با ما تماس بگیرید.

لکسوس LX

در میان محصولات لکسوس، سری LS به‌عنوان لوکس‌ترین سدان سایز بزرگ این شرکت نقش محصول پرچمدار و شاخص کمپانی را بازی می‌کند. اما در بازار ایران این مدل LX است که به‌ لطف استفاده از پلتفرم محبوب لندکروزر و انبوهی از امکانات رفاهی به‌عنوان یک شاسی‌بلند لوکس، قدرتمند، قابل اطمینان و فاخر شناخته می‌شود و گل سرسبد خودروهای لکسوس و تویوتا در ایران لقب می‌گیرد. با این‌حال وضع قانون منع واردات خودروهای لوکس (بالای 2500 سی‌سی) موجب شد که LX570 فقط در حد فاصل سال‌های 2012 تا 2013 به ایران وارد شود.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس LX در کرج


تاکنون چهار نسل از لکسوس به بازار معرفی شده است. اولین نسل آن با نام LX450 و بر اساس تویوتا لندکروزر اتاق ۸۰ به بازار آمد. پس از آن مدل های LX 470 و LX 570 بر اساس لندکروزرهای اتاق ۱۰۰ و ۲۰۰ عرضه شدند. آخرین نسل از این مدل لکسوس هم LX 600 است که بر مبنای لنکروزر اتاق ۳۰۰ توسعه داده شده است. لکسوس LX 570 تنها مدل از سری LX است که در بازار ایران با تعداد بالا و بصورت وارداتی عرضه شد
.

تعمیر لکسوس LX در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.



تعمیرگاه لکسوس LX مهندس ابراهیمی


لکسوس LX570
لکسوس LX570 یکی از جذاب ترین محصولات نشان لکسوس به حساب می آید. لکسوس به عنوان بازوی لوکس ساز تویوتا برای تولید خودروهای لوکس و پرمیوم به میدان آمد تا حریفی جدی برای نشان های آلمانی باشد. اما در بین مدل های لکسوس همیشه مدل LX گل سرسبد محصولات این نشان بوده است. چراکه این خودرو بر اساس شاسی بلند افسانه ای تویوتا یعنی لندکروزر ساخته شده است.
تاکنون چهار نسل از لکسوس به بازار معرفی شده است. اولین نسل آن با نام LX450 و بر اساس تویوتا لندکروزر اتاق ۸۰ به بازار آمد. پس از آن مدل های LX 470 و LX 570 بر اساس لندکروزرهای اتاق ۱۰۰ و ۲۰۰ عرضه شدند. آخرین نسل از این مدل لکسوس هم LX 600 است که بر مبنای لنکروزر اتاق ۳۰۰ توسعه داده شده است. لکسوس LX 570 تنها مدل از سری LX است که در بازار ایران با تعداد بالا و بصورت وارداتی عرضه شد.


شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت لکسوس LX

  1. کیفیت بالای ساخت
  2. استهلاک کم
  3. شتاب مناسب
  4. توانایی حرکتی بالا
  5. امکانات رفاهی و ایمنی خوب

نکات منفی لکسوس LX

  1. مصرف سوخت زیاد
  2. قطعات گران قیمت
    • طراحی ظاهری70%
      • رانندگی و عملکرد فنی60%
        • کابین و امکانات65%
          • ارزش در مقابل قیمت40%
            • کیفیت60%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
            انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
            خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

            طراحي ظاهري لكسوس LX570


            این شاسی بلند لوکس بر مبنای لندکروزر اتاق ۲۰۰ طراحی شده و این یعنی با یک SUV بزرگ طرف هستیم که ظاهری پر قدرت دارد. در جلو چراغ ها به سبک طراحی ها آن زمان لکسوس بصورت پهن و کشیده طراحی شده اند. جلوپنجره کرومی در وسط هماهنگی خوبی با طراحی چراغ ها دارد و نشان لکسوس در وسط بیانگر آن است که با یک ژاپنی پرمیوم طرف هستیم. خطوط طراحی به کلی شبیه به همان چیزی است که در لندکروزر دیده می شد و در نمای جانبی تفاوت به حداقل می رسد.
            در عقب هم چراغ ها به سبک تویوتا لنکروزر پهن است اما گرافیک متفاوت در آن ها باعث شده تا لکسوس LX 570 کاملا از لندکروزر اتاق ۲۰۰ متمایز باشد. طراحی خاص در قسمت سپر و همچنین کروم کاری های خاص باعث شده تا LX 570 را به راحتی در بین لندکروز ها همرده اش بشناسید. با یک SUV فول سایز طرف هستیم پس این خودرو ابعاد بسیار بزرگی دارد. در این خودرو ۵,۰۰۵ میلیمتر طول، ۱,۹۷۰ میلیمتر عرض، ۱,۸۶۵ میلیمتر ارتفاع و فاصله محوری ۲,۸۵۰ میلیمتری را داریم. این ابعاد بیانگر آن است که لکسوس LX 570 شاسی بلندی غول پیکر است که بواسطه فاصله محوری زیاد، فضای کابین قابل قبولی هم دارد.


            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس LX شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            مشخصات فنی لکسوس LX570



            زیر کاپوت لکسوس LX570 یک پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 را داریم که از آن موتورهای تنفس طبیعی و دوست داشتنی است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۳۶۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به تمام چرخ ها می رسد. با یک آفرودر لوکس طرف هستیم پس طبیعتا تنظیمات برقی کمک سبک و سنگین را در این خودرو داریم تا مثل لندکروزر برای LX هم ناممکنی وجود نداشته باشد.
            در این خودرو سیستم تنظیم ارتفاع بادی را داریم و علاوه بر آن امکاناتی مثل کرال کنترل و ترن اسیست turn assist هم در لکسوس LX570 دیده می شوند. با این امکانات در این SUV شما هم راحتی را دارید و هم توانایی های بسیار خوب آفرودی. حجم باک در این شاسی بلند ۹۳ لیتر است و مصرف ترکیبی ۱۴.۸ لیتری برای آن ثبت می شود. در جلو سیستم تعلیق از نوع دابل ویشبون است و در عقب سیستم مستقل چند اتصاله یا مولتی لینک را داریم. پس عملا LX570 یک شاسی بلند بزرگ، پر مصرف، قدرتمند و البته راحت است که هرآنچه از یک SUV بخواهید به شما می دهد.

            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            كابين و امكانات لكسوس LX570


            با لوکس ترین شاسی بلند ژاپنی طرف هستیم پس جای تعجب ندارد که بهترین متریال را در داخل ببینم. روکش چرم طبیعی در صندلی و رودری ها به کار رفته و چوب طبیعی روی فرمان و داشبورد کار شده است. در وسط لکسوس LX570 یک یخچال را داریم که نوشیدنی شما را کاملا خنک می کند و صندلی ها طوری طراحی شده تا راحت ترین سواری را با این شاسی بلند لوکس تجربه کنید. در وسط یک صفحه نمایش سیستم مالتی مدیا را در دسترس قرار می دهد و کلاستر از نوع عقربه ای است.
            دسته دنده در وسط از نوع مکانیکی است و پشت آن سیستم های تنظیم ارتفاع، تنظیم حالت رانندگی و تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین قرار دارند. در ردیف دوم هم صندلی های راحت با روکش چرم را داریم و یک صفحه نمایش باز شونده از سقف برای سرنشینان عقب طراحی شده است. این صفحه نمایش به صورت تکامل یافته تر امروز در نسل جدید سری ۷ ب ام و دیده می شود. نکته مهم در مورد ردیف دوم لکسوس LX570 این است که یک پنل مستقل تهویه در این قسمت با دو کانال دیده می شود و این یعنی در مجموع در این SUV لوکس تهویه چهار کاناله اتوماتیک را داریم.

            طراحی لكسوس LX570

            محصولات ژاپنی علاوه بر کیفیت خوب و بالایی که دارند به یک دلیل دیگر نیز همواره مورد توجه و تحسین قرار گرفته اند که آن هم طراحی بی نظیر و منحصر به فرد آن ها است. ژاپنی ها برای طراحی محصولات خود وقت زیادی را صرف می کنند و خودروهای خود را بی هدف و سرسری طراحی نمی کنند و نتیجه این زحمت و وقت و تلاش آن ها نیز همین خودروهای لوکس و بی نظیری مانند لکسوس است که در بازار از فروش نسبتا خوبی برخوردار است و در میان خریداران و مردم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. لکسوس LX 570 یک خودروی افرود تجملاتی معرفی شده است. شما نیز با شنیدن نام تجملات خودرویی لوکس و شیک با ظاهری جذاب و طراحی بی نظیر را متصور می شوید؟ منتقدان و کارشناسان خودرو بررسی کرده اند و پی برده اند که بدنه و شاسی لکسوس LX 570 با تویوتا لندکروز j200 تفاوت چندانی ندارد. اما از نظر طراحی خارجی و بدنه خودرو نمای چهره خودرو به طور کامل تغییر کرده است و بخش عقبی خودرو دچار تحولاتی شده است. در بخش جلویی خودرو جلو پنجره دوکی شکل و چراغ های لوزی فرم چهره ای با شخصیت و مطلوب به خودرو بخشیده اند. در طراحی بخش داخلی خودرو کابین آن نیز می توان گفت که یک داشبورد حجیم و کشیده و عریض دارد که با وجود سادگی تقریبا قدیمی به حساب می اید. اما از تزیینات چوبی و متریال با کیفیت و مرغوب به کار رفته است که لاکچری بودن خودرو را نشان می دهد. کنسول میانی نیز مجموعه ای از کلیدها و دکمه ها را شامل شده است که با یک نظم و هماهنگی خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فقط استفاده از آن ها در حین رانندگی برای راننده ممکن است کمی گیج کننده باشد.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است.

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با لکسوس LX

            مرکز تعمیرات تخصصی لکسوس LX مهندس ابراهیمی



            شاسی‌بلند سخت‌جان و آماده آفرود


            یکی دیگر از مزایای لکسوس LX570 توانایی بالای این خودرو در عبور از مسیرهای آفرود است. شرکت تویوتا همواره در تولید خودروهای آفرود عملکرد موفقی داشته است؛ درواقع تمامی شاسی‌بلندهای این برند با کمترین تغییراتی آماده رانندگی در دل جنگل و کوهستان هستند. همان‌طور که پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، لکسوس ال ایکس 570 از پیشرانه V8 قدرتمند بهره می‌برد که توانایی لازم برای عبور از انواع مسیرهای ناهموار را برای این خودرو فراهم می‌کند.
            البته تمهیدات لکسوس LX570 برای تجربه یک سفر آفرودی بی‌نظیر تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود. بدنه این خودرو بر روی یک شاسی مستقل و قدرتمند ساخته شده است و با عایق‌بندی فوق‌العاده کابین و امکانات ایمنی خود می‌تواند یک رانندگی هیجان‌انگیز را به شما هدیه دهد. امکانات آفرودی این مدل شامل سیستم تعلیق حرفه‌ای KDSS، سیستم کرال کنترل (Crawl Control)، ترنسفر کیس (Transfer case)، کنترل پایداری با حالت مولتی ترین، تعلیق هوشمند (AVS)، تنظیم ارتفاع هوشمند (X-AHC)، قفل مرکزی و محدودکننده لغزش است که در جاده‌های ناهموار می‌تواند اطمینان و نظر مثبت شما را به همراه داشته باشد.

            مصرف سوخت لكسوس LX570

            این خودرو به‌عنوان یک غول متحرک 2680 کیلوگرمی که از یک موتور 5.7 لیتری 8 سیلندر برخوردار است، مصرف سوخت بسیار بالایی دارد. لکسوس LX570 در یک سیکل ترکیبی بیش‌ از ۱۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند و در فضای شهری نیز مصرف سوخت این خودرو به حدود 20 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد که با توجه به قیمت حال حاضر سوخت در کشور عزیزمان، چنین مصرف بالایی حتی برای افراد متمول نیز چندان به‌صرفه نخواهد بود. این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی رقبایی همچون پورشه کاین و ولوو XC90 به ترتیب برابر با 10.5 و 7.7 لیتر در هر صد کیلومتر است!

            خدمات و امکانات رفاهی لکسوس LX 570

            اگر از نظر خدمات و امکانات رفاهی و جانبی که به خریداران ارائه کرده است بخواهیم آن را بررسی کنیم. لکسوس LX 570 از نظر ترمز و پایداری دارای ترمز ABS, EBD, BA,VSC, A-TRACK, PCS است. و در مجموع دارای 10 عدد کیسه هوا است که در کاهش اسیب های ناشی از تصادفات اهمیت به سزایی دارد. سیستم صوتی آن نسبتا مجهز است و 19 عدد بلندگو دارد. روکش صندلی ها چرم هستند. و تزیینات داخل کابین چوبی است. همچنین دارای سنسور باران و دوربین جلو و عقب و جانبی است. اینه الکتروکرومیک و قابلیت تنظیم صندلی راننده در 14 جهت را دارد. نکته بسیار مهم و کاربردی این است که صندلی های جلو گرمکن دارند و در ردیف دوم و سوم صندلی های تاشو وجود دارد. یکی دیگر از امکانات و خدمات رفاهی این خودرو بی نظیر که بر محبوبیت آن افزوده است و آن را خاص تر کرده است وجود یک یخچال کوچک در کنسول جلو است.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496


            تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای لکسوس در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای لکسوس، تعمیر موتور لکسوس، گیربکس لکسوس، جلوبندی و سیستم تعلیق لکسوس و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی لکسوس LX570

            لکسوس LX570 چه مشخصات فنی دارد؟
            زیر کاپوت لکسوس LX570 یک پیشرانه ۵.۷ لیتری V8 را داریم که از آن موتورهای تنفس طبیعی و دوست داشتنی است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۳۶۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را دارد.
            لکسوس LX570 چه امکاناتی دارد؟
            تهویه اتوماتیک چهار کاناله – گرمکن صندلی های جلو و عقب – سردکن صندلی های جلو – صندلی های جلو و عقب برقی – سانروف – نمایشگر جلو و عقب – تریم داخلی چرم و چوب – ستون فرمان برقی – حافظه صندلی راننده – تنظیم ارتفاع – تنظیم نرمی و سفتی سیستم تعلیق – چراغ های زنون – چرخش چراغ ها در پیچ – دوربین عقب و جلو و زیر آینه شاگرد – سنسور پارک جلو و عقب – یخچال کنسول مرکزی – قابلیت پیاده شدن آسان – درِ صندوق عقب برقی – تنظیم حالت رانندگی – کرال کنترل – قفل دیفرانسیل مرکزی – کروز کنترل تطبیقی و دوربین ۳۶۰ درجه و قفل دیفرانسیل ها به صورت سفارشی

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *