با ما تماس بگیرید.

لکسوس IS

در نگاه اول، این مدل لکسوس گیرا و زیبا، از لحاظ طراحی ظاهری کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. وقتی به آن دقت می‌کنید، متوجه می‌شوید که نسبت به مدل‌های قبلی خوش ساخت‌تر و طراحی آن تر و تمیزتر از گذشته است. همچنین تناسبات و اندازه بخش‌های مختلف آن بهتر و همین باعث زیباتر شدن آن می‌شود. از همین تریبون به شما اخطار می‌دهیم که گول ظاهر کاملا جدید IS را نخورید! در واقع این یک ترفند معمول در صنعت خودروسازی است. اکثر خودروسازان پیش از ارائه یک محصول، وعده مدلی را می‌دهند که از همه لحاظ با محصولات گذشته آن‌ها متفاوت است. اما به محض نشستن پشت فرمان، اوضاع تغییر می‌کند. پس از کمی دور زدن با این ماشین جدید، متوجه می‌شوید که آنقدرها هم جدید و متفاوت نیست. این موضوع ناامید کننده در باره IS جدید هم صدق می‌کند. پشت این طراحی جذاب و زیبا، همان تکنولوژی و سیستم مشابه به مدل‌های قبلی خوابیده است.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس IS در کرج


شاسی، موتور، سیستم تعلیق و …، اساسی‌ترین مواردی هستند که در ساخت یک مدل جدید اهمیت دارند. بیشتر شاید بهتر باشد عبارت «فیس لیفت حرفه‌ای و کامل» را به این مدل نسبت دهیم، هرچند که کمپانی سازنده آن اصرار دارد که این محصول فیس لیفت نبوده و یک مدل کاملا جدید است. در واقع درست مثل این که کمپانی، یک مدل هفت ساله را برداشته و ظاهر و صفحه نمایش آن را تغییر دهد و به نام یک مدل جدید روانه بازار کند!

تعمیر لکسوس IS در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.



لکسوس IS 500 نسخه F


وقتی لکسوس نسخه F اسپرت از IS 350 را معرفی کرد، بسیاری از علاقه مندان مشتاق دیدن نسخه ای قوی تر بودند و حالا کمپانی لکسوس با IS 500 در نسخه F اسپرت به میدان آمده است.
کمپانی لکسوس پیشرانه ۵ لیتر تنفس طبیعی V8 را زیر کاپوت کوچک ترین سدان خود در بازار آمریکا قرار داده است. در دوره ای که بیش تر خودروسازان رو به طراحی پیشرانه های کوچک و برقی آورده اند، لکسوس IS 500 را می توان آخرین ترکیب قدیمی این نشان دانست. موتور بزرگ این خودرو باعث شده است کاپوت ۲ اینچ بالاتر قرار گیرد و با وجود این که قدرت موتور نسبت به نسخه V6 160 اسب بخار بیش تر شده اما وزن این خودرو تنها ۶۵ کیلوگرم بیش تر از نسخه V6 است.
پیشرانه مورد استفاده در لکسوس IS 500 همان پیشرانه ای است که در مدل RC اف دیده می شد. پیشرانه ۵ لیتری و تنفس طبیعی V8 که توان تولید حداکثر ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. این اعداد تقریباً برابر است با قدرت ب ام و M3 در نسخه پایه که موتور ۳ لیتری تویین توربو و ۶ سیلندر خطی دارد و نسخه کامپتیشن M3 از این مدل لکسوس قوی تر است.



شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت لکسوس IS

  1. عملکرد مناسب موتور و گیربکس
  2. کیفیت قطعات کابین مناسب
  3. سیستم تعلیق مناسب
  4. شتاب بالا

نکات منفی لکسوس IS

  1. واردات محدود
  2. کمیاب بودن قطعات و لوازم یدکی
    • طراحی ظاهری70%
      • رانندگی و عملکرد فنی60%
        • کابین و امکانات50%
          • ارزش در مقابل قیمت50%
            • کیفیت55%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
            انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
            خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

            دیگر امکانات لکسوس IS


            گیربکس 6 سرعته خودکار - روکش چرمی غربالک فرمان - پدال تعویض دنده پشت فرمان - فرمان تلسکوپی - آینه‌ها با قابلیت تنظیم در دنده عقب و تاشوندگی برقی - پرده شیشه عقب - سنسور باران - چراغ‌های زنون در جلو مجهز به تنظیم خودکار - چراغ‌های LED مخصوص روز - سیستم شستشوی چراغ‌ها - سقف پانوراما - رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی - سیستم TPMS برای نشان دادن فشار باد لاستیک‌ها - انتخاب نوع رانندگی به سه حالت اکو، نرمال و اسپرت - سیستم‌های پایداری VSC - کنترل لغزش خودرو TRC - سیستم مدیریت کنترل پویا خودرو VDIM - سیستم کمکی در سربالایی HAC - کروز کنترل - سیستم هوشمند استارت و ورود به خودرو - سنسور پارک - کلید کارت هوشمند - آینه میانی الکتروکرومیک - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - صندلی برقی در 8 حالت (10 حالت به صورت سفارشی) با روکش چرمی - حافظه صندلی راننده - سیستم تهویه مطبوع برای صندلی راننده

            طراحی ظاهری


            طراحی ظاهری این مدل جدید خوب نیست، بلکه فوق العاده است. چراغ‌های LED، جلو پنجره بزرگ، دریچه‌ هوای کوچک‎‌تر و مِش الماس شکل، همگی ظاهری با وقار و در عین حال جذاب و مدرن به این مدل بخشیده‌اند. از کنار، یک چین نسبتا عمیق دیده می‌شود که از زیر درهای جلو شروع شده و با زاویه به گلگیر عقب می‌رسد. به لطف این چین، درها شکل بهتری به خود گرفته اند. چراغ‌های عقب نیز طراحی جدیدی دارند و نسبت به چراغ مدل‌های قدیمی باریک‌تر هستند. رنگ قرمز روشن بدنه در کنار چرخ‌های 19 اینچی مات و سیاه، بیشتر به چشم می‌آید.

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس IS شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            لکسوس IS 2021


            نمای جانبی لکسوس IS مدل 2021 با افزودن چند خط و حجم‌های مصنوعی، عضلانی‌‌تر از گذشته شده و این ظاهر اسپرت در ترکیب با رینگ‌های جدید هجده اینچی تکمیل می‌شود. برای نخستین بار، مشتری قادر است تا در نسخه F Sport از لکسوس IS جدید از وجود رینگ‌های 19 اینچی BBS بهره‌مند شود. در نمای عقبی نیز لکسوس IS مدل 2021 به چراغ‌های چرخان LED مجهز است که قادر هستند تا در هر زاویه‌ای عمل نورپردازی را انجام دهند. لکسوس IS مدل 2021 دقیقا از پیشرانه‌های نسل قبل استفاده می‌کند که تغییری در میزان توان و گشتاور خروجی آن‌ها رخ نداده است. نسخه پایه لکسوس 300 IS همچنان به پیشرانه دولیتری توربوشارژر مجهز است که 241 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. نسخه‌های میانی به پیشرانه V6‌ سه و نیم لیتری با 260 اسب‌بخار مجهز هستند و تیپ‌های فول لکسوس 350 IS نیز از موتور شش سیلندر وی شکل با قدرت 311 اسب‌بخار بهره‌مند هستند.


            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            لکسوس IS F


            تویوتا قصد داره تا با وارد کردن لکسوس IS F به بخش بازار خودورهای سدان پرقدرت سهمی از این بازار برای خودش به دست بیاورد.
            این خودرو سالانه بالغ بر 7000 هزار دستگاه ساخته خواهد شد که طبق روال همیشگی لکسوس بخش اعظم این توایدات به آمریکای شمالی و مابقی در حدود 500 دستگاه به اروپای و500 عدد دیگر از این ماشین لوکس برای بازار خود ژاپن در نظر گرفته شده است
            IS F در این رده از بازار به رقیبان بسیار قدرت مندی همچون آئودی S . بی ام و M3 و مرسدس بنز C کلاس AMG هم گروه خواهد بود .
            این تویوتا از یک موتور هشت سیلندر پنج لیتری با 420 اسب بخار قدرت در 6600 دور و تورک 505 نیوتن متری در 5200 دور در دقیقه بهره خواهد برد که با استفاده از این موتور این لکسوس دارای نشان سریع ترین لکسوس تولیدی خواهد بود

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با لکسوس IS



            لکسوسSriracha IS


            هوی فونگ فودز (Huy Fong Foods) شرکتی است که به تولید سس های تند آسیایی مشغول است. این شرکت از سال 1980 میلادی مشغول به کار بوده و دفتر مرکزی آن در اروین دیل (Irwindale) ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت برای اهداف تبلیغاتی خود یک مدل از خودرو IS لکسوس را انتخاب کرده و برای ایجاد تغییرات ظاهری، آن را به شرکت تقویت خودروی وست کوست کاستومز (West Cost Customs) فرستاده است. شرکت وست کوست کاستومز نیز که با حضور در برنامه تلویزیونی Pimp My Ride شبکه MTV به شهرت رسیده بود، دست به تغییراتی در این خودرو زده است.
            از تغییرات انجام شده بر روی ظاهر این لکسوس IS می توان به رنگ خاص قرمز این خودرو که مشابه رنگ سس های تولیدی این شرکت است و حاشیه های سبز رنگ بر روی جلوپنجره، آیینه های جانبی، کالیپرهای (Calipers) ترمز و خروجی اگزوز در عقب اشاره کرد. این رنگ های سبز به همراه رنگ قرمز بدنه به نوعی تداعی کننده رنگ قوطی های سس این شرکت هستند.
            کابین لکسوس سریرارچا IS نیز مانند نمای بیرونی آن نیز دچار تغییراتی در راستای اهداف تبلیغاتی شرکت هوی فونگ فودز شده است. وست کوست کاستومز با ایجاد تغییراتی خلاقانه و ظریف از جمله رنگ آمیزی دکمه گرمکن صندلی ها با رنگ قرمز و تزئیین آن با تصاویر شعله مانند از تندی محصولات شرکت هوی فونگ فودز خبر می دهد. این خودرو به مدل رانندگی خاصی به نام سریرارچا در کنار مدل اقتصادی (ECO) نیز مجهز شده است. صندلی ها نیز با استفاده از دوخت های به رنگ قرمز و سبز به نماد شرکت سریرارچا نیز مزین شده اند.
            غربیلک فرمان لکسوس سریرارچا IS نیز یکی از جالب ترین بخش های این خودرو بشمار می آید. شرکت وست کوست کاستومز با استفاده از یک مایع خاص شبیه سس های شرکت هوی فونگ فودز ، بدنه فرمان را ساخته و با استفاده از چسب های مخصوص، به آن شکل داده است. بر روی قسمت هایی از آن نیز از روکش چرمی استفاده کرده که با دوخت های سبز آن جعبه محصولات این شرکت را بازسازی می کنند. برای تبلیغ بیشتر محصولات شرکت هوی فونگ فودز، تعداد 43 قوطی از محصولات این شرکت در صندوق عقب لکسوس سریرارچا IS قرار داده شد است.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            مرکز تعمیرات تخصصی لکسوس IS مهندس ابراهیمی

            لکسوس IS 300


            لکسوس IS300 نخستین مرتبه طی سال ۲۰۰۸ در قالب نسل دوم پا به بازار کشورمان گذاشت و پس از ارائه مدل فیس‌لیفت در سال ۲۰۱۱، تا یک سال دیگر نیز به حیات خود در ایران ادامه داد.
            این سدان نسبتا لوکس و باکیفیت ژاپنی، به‌عنوان رقیبی برای محصولاتی همچون بی ام و سری ۳ و مرسدس سی کلاس در بازار ایران حاضر شد و با توجه به قیمت پایین‌تر، توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب سازد.
            اصولا محصولات ژاپنی و به‌ویژه خودروهای تولیدشده در زیرمجموعه‌های شرکت تویوتا، از کیفیت و دوام فنی بسیار مطلوبی برخوردار هستند؛ به‌نحوی‌که در سراسر جهان، خودروهای تولیدشده توسط کمپانی تویوتا، به شاخصه طول عمر دراز هم‌چون بسیاری از مردمان کشور ژاپن شهره هستند. کمپانی تویوتا، همواره سعی داشته است بهترین قطعات را نسبت به قیمت در محصولات خود جای دهد تا بدین ترتیب، کاربران و مشتریان بتوانند حداکثر بهره را از اتومبیل خود ببرند و با کمترین هزینه در زمینه تعمیرات آن مواجه شوند. در این میان، محصولات لکسوس، به‌عنوان زیرشاخه لوکس شرکت تویوتا، باید از لحاظ کیفیت قطعات فنی و ادوات کابین در سطح بسیار بالاتری قرار داشته باشند تا بتوانند رضایت افراد عمدتا ثروت‌مند و سخت‌پسند را به نحوی مطلوب‌تر از سایر تولیدات تویوتا برآورده سازند. لکسوسIS300 نیز به نوبه خود، سعی داشته است تا از لحاظ کیفیت کابین، دوام فنی قطعات و به طور کلی کیفیت ساخت تمامی بخش‌ها، استانداردهای بالایی را رعایت کند و به‌عنوان خودرویی خوش‌کیفیت از تمامی جهات در اختیار مشتریان قرار گیرد.
            امروزه اکثر خیابان‌ها و شهرهای کشورمان، مملو از انواع سدان‌های کره‌ای نظیر سوناتا و اپتیما شده است و البته در این میان، نمونه‌هایی از تلیسمان نیز به چشم می‌خورد. اما لکسوس IS300 یک سدان لوکس با طراحی ظاهری خانوادگی و در عین حال اسپرت است که به دلیل واردات محدودتر، می‌تواند نیازهای درونی خاص‌پسندان را به نحوی مناسب برآورده سازد.
            ژاپنی مورد نظر ما، ضمن بهره‌مندی از انحناهای مجلل در طراحی بدنه خود، سعی کرده است تا از اشکال هندسی با زوایای نسبتا تیز و گوشه‌دار در برخی نواحی هم‌چون چراغ‌ها و جلوپنجره بهره ببرد تا ضمن ارائه شمایلی در حد یک جنتلمن، بر ویژگی‌های دیداری جوان‌پسندانه خود نیز تاکید داشته باشد.


            تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای لکسوس در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای لکسوس، تعمیر موتور لکسوس، گیربکس لکسوس، جلوبندی و سیستم تعلیق لکسوس و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی لکسوس IS

            خودروی لکسوس IS چند موتور دارد؟
            -موتور چهار سیلندر دو لیتری جی تی طراحی سوبارو هست و پیستون های تخت داره(سیلندر ها خطی نیستند) و به واسطه اسپرت بودن ماشین تو دور موتور بالاتری حداکثر توان و گشتاورش رو ارائه میده که 205 اسب و 207 نیوتن متره. -موتور 6 سیلندره لکسس برای یه سدان طراحی شده و به اون شدت روح اسپرت بودن رو نداره پس توی دور موتور پایین تری به حداکثر قدرت خودش میرسه که 207 اسب و 249 نیوتن متره.
            خودروی لکسوس IS سقف پانوراما دارد؟
            خیر
            مشخصات لکسوس مدل F-Sport IS رو میگید؟
            1- شتاب 0-100 ماشین توی سایت لکسوس 8ثانیه معرفی شده در صورتیکه حدوداً 10ثانیه هست. 2- بعضی وقتا سیستم رادار خودبخود تشخیص خطر میکنه و بدون دلیل جفت پا میره روی ترمز، جوری که تابحال چندبار خطر تصادف از بیخ گوش من گذشته که ماشینا از پشت به من نزدن. 3- ماشین سقف پاناروما نداره و فقط سانروف داره.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *