا آریون می‌توان به شش کیسه هوا، ترمزهای دیسکی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، توزیع نیرو ترمز و ترمز کمکی، سنسور جلو و عقب، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد.
            تعمیر و نگهداری خودرو، ایمنی شما را در جاده افزایش می‌دهد.اگر دائماً از خودروی خود مراقبت کنید و سیستم‌هایی را که ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند بررسی کنید، ایمنی بالا را در خودروی خودایجاد کرده اید.تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی با سرویس های دوره ای خود ایمنی را برای خودروی شما به ارمغان می آورد .

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با تویوتا آریون



            ارزش خرید


            نسل دوم تویوتا آریون به عنوان یک سدان خانوادگی سریع دارای موتوری قدرتمند، کابینی جادار و ایمنی مناسب از جمله مواردی هستند که برای چنین خودرویی امتیاز محسوب می‌شوند. در سوی مقابل کمبود امکانات رفاهی، طراحی ساده و محافظه‌کارانه و مصرف سوخت بالا از جمله معایب تویوتا آریون محسوب می‌شوند که مصرف‌کننده را به سمت خرید خودروهای کره‌ای جایگزین سوق می‌دهند.
            خرید تویوتا آریون در زمان حال اندکی چالش‌برانگیز به‌نظر می‌رسد. تولید این خودرو در سطح جهان متوقف‌شده و علاوه‌بر آن سال‌ها است که واردات چنین خودرویی به کشورمان صورت نمی‌پذیرد؛ از این‌رو طبیعی است که در مدت آتی شاهد کمبود برخی قطعات ظاهری تویوتا آریون باشیم. قطعات فنی این خودرو نیز گران‌قیمت هستند و درصورتی‌که آریون شما دچار مشکل فنی شود، هزینه‌های گزافی را برای تعمیر این خودرو متحمل خواهید شد؛
            بنابراین بهتر است قبل از اخذ تصمیم نهایی برای خرید تویوتا آریون نسل دوم، نگاهی به خودروهای هم‌رده آن نظیر تویوتا کمری نسل پنجم، هیوندای آزرا و کیا کادنزا داشته باشید.

            امکانات رفاهی


            از تجهیزات و امکانات آریون، باید به ۶ کیسه ی هوا برای سرنشینان جلو و عقب و جانبی، سیستم های ترمز (ABS, EBD, VCS, ABI, BA TRC)، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور و باران، سنسور پارک، سنسور پر شدن باک، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه های مخصوص سرنشینان عقب، آنتن مخفی در شیشه عقب، سیستم کنترل خودکار روشن و خاموش شدن چراغها، و چراغ مه شکن اشاره کرد.

            تویوتا آریون اسپرت


            نسل جدید تویوتا آریون، نیز با موتوری قدرتمندتر، گیربکس بی نقص و کیفیت ساخت بی نظیر، میتواند انتخاب مناسب و قابل اعتمادی برای خریداران باشد. آریون جدید، با اینکه ظاهری خشن و آپشن های بیشتری نسبت به نسل قبل خود دارد، خیلی باب میل جوانان نیست. ولی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین توانسته ۵ ستاره ی ایمنی را از موسسه ی ANCAP، استرالیا، دریافت کند. در نهایت باید بگوییم تویوتا آریون، همانند سایر خودروهای تویوتا، کیفیت سواری خیلی بالایی دارد. اگر نمونه های کم کارکرد آن را پیدا کردید، در خرید آن شک نکنید.

            تجربه رانندگی


            نمی‌توانیم تویوتا آریون را خودرویی عالی و فوق‌العاده بنامیم، چون مانند هر خودرویی نقاط ضعف و قوت خود را دارد. مثلاً در سواری خیلی نرم و راحت است و در دست‌اندازها ضربه کمی به اتاق خودرو وارد می‌شود؛ اما مورد منفی آریون این است که به دلیل کمک‌فنرهای نرم در سرعت‌های بالا شاهد حرکات لنگری خودرو هستید. هنگامی که چهار نفر در اتاق و بار زیادی هم در صندوق باشد، در سرعت‌های بالا شاهد کوبش عقب خودرو هستید. از آنجا که ارتفاع آریون کوتاه است، در برخی مناطق کف خودرو به زمین گیر می‌کند و صدای مهیب و گوش‌خراشی ایجاد می‌کند و این بزرگترین عیب آریون است. جدای از آن در سر پیچ‌ها آریون به دلیل مرکز ثقل پایین و هندلینگ مناسب، قدرت مانور خوبی دارد، اما نکته منفی این است که ترمزها برای این قدرت موتور مناسب نیست و ضعیف است.
            یکی از بدترین قسمت‌ها گیربکس تویوتا آریون است. چون برای این موتور و این قدرت ضعیف است و با آن همخوانی ندارد و بعد از مدتی احتمالا نیاز به تعمیر خواهد داشت اما بعد از تعمیر هیچ‌گونه عیبی ندارد. گفتنی است این موتور و گیربکس بر روی لکسوس RX و ES هم وجود دارد و در آن‌ها هم شاهد همین نقطه ضعف هستیم. خوشبختانه در سال ۲۰۱۳ کمپانی تویوتا این عیب را رفع کرد. کمی از قدرت موتور کم کرد و اندکی گیربکس را بهبود بخشید و طبیعتاً شتاب خودرو کاهش یافت.
            به گفته تویوتا، آریون به‌طور ترکیبی ۹/۹ لیتر در صد کیلومتر بنزین می‌سوزاند. به گفته مالک هم در شهر ۱۲ لیتر و در جاده ۸ لیتر مصرف می‌کند. شما می‌توانید مصرف بنزین را در جاده با تنظیم کروز کنترل تا ۶ لیتر هم پایین بیاورید. مصرف سوخت در شهر تا ۱۶ لیتر هم بالا می‌رود که این اعداد و ارقام برای یک خودروی شش سیلندر با این عمر بسیار خوب است.


            اگر ماشین شما سالم باشد، جان و سفر شما و سرنشینان خودرو هم ایمن‌تر خواهد بود و سفر شما را به خاطرات ناخوشایند تبدیل نخواهد کرد. با رعایت برنامه تعمیر و نگهداری، از مشکلات بزرگتری که می‌تواند خودرو شما را از کار انداختن جلوگیری کند، پیشگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ادعا داریم که بهترین مرکز تعمیر تویوتا و ارائه خدمات مربوط به خودروی تویوتا را برای مشتریان عزیز فراهم آورده ایم.

            مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا آریون مهندس ابراهیمی

            کابین تویوتا آریون


            تنها موضوعی که باعث می شود ارزش خرید این خودروی شرکت تویوتا بالا باشد، کابین آن است. آریون از یک کابین بی سر و صدا و آرام بهره می برد و یک سواری بسیار نرم و پر شتاب را به راننده تحمیل می کند. می شود گفت آریون یک خودرو اسپرت و قوی در جلد یک خودروی خانوادگی است.
            کیفیت متریال استفاده شده در کابین بسیار بالا بوده و اگر کمی صاحب خودرو با سلیقه باشد، می تواند تا چندین سال از یک کابین نو و بی سر و صدا حین رانندگی لذت ببرد.
            استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.


            تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای تویوتا در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای تویوتا، تعمیر موتور تویوتا، گیربکس تویوتا، جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتاو… را ارائه می دهد .

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا آریون

            خودروی تویوتا آریون چه تفاوتی با ماکسیما دارد؟
            حجم موتورماکسیما3000 سی سی و227 اسب بخارقدرت موتورداره درصورتیکه آریون 3500سی سی و270 اسب بخارقدرت داره بنابراین شتاب وقدرتیکه آریون داره قابل قیاس باماکسیما نیست.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *