با ما تماس بگیرید.


تعمیرگاه تخصصی لکسوس


برند لکسوس را می‌توان متعلق به یک شرکت خودروسازی ژاپنی دانست که در زمینه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس تویوتا فعالیت دارد. نکته جالبی که در رابطه با این برند وجود دارد، این است که نام آن بر اساس کلمه انگلیسی Luxury گرفته شده و معنای آن اشرافی و لوکس است. از همین جهت خودروهایی که از سال 1989 با این برند تولید شدند، همگی از خودروهای لوکس به حساب می‌آیند؛ اما دقت داشته باشید که این موضوع بدان معنا نیست که خودروهای این برند هیچ‌وقت با مشکل مواجه نمی‌شوند، بلکه برعکس شما باید هر چند وقت یکبار خودرو خود را به یک تعمیرگاه تخصصی لکسوس نشان دهید تا از سلامت و کارایی آن مطمئن شوید. اگر به دنبال معتبر ترین تعمیرگاه لکسوس در کرج هستید تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی مدعی بهترین است.
 
تعمیرگاه تخصصی لکسوس
مرکز فنی ما به دارندگان خودروی لکسوس کمک می کند تا ماشین خود را در اسرع وقت و ارزان تعمیر کنند. ما تعمیر و نگهداری سیستم های مختلف را با رعایت کامل مقررات و توصیه های سازندگان خودرو انجام می دهیم.
اگر شما در حال استفاده از یکی از خودروهای لکسوس هستید، باید بدانید که لکسوس در دسته برندهای تازه تاسیس شده به حساب می‌آید؛ اما از آنجایی که ساخت دستگاه‌های آن طبق نظرات مهندسان ژاپنی انجام شده است و پشت آن‌ها سال‌ها تجربه تویوتا قرار دارد، توانسته موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. برای مثال در خودروهای این برند از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، سیستم‌های تهویه باکیفیت و … استفاده شده است.
تمام تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی دارای تجربه و تبحر خاص هستند که قادر به شناسایی نقص در کوتاهترین زمان ممکن و انجام تعمیرات لازم هستند. ما در قالب “یک تیم” کار می کنیم ، اگر ماشین خود را برای سرویس به ما بدهید ، ما همه کارهای لازم را برای نگه داشتن آن در شرایط خوب انجام خواهیم داد. تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و استفاده از قطعات ارجینال به بهترین نحو ممکن خودروی شما را به شکل اولیه کارخانه تعمیر و آن را به شما تحویل میدهد.ما همواره در تعمیر خودروی تویوتا و لکسوس مدعی بهترینیم.
 

جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

 

چرا تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی:


تضمین کمترین هزینه
تضمین بهترین خدمات
الویت تعمیر به جای تعویض قطعات
20 هزار کیلومتر گارانتی
استفاده از کادر مجرب ،متخصص و دوره دیده
امکان مشاهده مراحل تعمیر به صورت 24 ساعته

تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی در استان البرز و شهر کرج واقع شده است و با تمركز بر برند تویوتا و لکسوس انواع مدل هاي خودرو تویوتا و لکسوس را تحت پوشش قرار داده و كليه خدمات تعمير و نگهداري و سرويس هاي دوره اي آن ها را ارائه مي كند. اين مركز آماده سرويس دهي به انواع لندکروز، پرادو، C-HR، اف جی کروز، کرولا، کمری، راوفور، پریوس و و سایر مدل های خودروی لکسوس شامل CT ,GS ,IS ,LS ,LX,RX و... می باشد. هم چنین با توجه به مهارت و تخصص تیم تعمیرگاه مهندس ابراهیمی تعمیر سایر خودروهای ایرانی و خارجی نیز در این مرکز انجام می شود.
تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و نگهداری خودرو شامل تعمير اساسي صفر تا صد موتور، عیب یابی ECU و رفع اشکالات آن با دستگاه دیاگ، به روز رسانی مدار ECU و تقویت آن، ارتقا دائمی کیفیتِ خدمات قابل ارائه در این مرکز، عیب یابی گیربکس و تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس، تضمین سلامت خودرو شما در زمان تعمیر، انجام سرویس های دوره ایی خودرو و چکاب کلیه قسمت ها
گاهی ممکن است خودروی لکسوس شما ایراد خاصی پیدا کرده باشد و شما برای رفع ایراد نیاز داشته باشید به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید ما در تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی منتظر شما هستیم.

جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...


تعمیرگاه تخصصی لکسوس


تیم ما در تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی، با ارائه کامل خدماتِ تعمیر و سرویسِ برنامه های کامپیوتری(ECU)، برقی_الکتریکی و موتوری_فنی، تمامی خودروهای لکسوس کاملا نیاز شما را نسبت به داشتن یک خودروی سالم و ایمن براورده می سازد. تلاش شده است تا در این مجموعه که جزء اولین و معتبرترین تعمیرگاه تخصصی لکسوس در کرج و غرب تهران است، عیب یابیِ فنی و مهندسی خودروهای لکسوس با جدیدترین روش ها و ارائه بهترین خدمات به صاحبان این خودروها انجام پذیرد.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی یک تعمیرگاه جامع و کامل برای تمامی محصولات برند لکسوس در کرج است ، که تمام خدمات لازم برای یک خودرو را ارائه میدهد.
اگر خودروی لکسوس دارید و ماشین شما برایتان اهمیت زیادی دارد حتما به ما سری بزنید.

تعمیرگاه های تخصصی خودرو برای تعمیر ماشین های مختلف تعمیرکاران متخصصی دارند که تنها در آن حوزه خدمات ارائه میدهند، تعمیرگاه مهندس ابراهیمی نیز در حوزه خودروهای تویوتا و لکسوس به صورت اختصاصی فعالیت میکند و سعی نموده تمامی حوزه های مربوط به تعمیرات این برند را شامل شود.


تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی در زمینه ی تعمیرات و سرویس دوره ای انواع خودروهای شرکت تویوتا و لکسوس آماده ارائه خدمات می باشد.

تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین با این مرکز ارتباط برقرار کنند و در مورد برخی از مسائل مانند مشکل خودرو و هزینه تعمیر آن صحبت کنند،هم چنین کارشناسان ما در این مرکز آماده پاسخگویی به مشکلات و مسائل مشتریان عزیز میباشند.

معتبرترین تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران

هیچکس نیست که بر روی خودروی خود حساسیت ویژه نداشته باشد؛ بخصوص اگر که صحبت از یک خودرو خارجی با قیمت بالا باشد. از این رو صاحبان خودروهای لوکس برای سرویس های دوره ای و دیگر موارد باید به کجا مراجعه کنند؟ ملاک یک تعمیرگاه حرفه ای چیست؟
ممکن است شما به تعمیرگاهی مراجعه کنید و بعد از تعمیر شدن و دریافت خودروی خود متوجه شوید که مشکل قبلی همچنان وجود دارد و برطرف نشده است. در این مواقع باید مجددا به تعمیرگاه مراجعه کنید و دوباره همان مسیر قبلی را طی کنید و حتی هزینه قبلی را پرداخت کنید. از این روز به صاحبان خودروهای خارجی توصیه می شود برای تعمیر خودروهای خود به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه کنند. زیرا تعمیر ماشین های خارجی نیاز به تخصص و دانش بیشتری نسبت به خودروهای ایرانی دارد. تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی بهترین تعمیرگاه خودروهای خارجی به خصوص خودروی تویوتا و لکسوس در شرق تهران و کرج است.

سابقه بالا و مهارت کارکنان


اکثر افرادی که خودروهای خارجی دارند به دنبال یک تعمیرگاه با سابقه و دارای نیروهای ماهر برای وسایل نقلیه خود هستند تا بتوانند خودروی خود را به دست های قابل یک تعمیرکار متخصص بسپارند. زیرا، در غیر این صورت امکان بالا رفتن هزینه ها بیشتر می شود. خارجی بودن خودرو نیز حساسیت این موضوع را افزایش می دهد.در تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی سعی شده از ماهرترین و متخصص ترین افراد در این زمینه استفاده شود زیرا رضایت مشتریان همواره اولین اولویت ماست.

تنوع خدمات


اگر شما به عنوان مثال مالک خودروی لکسوس باشید ، قطعا به دنبال بهترین تعمیرگاه لکسوس برای رفع مشکل احتمالی خودروی­ تان هستید. در عین حال ممکن است نیاز به لاستیک هم داشته باشید و اگر فرصت کنید ماشینتان را به کارواش هم خواهید برد. حال اگر بدانید یک تعمیرگاه تخصصی همه این امکانات را با هم در اختیارتان خواهد گذاشت، قطعا شگفت زده می­ شوید! تنوع در خدمات همیشه برای مشتری جذاب است. ما در تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی این تنوع را برای شما فراهم نموده ایم.

استفاده از قطعات ارجینال و اصلی


استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی مدیریت فنی تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی است.

عیب یابی سریع


با توجه به مشغله هایی که در حال حاضر تمام افراد دنیا طی روز دارند سرعت حرف اول را می زند. براساس این موضوع تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی میتواند طی مدت زمان کمی بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماید و صاحب عنوان تعمیرگاه برتر میباشد چرا که قادر است تا مجموعه نیازمندی های صاحبان خودروهای لکسوس را در زمان کمی برآورده سازد. حتما این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب اشتباه یک تعمیرگاه تخصصی لکسوس می تواند علاوه بر استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد وقت شما را نیز تلف سازد بنابراین حتما این ویژگی را در ذهن خود پررنگ نمایید.

خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج




برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


: 09127908496