لکسوس LS

مدل LS یکی از مهم ترین مدل های کمپانی لکسوس است، چراکه این خودرو سدان فول سایزی است که برای رقابت با خودروهایی مثل ب او و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس به بازار عرضه می شود. در سال ۱۹۸۹ بود که برای نخستین بار لکسوس از LS 400 پرده برداشت و از آن زمان تاکنون، پنج نسل مختلف از این خودرو به بازار آمده است. نسل پنجم LS در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و در سال گذشته بود که فیس لیفتی جزئی را تجربه کرد، اما با این حال، کمپانی لکسوس تصمیم گرفته است تنها یک سال پس از فیس لیفت، به روزرسانی هایی جدید را برای این خودرو لحاظ کند.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس LS در کرج


یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های ارائه شده در خودروهای مدرن لکسوس، طیف‌های متنوع از نقره‌ای و خاکستری (نوک مدادی) هستند. طراحان شرکت سازنده، برای سال آینده نیز، رنگ جدیدی به فهرست قابل انتخاب برای LS اضافه خواهند کرد که Gin-ei Luster نام دارد و نوعی نقره‌ای اختصاصی با درخشش و حالت شفاف برای بازتاب نور است.

تعمیر لکسوس LS در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.


تعمیرگاه لکسوس LS مهندس ابراهیمی


سیستم جدید ایمنی کمپانی لکسوس موسوم به Lexus Safety System+ 2.5 در این خودرو به صورت استاندارد در تمام تریم ها به کار رفته است که شامل امکانات ایمنی نظیر سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اضطراری هوشمند، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و تابلوخوان می شود. علاوه بر این، در LS مدل ۲۰۲۲ سیستم صوتی Mark Levinson به صورت آپشن در تریم پایه هم قابل سفارش است. این اصلاحی است که لکسوس باید در مدل جدید لحاظ می کرد، چراکه اگر می خواستید مدل قبل لکسوس را با یک سیستم صوتی قابل قبول سفارش دهید ناچار بودید تریم های بالا را سفارش دهید و حالا این مشکل برطرف شده است.
در مدل هایی از لکسوس LS مدل ۲۰۲۲ که پکیج های لوکس یا Executive را دارند، روکش در به صورت دستی و با فلزی با نام هاکو طراحی می شود. هاکو فویل ورقه فلزی بسیار نازکی است که تکنیک ساخت آن در ژاپن به بیش از ۴۰۰ سال پیش برمی گردد و برگرفته از فرهنگ ژاپن باستان است.


شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت لکسوس LS

  1. موتور قدرتمند و گیربکس هوشمند
  2. متریال عالی قطعات استفاده شده
  3. سواری آرام و لوکس ولی قدرتمند

نکات منفی لکسوس LS

  1. بازی زیاد فنرها هنگام تند رفتن بر روی جاده های نا هموار
    • طراحی ظاهری50%
      • رانندگی و عملکرد فنی50%
        • کابین و امکانات60%
          • ارزش در مقابل قیمت50%
            • کیفیت60%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
            انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
            خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

            درباره لکسوس LS2022



            لکسوس LS مدل ۲۰۲۲ چه مشخصات فنی‌ای دارد؟
            از نظر قدرتی تغییری در مدل جدید لکسوس LS نداریم و همان پیشرانه ۳.۵ لیتر تویین توربو V6 را در این خودرو داریم که خروجی نهایت قدرت ۴۱۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۹۹ نیوتن متر را ثبت می کند. جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک انتقال قدرت را انجام می دهد که با کالیبره شدن مجدد عملکرد بهتری را در تعویض دنده دارد.
            چه تغییرات فنی‌ای را در لکسوس LS مدل ۲۰۲۲ نسبت به مدل قبل می بینیم؟
            مهندسان لکسوس در مدل جدید LS تغییراتی را در فنربندی و شاسی لحاظ کرده اند و تنظیمات جدید در این دو بخش باعث می شود تا کیفیت رانندگی به مراتب نسبت به مدل قبل بالاتر رود. اتصالات تثبیت کننده بدنه (جلوگیری کننده از چپ کردن) تنظیمات دوباره ای داشته اند. در مجموع، عملکرد سیستم تعلیق و اتصالات شاسی به گونه ای تغییر کرده است که رانندگی نرم تری را در این سدان داشته باشیم.
            چه آپشن های ایمنی‌ای به صورت استاندارد در لکسوس LS مدل ۲۰۲۲ دیده می شوند؟
            سیستم جدید ایمنی کمپانی لکسوس موسوم به Lexus Safety System+ 2.5 در این خودرو به صورت استاندارد در تمام تریم ها به کار رفته است که شامل امکانات ایمنی نظیر سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اضطراری هوشمند، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و تابلوخوان می شود.

            مشخصات فنی موتور


            این خودرو با شتاب 5.4 ثانیه و موتور پر قدرت 8 سیلندر32 سوپاپ حجم موتور4608 سی سی 380 اسب بخار در دور 6400 و حداکثر گشت اور 493 نیوتون متر در دور 4100 در دقیقه حداکثر سرعت 250 صفر تا صد 5.4 ثانیه است مصرف سوخت ترکیبی 12.2 حجم باک 48 دارای سطح الایندگی یورو 4 در مدل های 2012 یورو ۵

            مشخصات انتقال قدرت

            گیربکس 8 سرعته هوشمند تیپ ترونیک محور متحرک در دو مدل AWD و RWD تولید شده است .

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس LS شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            امكانات رفاهي لكسوس LS


            سیستم ورود بدون کلید (کیلس) دارای گرم کن صندلی و خنک کن برای همه سرنشینان صندلی های جلو وعقب حافظه دار قابلیت تنظیم صندلی درچهار جهت و تنظیم گودی کمر و زیر پایی ماساژور در مدل های سفارشی فرمان سه شاخه به همراه تلسکوپی در ۲ حالت برقی گرم کن فرمان در مدل های سفارشی ریموت کنترل صوتی وتلفن همراه روی قربیل سنسور پارک دوربین دید عقب رادار وتشخیص خطوط نقطه کور کروز کنترل تطبيقى سیستم بولوتوث با کنترل نمایشگر میزان باد لاستیک سیستم وکیوم (مکش درها) درب صندوق برقی یخچال پرده عقب برقی و امکان کنترل پردها از روی کنسول جلو سیستم صوتی ۸ اینچی به همراه بوفر سانروف ۴ حالته سیستم تهویه مطبوع ودریچه مجزا برای سرنشینان عقب سیتم کنترل کیفیت هوا با فیلتر سیستم هداپ نمایش اطلاعات روی شیشه جلو جهت تمرکز بیشتر راننده مجهز به سیتم سولار (شیشه رنگ دودی ) آینه های جمع شونده به همراه گرم کن

            معرفی لکسوس LS جدید ۲۰۲۴


            لکسوس مدل ۲۰۲۴ سدان LS را در ژاپن معرفی نمود. این خودرو در بخش فنی ارتقاء یافته و حالا از جلو آمپری جدید و دیجیتالی برای عقب نماندن از رقبا استفاده می‌کند.
            این خودرو همچنان با عنوان نسل پنج تولید می‌شود و حالا اسدان فول سایز ژاپنی برای عقب نماندن از رقبا چند بروزرسانی جدید دریافت می‌کند. مهم‌ترین ارتقاء مرتبط به این خودرو را باید افزودن جلو آمپر کاملاً دیجیتال و منحنی ۱۲,۳ اینچی با گرافیکی جدید دانست. علاوه بر این دوربین ضبط رانندگی به شکل استاندارد در این خودرو موجود بوده و تصاویری از جلو و عقب خودرو تهیه می‌کند.
            لکسوس LS 2024 اپلیکشینی سازگار با تلفن همراه هوشمند دارد و با بکارگیری آن می‌توان درها را باز یا بسته نمود و حتی خودرو را از راه دور روشن کرد. لکسوس LS 500h نیز منبع تغذیه‌ای خارجی دارد و در مواقع اضطراری بسیار مفید فایده است. حتماً به یاد دارید که مدل ۲۰۲۱ علاوه بر نمایشگر ۱۲,۳ اینچی دارای سیستم فرمان چهار چرخ مهم بود. اما فقط می‌توانستیم از این سامانه در مدل‌های پایه دیفرانسیل عقب استفاده کنیم. حالا سیستم فرمان چهار چرخ متحرک به شکل برای نسخه‌های AWD هم موجود است. لکسوس برای افزایش استحکام بدنه و بهبود واکنش فرمان، بریس پشتیبانی رادیاتور را روی بهترین نسخه‌ها نصب می‌کند.

            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با لکسوس LS 2022

            پيشرانه لکسوس LS مدل ۲۰۲۲

            از نظر قدرتی تغییری در مدل جدید لکسوس LS نداریم و همان پیشرانه ۳٫۵ لیتر تویین توربو V6 را در این خودرو داریم که خروجی نهایت قدرت ۴۱۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۹۹ نیوتن متر را ثبت می کند. جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک انتقال قدرت را انجام می دهد که با کالیبره شدن مجدد عملکرد بهتری را در تعویض دنده دارد. در کنار پیشرانه ذکرشده، پیشرانه هیبرید هم قابل سفارش است که مشخصات مدل قبل را دارد.

            تغييرات فني لكسوس LS 2022
            مهندسان لکسوس در مدل جدید LS تغییراتی را در فنربندی و شاسی لحاظ کرده اند و تنظیمات جدید در این دو بخش باعث می شود تا کیفیت رانندگی به مراتب نسبت به مدل قبل بالاتر رود. اتصالات تثبیت کننده بدنه (جلوگیری کننده از چپ کردن) تنظیمات دوباره ای داشته اند. در مجموع، عملکرد سیستم تعلیق و اتصالات شاسی به گونه ای تغییر کرده است که رانندگی نرم تری را در این سدان داشته باشیم.

            آپشن هاي ايمني لكسوس LS 2022
            سیستم جدید ایمنی کمپانی لکسوس موسوم به Lexus Safety System+ 2.5 در این خودرو به صورت استاندارد در تمام تریم ها به کار رفته است که شامل امکانات ایمنی نظیر سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اضطراری هوشمند، کروز کنترل تطبیق پذیر، سیستم هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و تابلوخوان می شود.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است.

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            نسل جديد لكسوس LS

            نسل جدید LS در طراحی حرکتی مهیج‌تر از نسل چهارم دارد. یعنی نسلی که در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و طراحی کلاسیک و غیر جذابی داشت. بااین‌وجود نسل قبلی لکسوس LS در سال ۲۰۰۹ فیس‌لیفت کوچکی را تجربه کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز مجدداً مورد فیس‌لیفتی کلی‌تر و طراحی مجدد قرار گرفت که ظاهر آن‌را تا حدودی به ساخته‌های مدرن لکسوس شبیه کرد.
            نسل جدید LS اما همچنان تا حدودی دنباله‌روی طراحی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ نسل قبلی است اما برای موفقیت بیشتر در بازارهای جهانی، هویت ژاپنی قوی‌تر و منحصربه‌فردتری پیدا کرده است زیرا لکسوس قصد دارد سدان پرچم‌دار جدید خود را در ۹۰ بازار مختلف در سراسر جهان عرضه کند و لازمهٔ موفقیت در این بازارها برخورداری از طراحی زیبا و جذاب است؛ بنابراین قصد داریم در ادامهٔ این مطلب نسل پنجم لکسوس LS را با آخرین نسخهٔ نسل چهارم مقایسه کنیم.
            در طراحی نسل جدید LS از ویژگی‌های طراحی سدان کوچک‌تر IS جدید الهام گرفته شده است و شامل طراحی جلویی بسیار تهاجمی، گلگیرهای عضلانی و پروفیل جانبی به‌هم‌ریخته مشابه اینفینیتی Q70 می‌شود درحالی‌که طراحی عقب آن به‌طور قابل‌توجهی پویاتر از نسل قبلی است.
            البته نسل قبلی هم پس از فیس‌لیفت سال ۲۰۱۲ و طراحی مجدد، بسیار بهتر از قبل شد. در این فیس‌لیفت، جلوپنجرهٔ LS به نوع دوکی‌شکل تغییر یافت، کاپوت از نو طراحی شد، چراغ‌های جلو تغییر کرده و مجهز به دی‌لایت‌های LED شدند، سپرها تغییر کردند و چراغ‌های عقب هم با نمونه‌های جدیدی تعویض شدند.
            در بخش ابعاد بیرونی، نسل پنجم LS در طول کشیده‌تر از نسخهٔ LWB نسل قبلی است و فاصلهٔ محوری بیشتری هم دارد که قطعاً موجب شده کابین آن بزرگ‌تر و جادارتر از نسل قبلی احساس شود. همچنین نسل پنجم کمی عریض‌تر از قبل شده درحالی‌که ارتفاع آن کاهشی جزئی داشته است.
            اما همان‌طور که بیرون LS جدید نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی را تجربه کرده است، استایل داخلی آن‌هم تغییرات زیادی داشته و جوان‌تر شده است درحالی‌که نقاط قوت نسل پیشین مانند کیفیت را حفظ کرده است. LS نسل پنجم همچنین در داخل مجهز به امکانات و تجهیزاتی چون صندلی‌های برقی ۲۸ جهتهٔ جلو با گرم‌کن، سردکن و ماساژور، سیستم صوتی فراگیر لوینسون، نسل جدیدی از صفحه‌نمایش‌های لمسی ۱۲٫۳ اینچی با قابلیت تشخیص حرکت از راه دور و خواندن دست‌نوشته و نمایشگر سربالای ۲۴ اینچی سفارشی به همراه یک سری از سیستم‌های ایمنی فعال مدرن مانند تشخیص عابر پیاده و سیستم فرمان فعال شده است.
            البته اگر شما هنوز هم تصمیم داشته باشید بالاترین تیپ نسل قبلی لکسوس LS را خریداری کنید، از تجهیزاتی چون سیستم صوتی لوینسون با ۱۹ بلندگو، یک صفحه‌نمایش لمسی مرکزی ۱۲٫۳ اینچی با قابلیت کنترل از راه دور و موارد دیگری لذت خواهید برد که هرچند به پیشرفتگی سیستم‌های نسل جدید نیستند اما برای زمان خود یعنی سال ۲۰۱۲ کاملاً مناسب بوده‌اند و هنوز هم برای استفادهٔ امروزی بسیار عالی هستند.
            نسل چهارم لکسوس LS فقط با پیشرانه‌های V8 تنفس طبیعی تولید می‌شد که شامل نمونه‌های ۴٫۶ لیتری (در مدل LS460) و ۵ لیتری هیبریدی (در مدل LS600h) می‌شود. مدل اول دارای ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو در تیپ پایه توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند اما نسخهٔ چهارچرخ محرک یا AWD آن‌هم عرضه می‌گردد.
            اما برخلاف نسل چهارم، در نسل پنجم LS فعلاً فقط یک پیشرانهٔ ۳٫۵ لیتری V6 توئین توربو (LS جدید با این پیشرانه LS500 نامیده می‌شود) ارائه شده است که ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو به‌اندازه‌ای است که می‌تواند این سدان لوکس فول سایز ژاپنی را در ۴٫۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. این برای اولین بار است که یک لکسوس LS در زمانی کمتر از ۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
            علاوه بر این، نسل جدید LS بر روی یک پلت‌فرم جدید ساخته شده که هم موجب کاهش مصرف سوخت خودرو گردیده و هم به بهبود هندلینگ و فرمان پذیری آن کمک کرده است. برای انتقال نیرو هم یک گیربکس جدید ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه شده است که مانند نسل قبلی در حالت استاندارد نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز برای آن وجود دارد.
            بااین‌حال هرچند نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ نسل قبلی لکسوس LS هنوز هم خودروی قابل‌توجهی است ولی در برابر رقبای تازه‌نفس آلمانی تقریباً توانایی رقابت خود را از دست داده است. بااین‌حال به دلیل معرفی نسل جدید LS، در حال حاضر نمونه‌های باقی‌ماندهٔ نسل قبلی با قیمت‌های کمتری به فروش می‌رسند و این می‌تواند هنوز هم گزینهٔ خوبی برای خرید باشد.
            در سوی دیگر باید تا زمان عرضهٔ نسل پنجم لکسوس LS به بازار که در اواخر سال جاری صورت می‌گیرد صبر کنیم تا ببینیم پاسخ و استقبال مردم از این سدان لوکس کاملاً جدید ژاپنی چگونه خواهد بود و همچنین چه عملکردی را در برابر رقبای سرسخت آلمانی خواهد داشت

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496



            تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای لکسوس در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای لکسوس، تعمیر موتور لکسوس، گیربکس لکسوس، جلوبندی و سیستم تعلیق لکسوس و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی لکسوس LS

            حجم باك بنزين لكسوس LS چقدر است؟
            84 لیتر
            حداكثر سرعت اين خودرو چه ميزان است؟
            210 کيلومتر بر ساعت

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *