با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس كرج مهندس ابراهیمی

برند لکسوس (Lexus)، تقریبا یکی از جوان‌ترین برندهای دنیای خودروسازی است. این برند که خودروهای لاکچری طراحی و تولید می‌کند، یک برند مستقل نبوده و زیرمجموعه‌ای از کمپانی بزرگ تویوتا (Toyota) محسوب می‌شود. برند جوان لکسوس در بیش از 70 کشور و در سراسر جهان شعبه و مسئولیت تولید خودروهای باکیفیت و لاکچری را در بازار جهانی بر عهده دارد. مرکز تولید خودورهای لکسوس، کشور ژاپن است و تمرکز کارخانه‌های این برند در مناطق چوبو (Chubu) و کیوشو (Kyushu) واقع است. شاید برای شما سوال پیش آید که خودروهای لکسوس چرا به تعمیر و بررسی نیازمندند که در پاسخ باید گفت پیدا کردن تعمیرگاه ماشین های خارجی در تهران و البته دیگر شهرهای ایران برای کسانی که روی خودروهایشان حساس هستند کاری سختی است. خیلی از ماها برای تعمیر خودروهای خود به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی خودرو معتبر و یک مکانیکی خوب و با انصاف می گردیم. واقعا پیدا کردن همچنین جایی شاید خیلی زمان بر و حتی هزینه بر باشد. چون تعمیر ماشین اگر توسط متخصص انجام نشود می تواند هزینه های زیادی برای ما داشته باشد. مخصوصا اگر خودروی ما ساخت داخلی نباشد. که همین امر باعث حساسیت بیشتر می شود.
تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی یکی از برترین و بهترین تعمیرگاه های تخصصی موجود در کشور می باشد که با دانش و تجربه ای که دارد به تعمیرات این خودرو ها می پردازند.
تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی با به کارگیری پرسنل ماهر و کارآزموده در تعمیر خودرو های تویوتا و لکسوس،توانسته جایگاه درخور و مورد اطمینانی در زمینه تعمیرات این خودروها در کشور کسب نماید.
شما می توانید برای انجام هر یک از خدمات مربوط به سرویس و تعمیرات خودروی لکسوس، تعمیرگاه تخصصی کرج مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین شما همراهان عزیز می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرگاه مهندس ابراهیمی از سایت ما به آدرس www.toyotakaraj.ir دیدن کنید.
با توجه به سیستم های کنترلی به کار رفته در خودرو لکسوس و آپشن های متعدد و پیشرفته تر در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار، تعمیر لکسوس شامل فرایند های پیچیده تری می باشد. همین عامل باعث می شود که به دانش فنی و مهندسی به روزتری نیاز داشته باشیم. در نتیجه، می بایست تعمیر این خودروها در یک تعمیرگاه با تخصص بالا انجام پذیرد. سیستم برقی، سیستم موتوری و بدنه اصلی، سه بخش یک خودرو لکسوس را تشکیل می دهند. هر یک از این بخش ها نیازمند یک تکنسین متخصص می باشد که به خوبی با ساز و کارهای این خودرو آشنایی داشته باشد تا بتواند مراحل تعمیر لکسوس را به دقت طی نماید. تمامی پرسنل تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی دارای سابقه کاری و مهارت بالا در تعمیر خودروهای تویوتا و لکسوس می باشند و شما می توانید با خیال راحت خودروی خود را به ما بسپارید. این مجموعه همواره سعی می کند از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی در تشخیص و تعمیر خودروهای تویوتا و لکسوس استفاده کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی در کرج از این امکانات استفاده نمایید.
انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

تعمیر 0 تا 100 انواع خودرو لکسوس در كرج

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی


تعميرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی در کرج آماده ارائه انواع خدمات تعميرات خودرو های ايرانی و خارجی با تمركز بر خودروهای برند لکسوس می باشد. تمامی خدمات خودرویی از جمله تعمیرات اساسی موتور و گیربکس، تعمیرات سیستم جلوبندی و تعلیق، خدمات برقی، و تنظیم موتور، سرویس های دوره ای، تعمیر گیربکس های دستی و اتوماتیک، تعمیر بخاری و کولر و شارژ گاز کولر و کمک فنرسازی و تمامی خدمات جزئی انواع خودروهای برند لکسوس در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ارائه می گردد.
20

سال سابقه درخشان در تعمیرات خودروهای تویوتا و لکسوس

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی خدمات تعمیرات حرفه ای را برای اتومبیل های تولید داخلی و خارجی به ویژه شرکت تویوتا و لکسوس ارائه می دهد. تجهیزات مدرن این کلینیک این امکان را می دهد تا با تضمین کیفیت به سرعت خرابی ها تشخیص داده شده و از بین برده شود. کادر فنی ما دارای آموزش ، تجربه و دانش لازم برای عملکرد با کیفیت بالا در تعمیرات محلی و اساسی نوع نقص فنی است. در دسترس بودن مداوم قطعات اصلی باعث کاهش زمان کار می شود و مرکز فنی مهندس ابراهیمی به دارندگان وسایل نقلیه سبک کمک می کند تا ماشین خود را در اسرع وقت و ارزان تعمیر کنند.
تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی کرج با داشتن پرسنلی مجرب و کارآزموده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های لکسوس و تویوتا در شهر کرج است.
تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

تعمیرات حرفه ای لکسوس| دارنده قطعات اصلی شرکت لکسوس در کرج

تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی دارای حرفه ایی ترین تعمیرکاران متخصص خودروی لکسوس درسطح شهر کرج می باشد که با بالارفتن موفقیت های کاری ، میزان آزمون و خطای آنها نزدیک به صفر می باشد.

ما همواره با دقت در تعمیر خودروی شما با قطعات اصلی اعتماد شما را جلب خواهیم نمود

تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج ، با در اختیار داشتن بزرگترین آرشیو قطعات اصلی و اورجینال شرکت لکسوس، و متخصصانی که سالهاست به صورت اختصاصی بر روی خودروهای لکسوس فعالیت دارند، خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمت های مناسب به مشتریان عزیز ارائه می کند.


جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

تعمیر خودروی لکسوس

با توجه به حساس بودن پروسه عیب یابی، پیشنهاد می شود برای اطمینان خاطر از حسن انجام این سرویس ها آن ها را در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام دهید. به این دلیل که در بخش موتوری این خودروها، میکروچیپ ها، سوکت های برقی و سنسورهای دقیقی قرار دارد. تکنولوژی های زیادی در خودرو های لکسوس به کار رفته است. به عنوان مثال سیستم های پیشرانه هیبریدی که به خوبی روی آن ها مانور داده شده است، یکی از اجزای اصلی موتور این خودروها را تشکیل می دهد. این سیستم های پیشرانه گاهی دچار ایرادات فنی می شوند که باید در یک تعمیرگاه لکسوس سرویس و بازسازی شوند. این سرویس ها اگر از جانب مالک خودرو مورد توجه قرار گیرند و به موقع انجام شوند، به افزایش عمر مفید و کارکرد بهتر خودرو کمک می نمایند.

تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی


تعمیرگاه مهندس ابراهیمی به عنوان يكي از بهترين تعميرگاه تخصصي لکسوس و با بهره مندی از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان و مهندسان تعمیرگاهی انواع خودروهای فرانسوی، کره‌ای، ژاپنی، آلمانی و سایر خودروهای لوکس خارجی، آماده ارائه خدمات تعمیر و نگهداری خودرو به شما مشتریان محترم می باشد. برای تماس با تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهيمی می توانید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما از طرق مختلف با تعميرگاه تخصصی مهندس ابراهيمی در تماس باشيد.

آدرس : استان البرز، شهر کرج، ابتدای جاده چالوس، نبش میدان حافظ، تعمیرگاه تخصصی تویوتاولکسوس مهندس ابراهيمی

تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

خودروی لکسوس خود را با آرامش خیال به ما بسپارید، ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی منتظر شما هستیم.

کمپانی خودروسازی لکسوس

لکسوس یک برند خودروی لوکس است که متعلق به شرکت تویوتا است. این شرکت در دهه 1980 تأسیس شد، تقریباً در همان دورانی که رقبای هیوندا و نیسان، برندهای آکورا و اینفینیتی خود را در تلاش برای نفوذ به بخش خودروهای پریمیوم عرضه کردند.

تویوتا طی سال ها با موفقیت خودروهای لوکسی را روانه بازار کرده است که به کیفیت و طراحی برتر معروف هستند. از بین همه آنها، لکسوس پرفروش ترین خودرو است و در میان برندهای خودروهای لوکس، سریع ترین رشد را دارد. به طور کلی تویوتا، چهارمین خودروساز بزرگ، پس از BMW، مرسدس و آئودی است. اکثر لکسوس ها در کارخانه های متعلق به تویوتا در ژاپن ساخته می شوند، از جمله Tahara، Yoshiwara، Kyushu، Miyata و Motomachi. همچنین خطوط مونتاژ خودروهای لکسوس در شهرهای کمبریج، جورج تاون و ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

در سال 1983، ایجی تویودا به عنوان رئیس تویوتا، تشخیص داد که زمان مناسبی برای این مجموعه در جهت تولید یک خودروی لوکس است. او تصمیم گرفت که این وسیله نقلیه جدید بهترین خودروی لوکس در جهان باشد که سرعت، ایمنی، راحتی، ظرافت، وقار و زیبایی را ارائه می دهد. این خودروی نهایی همچنین باید با سطوح بی سابقه ای از خدمات مشتری همراه می شد که بسیار فراتر از انتظارات خریداران خودروهای لوکس فعلی بود. لکسوس برند خودروهای لوکس تویوتا موتور است. لکسوس اولین بار در سال 1989 در ایالات متحده معرفی شد و اکنون در بیش از 70 کشور جهان به فروش می رسد. لکسوس سریع ترین تولید کننده در حال رشد در میان برترین برندهای خودروهای لوکس است. در مطالعه سالانه J.D. Power & Associates، خودروهای لکسوس قابل اعتمادترین خودروهای جدید در دو سال گذشته در نظر گرفته شدند.
تعمیرات خودرو لکسوس برای حفظ و افزایش عمر مفید آن بسیار مهم است. در صورتی که خودروی لکسوس شما به دلیل نقص فنی یا نیاز به تعویض قطعات، نیاز به تعمیر دارد، بهتر است آن را به یک تعمیرگاه تخصصی لکسوس ببرید.
ما در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی منتظر شما هستیم.


برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


: 09127908496