با ما تماس بگیرید.

تویوتا CHR

کراس‌اوور کامپکتی که در سال ۲۰۱۵ از طراحی آن رونمایی شد و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار چندین کشور شد، در سال ۲۰۱۷ نیز سرانجام به بازار خودروی ایران راه یافت. این خودرو که دارای گیربکس ۶ سرعته و حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت است با دو نوع موتور هیبریدی و بنزینی ۴ سیلندر تولید می‌شود.


تعمیرگاه تخصصی تویوتا CHRمهندس ابراهیمی


شرکت تویوتا که قبلاً سابقه درخشانی در تولید خودروهای شاسی‌بلند از جمله لندکروز، پرادو و کروزر داشت، در سال 2014 از محصول جدید کراس‌اوور خود رونمایی کرد. خودروی chr که نام آن مخفف Coupe High Rider است، اولین محصول کراس‌اوور شهری این شرکت است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. این خودرو در سال 2015 در نمایشگاه دیگری به نمایش درآمد و سرانجام در سال 2016 به تولید انبوه رسید. تلاش تویوتا به ثمر نشست و chr در سال 2017 یکی از پرفروش‌ترین‌ها در کلاس خود شد. تویوتا chr در ایران توسط سپندخودرو عرضه می‌شود.

تعمیر تویوتا CHR در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.



تعمیرگاه تخصصی تویوتا CHR


تویوتا تلاش زیادی در زمینه‌ی طراحی و تولید هرچه‌بهترC-HR داشته است تا شاید بتواند با رقبای پرفروش این کلاس مثل نیسان جوک، جیپ رنگید و مزدا CX-3 مقابله کند.
این خودرو مدت زیادی در نقاط مختلف جهان، از جمله پیست مشهور نوربرگ‌رینگ آزمایش شده است تا فرمان‌پذیری و کیفیت رانندگی قابل قبولی داشته باشد.
بنا به ادعای مهندسان تویوتا، سیستم تعلیق و فنربندی C-HR برای عملکرد عالی در هر دو نوع رانندگی آرام و اسپرت، بارها بهینه‌سازی شده است تا همزمان برای خانواده‌ها و جوانان علاقه‌مند به مدل‌های پرهیجان، جذابیت داشته باشد.



جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت تویوتا CHR

  1. طراحی مدرن و فضایی
  2. جوان‌پسند
  3. کم‌مصرف و جمع و جور
  4. کیفیت ساخت بالا
  5. اعتبار برند

نکات منفی تویوتا CHR

  1. پیشرانه و سیستم انتقال نیرو بسیار ضعیف
  2. فضای محدود و دید محیطی بد سرنشینان عقب
  3. قیمت نهایی بسیار گزاف
    • طراحی ظاهری90%
      • رانندگی و عملکرد فنی70%
        • کابین و امکانات50%
          • ارزش در مقابل قیمت40%
            • کیفیت100%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است. خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است. مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.

            تعمیرگاه تخصصی تویوتا CHR مهندس ابراهیمی

            کراس‌اوورهای کوچک، جذابیت زیادی در دنیا دارند و غیبت تویوتا در این کلاس بدنه، انتظارها از این برند را افزایش داد تا سرانجام، تولید C-HR در سال ۲۰۱۷ قطعی شود.
            نام این خودرو، مخفف عبارت Coupe High-Rider است که می‌تواند شاسی‌بلند کوپه ترجمه شود؛ هرچند با توجه به حضور این محصول در کلاس C از نظر سایز بدنه، می‌توان کد C-HR را به شیوه‌ای دیگر معنی کرد. تویوتا سرمایه‌گذاری سنگینی بر پروژه‌ی C-HR داشته است تا همزمان در سه‌ کارخانه‌ی بزرگ این برند در ژاپن، تایلند و ترکیه تولید شود. این خودرو با توجه به حضور گسترده در کشورهای مختلف، با تجهیزات فنی و سطح آپشن‌های متفاوت تولید می‌شود؛ اما با توجه به سیاست بازاریابی تویوتا، تنوع بالایی در نسخه‌های عرضه شده به هر کشور نخواهد داشت.

            این خودرو یک خودروی شاسی بلند کوپه حساب میشود که در بین رقیبان خود از شهرت بالاتری برخورداراست.شما می توانید برای تعمیرتویوتا chr خود به مرکز تعمیرات تویوتا مهندس ابراهیمی کرج مراجعه فرمایید.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            مشخصات موتور تویوتا CHR


            اولین گزینه از مزایای تویوتا chr را بخش فنی فنی تشکیل می‌دهد. تویوتا chr در دو نسخه TURBO و HV به فروش می‌رسد. نسخه توربو بنزین‌سوز و نسخه اچ وی هیبریدی است که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی میان این دو نسخه وجود ندارد. نسخه توربوی chr در چهار تیپ لانژ، داینامیک، ادونس و پریمیوم عرضه می‌شود.
            نمونه بنزین‌سوز توربوی chr معادل 116 اسب بخار قدرت دارد. ماکزیمم سرعت آن 198 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 100 آن هم 12 ثانیه است. مصرف سوخت نسخه بنزین‌سوز تویوتا chr حدود 6 لیتر است. اما نسخه هیبریدی قدرت بیشتری دارد و با تولید 122 اسب بخار قدرت، حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر در ساعت است. شتاب صفر تا 100 این خودرو معادل 11 ثانیه و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر حدود 4 لیتر بوده است.

            بررسی تویوتا CHR


            تویوتا C-HR یک کراس‌اوور جمع و جور است و در نگاه اول گزینه کاملی به نظر می‌رسد. هم طراحی بسیار خوبی دارد، هم خودرو امن و مطمئنی است و هم در تیپ فول از آپشن‌های مناسب بهره برده. نشان تویوتا هم که به تنهایی کیفیت و دوام قطعات را معنا میکند.

            تعمیر این خودرو نیز بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و باید در مراکز حرفه ای و به وسیله حرفه ای ترین افراد انجام گردد. ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی به شما اطمینان میدهیم در کمترین زمان و با حداقل هزینه خودروی شما را به بهترین روش ممکن تعمیر کنیم.

            در موارد فنی نیز وجود پیشرانه‌ توربو و یا نسخه هیبریدی مجهز به موتور کمکی برقی میتوانند طیف گسترده‌ای از سلایق را راضی نگاه دارند. ضمن اینکه در نمونه توربو امکان خرید مدل دو دیفرانسیل هم وجود دارد که برای مسیرهای خاکی و روستایی گزینه کارآمدی محسوب میشود. اما تمامی اینها فقط یک روی سکه بودند و C-HR با توجه به قیمت گران و وجود رقبای قدر، نقطه ضعف‌های زیادی از خود نشان میدهد. مثلاً با این پول میشود خودروهای بسیار بزرگ‌تر حتی 7 نفره خریداری کرد، در حالی که فضای کابین و صندوق C-HR برای خانواده‌های جمعیتی مناسب نیست.
            البته شاید بگوئید این محصول با این ظاهر اسپرت و جوان پسندانه اصلاً برای استفاده‌های خانوادگی ساخته نشده و مخصوص جوانان است که در این صورت هم خودرویی مثل نیسان جوک اسپرت با قیمت ارزانتر و شتاب و هندلینگ بسیار برتر میتواند رقیب سرسختی برای نماینده تویوتا باشد .




            وجود مرکز تعمیرات تخصصی تویوتای مهندس ابراهیمی کرج باعث شده است تا امکان دریافت تمام خدمات فوق العاده به وسیله حرفه ای ترین افراد با حداقل هزینه به راحتی امکان پذیر گردد. و دیگر با وجود این مرکز مشکلات صاحبان خودروی تویوتا سی اچ آر به صورت کامل از بین رفته است و افراد به راحتی می‌توانند تعمیرات خودرو خود را به این مجموعه حرفه‌ای و افراد فوق العاده متخصص و مجرب که در این مرکز فعالیت می‌کنند بسپارند.

            ایمنی در CHR


            محصولات کمپانی تویوتا همیشه به ایمنی بالا زبانزد بوده‌اند، اما حساب تویوتا chr را باید از محصولات قبلی این شرکت جدا کرد. این خودرو در سال 2017 آزمون‌های 5 گانه شرکت NCAP را پشت سر گذاشت و توانست 5 ستاره ایمنی این موسسه را دریافت کند.
            تویوتا chr به جدیدترین امکانات ایمنی مجهز است که برخی از آنها آپشنال هستند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به ده(10) ایربگ، کروز کنترل اتومات، سنسور باد تایر، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، نور بالای اتوماتیک در مواقع نیاز، سیستم کنترل سرعت در سربالایی و سرپایینی و سیستم هشداردهنده نقاط کور اشاره کرد.
            این خودرو یکی از معدود نمونه‌های کلاس خود است که با تجهیزات کاملی چون کروز کنترل راداری، سیستم شناسایی نقاط کور، سنسورهای پارک جلو و عقب، و دوربین دید عقب به فروش می‌رسد.


            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با تویوتا CHR



            مصرف سوخت CHR


            با توجه به گرانی بنزین، مصرف سوخت کم را می‌توان یکی از مزایای تویوتا chr دانست. هدف کمپانی سازنده از تولید تویوتا chr، ثبت رکورد سرعت نبوده است. تویوتا تلاش کرده است تا یک خودروی هیبریدی شهری با شتاب و سرعت مناسب شهر روانه بازار کند. اگرچه حداکثر سرعت این خودرو برای طرفداران هیجان چندان چشمگیر نیست، اما مصرف سوخت آن بسیار کم است که امتیاز بزرگی است.
            نسخه بنزین‌سوز این خودرو در رنج ترکیبی 5/9 لیتر در صد کیلومتر، و نسخه هیبریدی آن 3/8 لیتر در صد کیلومتر مصرف دارد که رقم بسیار پایینی است.

            رانندگی در تویوتا CHR


            مزایای تویوتا chr در تجربه رانندگی نیز دیده می‌شود. سیستم تعلیق chr بسیار نرم است و ناهمواری‌های جاده را جذب می‌کند. اگرچه این خودرو شهری است و برای جاده‌های ناهموار و آفرود طراحی نشده و نمی‌توان از آن انتظار عملکرد خودروهای شاسی‌بلند را داشت، اما حتی در چنین شرایطی هم سیستم تعلیق آن عالی عمل می‌کند.
            ارتفاع مناسب را هم به این مجموعه اضافه کنید که نگرانی راننده را بابت ناهمواری‌های مسیر برطرف می‌کند. اگرچه سیستم چهار چرخ متحرک تویوتا chr کمی ضعیف است، اما این خودرو در جاده‌های پر پیچ و خم و ناهموار، سواری لذت‌بخشی به شما می‌دهد. با وجود چرخ اسپرت 18 اینچی، ناهواری‌های جاده کاملاً جذب می‌شود و به کابین منتقل نمی‌شود.

            مشخصات فنی تویوتا CHR


            C-HR سوار بر پلتفرم TNGA-C تویوتا طراحی شد که از این بابت با تویوتا کرولا نسل دوازدهم (E210)، کرولا کراس و پریوس نسل پنجم (XW50) مشترک است و از دیدگاه ابعادی در سبد محصولات تویوتا جایی میان کرولا کراس و یاریس کراس قرار می‌گیرد. تویوتا در عرضه C-HR به بازار جهان در رقابت با نیسان جوک بسیار دیر عمل کرد، اما در عوض خودرویی طراحی کرد که برای عرض اندام از ظاهری زیباتر و معقول‌تر از جوک بهره گرفت و نیسان را مجبور به اعمال تغییرات سنگین در زبان طراحی نسل دوم جوک در سال ۲۰۱۸ کرد.
            یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تویوتا در عرضه محصولات اقتصادی، تمرکز بیش از حد بر بُعد اقتصادی فرایند تولید است. در نتیجه تویوتا C-HR بر خلاف آنچه لایقش بود، به پیشرانه‌هایی تجهیز شد که به واقع برای کسب جایگاهی اقتصادی و نه ظاهری جذاب طراحی شده بودند.
            به عبارت دیگر، C-HR لایق آن بود که حداقل با یک پیشرانه فراتر از ۲۰۰ اسب بخار در اسپرت‌ترین نسخه خود روانه بازار شود، اما ساختار اقتصادی کلاس ساب‌کامپکت این خودرو تویوتا را از عرضه نسخه توانمند و عملکرد محور باز داشت.
            C-HRهای وارداتی بازار ایران را دو تیپ متحرک جلو و دو دیفرانسیل تشکیل می‌دهند که هر دو آن‌ها از یک تنظیمات فنی بهره می‌برند. پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر توربو 8NR-FTS این خودرو تنها قادر به رویارویی با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی نیسان جوک اسکای‌پک و پلاتینیوم است، اما هرگز نمی‌تواند به گرد پای نسخه اسپرت جوک با پیشرانه توربو ۱.۶ لیتری برسد. نزدیک‌ترین رقیب C-HR در بازار ایران را باید رنو کپچر دانست که از دیدگاه حجم و خروجی پیشرانه بسیار به C-HR نزدیک، اما از دیدگاه وزن نهایی به مراتب سبک‌تر و از نظر شتابگیری اولیه سریع‌تر است. همان‌طور که از بیشتر خودروسازان اقتصادی ژاپنی انتظار می‌رود، وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های خودرو در هر دو مدل نیز بر عهده گیربکس ضریب متغیر اتوماتیک (CVT) گذاشته شده است تا این پیشرانه ضعیف، در شرایط محیطی مختلف بازده بهتری داشته باشد.
            هرچند که این ترکیب در کنار وزن قابل توجه خودرو در مقایسه با کلاس تولیدی، C-HR را در زمره خودروهای نسبتا کند و بی‌هیجان با شتاب اولیه فراتر از ۱۰ ثانیه بازار ایران قرار می‌دهد.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به چنین کاری کرده است و به گونه ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است .


            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.


            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496


            تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای تویوتا در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای تویوتا، تعمیر موتور تویوتا، گیربکس تویوتا، جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا CHR

            پیشرانه تویوتا C-HR چه مشخصاتی دارد؟
            تویوتا C-HR در کشور ما با دو موتور توربو و هیبرید عرضه شده است. مدل توربو از یک پیشرانه بسیار کوچک 4 سیلندر 1.2 لیتری مجهز به پرخوران استفاده میکند که قادر است در بهترین حالت 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و نمونه هیبرید شرایطی مشابه تویوتا پریوس دارد و بصورت ترکیبی از یک موتور 4 تنفس طبیعی 1.8 لیتری و پیشرانه الکتریکی استفاده میکند. حداکثر قدرت و گشتاور موتور C-HR هیبریدی به تریبت 122 اسب بخار و 142 نیوتن‌متر می‌باشد.
            تویوتا C-HR از نظر ایمنی در چه سطحی قرار دارد؟
            وجود آپشن‌های مناسب ایمنی نظیر سیستم های ترمز و پایداری شامل ABS, EBD, BAS, VSC, TRC، سیستم کنترلی TSC، کیسه هوای جلو/جانبی/پرده‌ای بعلاوه زانویی راننده، تابلو‌خوان، رادارهای نقطه کور و خروج از خط، در کنار 5 ستاره کامل موسسه تست تصادف اروپا Euro-NCAP نشان از امنیت بالای تویوتا C-HR دارند.
            نسخه هیبریدی تویوتا C-HR انتخاب بهتری است یا توربو؟
            نمونه هیبریدی در شتاب اولیه اندکی برتر می‌باشد. اما تفاوت اصلی در مصرف سوخت میان این دو است یعنی جایی که نسخه هیبرید با مصرف رسمی 3.9 لیتر در هر صد کیلومتر برای رانندگی ترکیبی 2.4 لیتر کم مصرف‌تر از مدل توربو ظاهر میشود. هرچند هزینه نگهداری و خرید باطری‌ها و همچنین تعمیرات پیچیده‌تر مدل هیبرید ممکن است در طول زمان این صرفه‌جویی را تا حدودی خنثی نمایند. ضمناً مدل توربو هم مزیت‌هایی مثل حداکثر سرعت بالاتر و امکان انتخاب نمونه 4 چرخ متحرک را دارد که نسخه هیبرید از آن بهره‌ای نبرده.
            آیا تویوتا C-HR برای آفرود مناسب است؟
            خیر، تویوتا C-HR در رده کراس‌اوورهای جمع و جور قرار میگیرد و به هیچ عنوان برای آفرود مناسب نیست. البته کراس‌اوورها به لطف ارتفاع شاسی مقداری بالاتر میتوانند عبور ساده‌تری از دست اندازها و رمپ‌ها داشته باشند اما برای مسیرهای خارج جاده‌ای به گزینه‌هایی نیاز است که C-HR از اکثر آنها بهره‌ای نبرده. البته نسخه توربو دو دیفرانسیل این محصول میتواند در مسیرهای خاکی و روستایی کارآمدتر از ماشین‌های تک‌دیفرانسیل ظاهر شود اما حتی آن نسخه هم برای آفرود مناسب نخواهد بود.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *