با ما تماس بگیرید.

لکسوس NX

لکسوس NX یک کراس اور محصول شرکت لکسوس است که برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد. این خودرو در سه مدل 300، F Sport 300 و 300H تولید می‌شود و یکی از کراس اورهای لوکس حال حاضر به شمار می‌آید. لکسوس NX از همان اوایل معرفی و عرضه موفقیت چشم‌گیری را در بازارهای جهانی به دست آورد. می‌توان دلیل این موفقیت را در طراحی متفاوت، نیرومند و مدرن آن جستجو کرد.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس NX در کرج


خودرو سازی تویوتا در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت با عرضه یک خودرو مفهومی به نام لکسوس NX ، همگان را مبهوت خود ساخت. به گزارش گروه فضای مجازی ، خودرو سازی تویوتا در سال2013در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت با عرضه یک خودرو مفهومی به نام لکسوس NX ،همگان را مبهوت خود ساخت . خودروی لکسوس NX در اواخر سال 2014 و اوایل سال 2015 بطور کامل رونمایی و روانه بازارهای جهانی گردید به طوریکه پس از گذشت چندماه این خودرو توانست بازار داخل کشور را قبضه کند.
وجود یک SUV متوسط در مجموعه تولیدات یک شرکت خودروسازی لوکس امری بدیهی و لازم است که لکسوس هم به تبع رقبای اروپایی خود یعنی بی ام دلیو و آئودی شاسی بلند خشمگین خود NX300H و NX200T را در دو نوع، دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل روانه بازار کرده است.

تعمیر لکسوس NX در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.


تعمیرگاه لکسوس NX مهندس ابراهیمی


لکسوس خودروی خود را با سه مدل پیشرانه NX 200 و NX 200T و NX300H روانه بازار کرد که مدل NX 200 یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با سیستم اکسیژن رسانی معمولی بود ولی NX 200T یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با سیستم اکسیژن رسانی توربو است، این موتور قدرتی برابر با 255 اسب بخار تولید خواهد کرد.



مدل NX300H موتوری از نوع هیبریدی با حجم 2.5 لیتر بوده که قدرتی بالغ بر 195 اسب بخار تولید می کند. لکسوس NX بصورت استاندارد دو دیفرانسیل است که از چهار چرخ متحرک (AWD) برخوردار است. بدنه
لکسوس از یک طراحی خشمگین در بدنه NX در راستای جذب جوانان ماجراجو بهره گرفته تا چهره ای تهاجمی به آن ببخشد رکاب‌هایی با ارتفاع بالا، نمای عقب خیره‌کننده، جلوپنجره‌ی مخصوص لکسوس با اندازه‌ی بسیار بزرگ، همگی باعث خلق یک چهره‌ی فضایی و جالب توجه در این خودرو شده است. دستگیره های درب‌ خودرو از نورپردازی LED برخوردار بوده که نمایی جالب و خیره کننده را بوجود آورده و همچنین ورود به این خودروی زیبا را آسان تر ساخته است با این که لکسوس NX یک خودروی متوسط تلقی می شود اما مانور دادن و پارک کردن آن از یک خودروی سدان کوچک سخت تر نخواهد بود.

شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت لکسوس NX

  1. شتاب خوب
  2. کیفیت خوب متریال کابین
  3. امکانات ایمنی و رفاهی مناسب
  4. سواری نرم و راحت
  5. پایداری مناسب
  6. شتاب قابل قبول

نکات منفی لکسوس NX

  1. حساسیت به کیفیت سوخت ایران
  2. سواری نه چندان نرم
  3. فضای کابین دلگیر
  4. قیمت بالای قطعات
    • طراحی ظاهری70%
      • رانندگی و عملکرد فنی60%
        • کابین و امکانات40%
          • ارزش در مقابل قیمت35%
            • کیفیت40%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
            انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
            خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

            امکانات رفاهی لکسوس NX


            رایانه‌ی سفری
            ساعت آنالوگ
            جالیوانی برای سرنشیان جلو و عقب
            تهویه هوا مجزا برای راننده و سرنشینان
            کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده
            ایربگ برای سرنشینان جلو و عقب، ایربگ جانبی، ایربگ زانویی، ایربگ بالای سر
            سان‌روف
            برف‌پاک‌کن شیشه‌ی عقب
            نورپایین LED
            کروز کنترل انطباقی
            کروز کنترل
            سیستم کمک پارک
            ورود بدون سویچ
            سیستم هشدار خروج از خط
            مانیتورینگ نقاط کور

            طراحی ظاهری


            نقطه قوت لکسوس NX پیش از هر چیزی طراحی خارجی آن است. شخصیت به شدت تهاجمی، خشن، اسپرت و منحصر به فرد این خودرو آن را در میان همتایان خود کاملاً متمایز و برجسته می‌سازد. اولین آیتمی که در نمای روبروی خودرو نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند، جلو پنجره‌ بزرگ آن است که حجم زیادی از نمای روبرو را به خود اختصاص داده است. سپس، ساختار خشن چراغ‌های جلو، خطوط تیز و برجسته روی کاپوت و سپر و حجم‌دهی به گلگیرها در تکمیل چهره تهاجمی لکسوس در نمای روبرو به بهترین وجه ممکن عمل می‌کنند.
            در نمای کناری رینگ‌های 18 اینچی اسپرت از طراحی خشنی برخوردارند. همچنین حجم‌دهی همراه با خطوط تیز در قسمت پایین نمای کناری سازگاری مطلوبی با حج‌دهی با خطوط ملایم‌تر گلگیر عقب دارد. در این نما نیز همان شخصیت خشن و تهاجمی خودرو حفظ شده است. سرانجام، در نمای پشت لکسوس NX نیز شاهد همان خطوط تیز، حجم‌دهی و تورفتگی‌ها هستیم. به این ترتیب، طراحان توانسته‌اند شخصیت تنومند، خشن و تهاجمی لکسوس NX را کامل و بی‌نقص گردانند.

            تجربه رانندگی با لکسوس NX


            لکسوس NX به منظور افزایش راحتی تغییراتی در سواری خود ایجاد کرده به طوریکه تغییر مد رانندگی به حالت اسپرت سبب تعویض دنده در دورهای بالاتری شده و روند شتاب‌گیری خودرو را افزایش خواهد داد مدل NX 200t خودروی ساکتی بوده که در مدل اسپرت این خودرو به سبب وجود لاستیک‌های بزرگتر و فنربندی سفت‌تر، رانندگی لذت‌بخشی را برای راننده به نمایش خواهد گذاشت.
            سواری نسخه هیبریدی از لحاظ دینامیکی تفاوتی با مدل های بنزینی نداشته اما این مدل کمی از کندی شتاب‌گیری رنج برده که این امر سبب می شود تا مدل NX 300h در عرض ۹ ثانیه از ۰ تا ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد در حالی که این میزان برای مدل NX 200t تنها ۷ ثانیه است. میزان مصرف سوخت مدل‌های NX200T و NX300H در شهر و بزرگ‌راه به ترتیب 10.7‌ و 8.4 لیتر در صد کیلومتر و یا به صورت ترکیبی 9.4 لیتر در صد کیلومتر است


            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس NX شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            طراحی داخلی


            همانطور که نام LEXUS برخی افراد را در اولین تصور ذهنی به سمت کلمه ی LUXURY می کشاند نمای داخلی این خودرو نیز معنای واقعی کلمه لوکس را برای شما ترجمه می کند، به طوریکه در داخل کابین آن از چرم‌ و چوب های باکیفیت در داشبورد بهره گرفته و همچنین در کنسول میانی به شکل Z نوعی چاشنی اسپرت بودن را به کابین خودرو بخشیده است که در مدل F-Sport نیز استفاده از روکش آلومینیومی در پدال‌ها به چشم می‌آید.
            عدم ارتفاع زیاد با کف خودرو سبب شده تا برخلاف همتایان خود فضای سر کافی برای سرنشینان وجود داشته باشد و از طرفی دیگر احساس رانندگی با یک خودروی سدان به راننده دست بدهد. به منظور کاهش خستگی ناشی از سفرهای طولانی آپشنی برای تغییر زاویه پشت صندلی در NX تعبیه شده است همچنین یکی از نکات مثبت دیگر در مورد کابین این خودرو ژاپنی وجود فضای زیاد برای گذاشتن وسایل و تجهیزات است.

            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با لکسوس NX



            مقایسه لکسوس nx200t و nx300h


            تفاوت لکسوس nx300h و nx200t از نظر طراحی ظاهری نشان می‌دهد که ظاهرا بهتر است به عنوان یک خودرو یگانه به این دو محصول ژاپنی‌ها نگاه کرد؛ چون به‌نظر می‌رسد که هیچ‌گونه تفاوتی در بین این خودروها وجود ندارد.
            در توصیف کابین لکسوس NX باید گفت که همان شخصیت خشن، مدرن و تهاجمی خودرو در طراحی داخلی آن نیز خودنمایی می‌کند. برای ساخت اجزای مختلف داخل کابین از متریال مرغوب استفاده شده‌ و سطح رعایت اصول ارگونومیک در آن بسیار بالا است؛ به‌همین دلیل در هنگام سوار شدن بر خودرو احساس آرامش و رضایت‌خاطر خاصی خواهید داشت. ناگفته نماند که تعداد دکمه‌های موجود در کنسول میانی تا اندازه‌ای باعث سردرگمی خواهد شد و می‌توان آن را یکی از نقاط ضعف طراحی داخلی خودرو دانست. از نظر فضا نیز لکسوس NX فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و احساس راحتی خواهید داشت؛ همچنین فضای بار کافی برای استفاده در سفرهای طولانی‌مدت در اختیار دارید. nx200t و nx300h در تیپ F SPORT نیز در بازار وجود دارند که سقف پانوراما، جلوپنجره مشبک، تعلیق اسپرت، صندلی اسپرت و حالت رانندگی اسپرت پلاس به این خودروها اضافه شده‌است.
            تفاوت لکسوس nx300h و nx200t از نظر فنی نشان‌دهنده برتری نسبی مدل توربو این محصول شرکت لکسوس است. درواقع لکسوس nx200t توانسته هم از نظر مدت زمان شتاب‌گیری صفر تا 100 (7.2 ثانیه) و هم از نظر حداکثر سرعت (198 کیلومتربرساعت) از رقیب هیبریدی خود پیشی بگیرد. لکسوس nx200t (توربو) به لطف داشتن موتور توربو و عملکرد بهتر پیشرانه و همچنین عدم تمایل گیربکس به معکوس گرفتن در شتاب‌های ناگهانی نسبت به مدل هیبریدی (nx300h) بهتر ظاهر شده است.
            با این که نسخه هیبریدی و توربو لکسوس از لحاظ طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت ندارند، اما دربخش فنی کاملا با هم متفاوت هستند. حذف موتور توربوشارژ، گیربکس cvt الکتریکی، کم حجم شدن پیشرانه و اضافه‌شدن دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب و همچنین یک موتورالکتریکی در نقش ژنراتور (برای استارت پیشرانه و شارژ باتری‌ها) از تفاوت‌های nx300h با نمونه توربو این کراس اوور ژاپنی است. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت NX300h به واسطه برخورداری از پیشرانه هیبریدی از مصرف سوخت کمتری نسبت به برادر بنزینی خود nx200t برخوردار است. با توجه به افزایش بهای بنزین و همچنین سهمیه‌بندی آن مصرف سوخت بهینه NX300h یکی از مزایای این کراس‌اوور جذاب محسوب می‌شود.
            در ادامه بررسی تفاوت لکسوس nx300h و nx200t از نظر ایمنی نشان می‌دهد که این خودروها در رده ایمن‌ترین خودروهای جهان طبقه‌بندی می‌شوند. این دو خودرو توانسته‌اند 5 ستاره ایمنی را از موسسه معتبر اروپایی یوروانکپ به‌دست آورند. لازم به یادآوری است که این موسسه امروزه یکی از بالاترین سطوح آزمایش ایمنی خودرو را انجام می‌دهد. با نگاهی به موارد گفته شده در این مقاله به‌راحتی می‌توان دریافت که تفاوت لکسوس nx300h و nx200t تنها به اختلاف در موتورهای توربو و هیبریدی آن‌ها محدود می‌شود، اما در هر صورت نباید فراموش کرد که این اختلاف نیز خود جای بحث دارد؛ چون هر کدام از موتورهای توربو و هیبریدی خاصیت‌ها، مزایا و معایب ویژه خود را دارا هستند. به هر حال اگر آگاهی کافی درباره موتورهای توربو و هیبریدی داشته باشید، می‌توانید انتخاب بهتر و رضایت‌بخش‌تری نیز داشته باشید.
            به‌طور کلی می‌توان گفت که اگر سرعت بالاتر و شتاب‌گیری سریع‌تر را می‌پسندید، لکسوس NX200t را انتخاب کنید و اگر هم مصرف سوخت بهینه و برخورداری از موتور هیبرید جز الویت‌های شما برای خرید یک خودرو کراس‌اوور لوکس در این رنج قیمتی محسوب می‌شود، می‌توانید به‌سراغ NX300h بروید.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است.

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            مرکز تعمیرات تخصصی لکسوس NX مهندس ابراهیمی

            امنیت لکسوس NX

            این خودرو در هر دو نمونه لکسوس NX200t و لکسوس NX300h به فهرست گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی و کمکی رانندگی مجهز شده که این خودرو را در زمره ایمن‌ترین نمونه‌های موجود در بازار قرار می‌دهد.
            لکسوس NX مدل سال 2017 با توجه به امکانات ایمنی پایه و کمکی رانندگی سفارشی مانند سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمز اتوماتیک و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده و سایر امکانات مدرن و به روز، در آزمون‌های سازمان NHTSA توانسته امتیاز کامل 5 ستاره را کسب نموده و در بررسی‌های موسسه غیر دولتی IIHS نیز موفق به کسب عنوان برتر Top Safety Pick+ گردیده است.

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس NX شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496



            تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای لکسوس در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای لکسوس، تعمیر موتور لکسوس، گیربکس لکسوس، جلوبندی و سیستم تعلیق لکسوس و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی لکسوس NX

            لکسوس NX200t چه مشخصات فنی دارد؟
            نمونه NX200t به پیشرانه دو لیتری توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه قدرتی نزدیک به ۲۳۵ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین هم توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.
            چه امکاناتی در لکسوس NX200t وجود دارد؟
            کروز کنترل تطبیقی، کیسه هوای جانبی و پرده ای و زانوی راننده، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز اضطراری، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، رانندگی بین خطوط، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، درِ صندوق عقب برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، دنده پشت فرمان، سیستم صوتی حرفه ای، ضریب ثابت انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب (قفل دیفرانسیل مرکزی)، پشتی برقی صندلی های عقب (سفارشی) و… از جمله امکانات لکسوس NX200t است.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *