با ما تماس بگیرید.

تویوتا GT86

تویوتا GT86 یک کوپه محبوب و جوان‌پسند است که به‌نوعی محصول مشترک شرکت Toyota و Subaru محسوب می‌شود. این خودرو که از سال 2012 روی خط تولید کمپانی تویوتا قرار دارد، با نام‌های مختلفی نظیر سوبارو BRZ، سایون FR-S و تویوتا FT-86 راهی بازارهای جهانی شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید عدد 86 در نام این مدل از اندازه قطر داخلی سیلندر، طول کورس سیلندر و قطر اگزوز این خودرو گرفته شده که به اندازه 86 میلی‌متر است. به‌واسطه فعالیت‌های شرکت ایرتویا در بازار کشور ما، جی تی 86 پس از یک تأخیر نسبتا کوتاه و در سال‌ 2013 راهی بازار داخلی شد و عرضه آن نیز تا سال 2014 ادامه داشت؛ به همین دلیل در حال حاضر تعداد نسبتا محدودی از تویوتا GT86 در بازار کشورمان حضور دارد.


تعمیرگاه تخصصی تویوتا GT86 کرج


تویوتا GT86 یک کوپه محبوب و جوان‌پسند است که به‌نوعی محصول مشترک شرکت Toyota و Subaru محسوب می‌شود. این خودرو که از سال 2012 روی خط تولید کمپانی تویوتا قرار دارد، با نام‌های مختلفی نظیر سوبارو BRZ، سایون FR-S و تویوتا FT-86 راهی بازارهای جهانی شده است.

تعمیر تویوتا GT86 در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.

نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۱ میزبان اولین کوپه ارزان‌قیمت تویوتا بود که با نام تویوتا GT 86 به همگان معرفی شد. در واقع، تویوتا برای ساخت این محصول از برخی برندهای دیگر مانند سوبارو کمک گرفته تا برآیند کار، محصولی پرفورمنس با محصولات بالا باشد.
به همین دلیل این محصول در بازارهای مشابه آسیا، آفریقای جنوبی و استرالیا با نام های ۸۶ و در اروپا با نام های ۸۶ و جیتی ۸۶ شناخته می شود.
نکته جالبتر این که این کوپه دوست‌داشتنی در جامائیکا با نام «FT86»، در ایالات متحده آمریکا و کانادا با نام «Subaru BRZ» و «Scion FR-S» هم شناخته می‌شود.



شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی: 09127908496

نکات مثبت تویوتا GT86

  1. طراحی زیبا و اسپرت
  2. مصرف سوخت مناسب در این کلاس
  3. کارآمدی فرمان در پیچ جاده ها
  4. هندلینگ خوب
  5. گیربکس کارآمد

نکات منفی تویوتا GT86

  1. کمبود تجهیزات رفاهی
  2. خشک بودن سواری
  3. فضای کم صندوق عقب
  4. بازار خرید و فروش ضعیف
  5. شتاب اولیه نامناسب
    • طراحی ظاهری60%
      • رانندگی و عملکرد فنی60%
        • کابین و امکانات70%
          • ارزش در مقابل قیمت50%
            • کیفیت50%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است. خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است. مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.

            تعمیر تویوتا جی تی 86 در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی


            علی‌رغم علاقه فراوان قشر جوان به خودروهای کوپه، نمونه‌های نسبتا محدودی از چنین خودروهایی در بازار کشورمان وجود دارد. تویوتا GT86 یکی از کوپه‌های اقتصادی و پرآوازه کمپانی سازنده محسوب می‌شود که از بدو ورود به بازارهای جهانی به‌واسطه طراحی جذاب، قیمت مناسب و پتانسیل بالا برای تیونینگ موفق شد بازار بسیار پررونقی را برای خود دست‌وپا کند.
            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی GT86 شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.


            GT86 امکانات تویوتا


            تویوتا جی‌ تی ۸۶ بیش از آن‌که خودرویی مجهز به امکانات رفاهی متعدد باشد، خودرویی پرفورمنس با عملکرد بالاست.
            از این‌رو اگر بخواهیم به امکانات و آپشن‌های موجود در این خودرو اشاره کنیم، باید به مواردی از قبیل ۹ کیسه هوای کناری، پرده‌ای و زانو و سیستم‌های ایمنی ABS، EBD، BA، TRC و VSC، پدال‌های آلومینیومی، سیستم مولتی مدیای Touch&Go با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی و ۶ بلندگو که بلندی و شفافیت صدای متوسطی دارند، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق به صورت دستی، بالابرهای اتوماتیک شیشه‌ها، آینه‌های کناری با گرم‌کن و سیستم تاشوی برقی، کروزکنترل، کنسول یک‌تکه تا انتهای کابین، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم LSD، روکش چرمی صندلی‌ها، کیلومترشمار دیجیتالی، چراغ‌های زنونی در جلو، سیستم شست‌وشوی چراغ‌های جلو، بال عقب، نویگیشن، شیشه‌های ضد اشعه UV و… اشاره کرد.

            طراحی ظاهری


            خودرو تویوتا GT86 از طراحی زیبا، مدرن و هیجان انگیز برخوردار است که در رده کوپه قرار می گیرد و عملا برای دو نفر کاربرد دارد.
            سبک طراحی شرقی به وضوح در این خودرو قابل مشاهده است. در کنار حالت خشن چراغ جلو با نوار زیبای LED، سپر برجسته با خطوط شکسته و ورودی هوای بزرگ نیز در تکمیل حالت تهاجمی دماغه جلو نقشی اساسی ایفا کرده‌اند. از انتقادهایی که برخی ندانسته به تویوتا جی‌ تی ۸۶ وارد می‌کنند، نداشتن سانروف است که با وجود برجستگی‌های زیبا و کارآمد روی سقف، عملاً امکان جای‌گذاری آن ممکن نبوده و سازنده خوشبختانه این طرح را فدای نصب سانروف نکرده است.
            نصب لوگوی زیبای ۸۶ روی گلگیر کناری و ماهیچه سازی‌های عقب و جلو، نیمرخ خودرو را از سادگی محض دور کرده‌اند. لاستیک‌های ۲۱۵/۴۵ R17 ساخت MICHELIN کیفیت ساخت بالایی دارند و در مقابل سایش و گرما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.
            طراحی نمای عقب جی‌تی ۸۶ کمی بیش تر به سبک و سیاق طراحی رایج تویوتا شبیه است، علت آن هم سادگی و لطافت است. فرم لبه‌های درِ صندوق عقب و گلگیرها، به نوعی حکم یک اسپویلر سرخود کوچک را دار، اما برخی از مدل‌های این کوپه ژاپنی دارای بال عقب بزرگی هستند که ظاهر اسپرت آن را دوچندان می‌کند.
            با این حال، برخی از دارندگان جی‌ تی ۸۶ معتقدند که نبود این بال عقب زیبایی ظاهری آن را دوچندان می‌کند. به هر حال، ظاهر هر خودرو بستگی به سلیقه مالک دارد که اتفاقاً تویوتا جی‌ تی ۸۶ در این زمینه پتانسیل بالای شخصی‌سازی دارد.
            چراغ‌های عقب با گرافیک داخلی جذاب، جلوه بصری رضایت‌بخشی به جی‌تی ۸۶ در شب می‌دهد. جانمایی چراغ مه‌شکن مثلثی در زیر سپر نیز از نکات جالب طراحی است. تنها ایرادهایی که به قسمت عقب وارد است وجود صندوق عقب با فضای کم (۲۴۳ لیتر) است. همچنین دیفیوزر اسپرت و جذابی که در قسمت زیرین سپر تعبیه شده است، نمایی بسیار مهیج به آن داده و چهره تهاجمی آن را تقویت کرده است.

            موتور و پیشرانه GT86


            برای تویوتا GT86 مدل سال 2017 میلادی تنها یک پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری قابل سفارش است. این پیشرانه 4 سیلندر خطی DOHC مجهز به 16 سوپاپ با تنفس طبیعی (بدون استفاده از سیستم توربوشارژر) بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 205 اسب بخار در دور موتور 7.000 RPM را داشته و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز 156 پاوند بر فوت (معادل 211 نیوتون متر) بوده که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی در حالت استاندارد به چرخ های عقبی (RWD) منتقل می گردد.
            استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.

            طراحی داخلی


            در طراحی داخلی تویوتا GT86 از لبه های تیز استفاده شده که آن را کمی خشن و زمخت جلوه می‌دهد. اما در کنار این زمختی، تمامی اجزای کابین با دقت و ظرافت تمام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که راننده بتواند در حین رانندگی راحتی و آرامش را حس کند و بر کنترل خودرو مسلط باشد.
            طراحی داخلی به گونه ای انجام شده که زیبایی و کارکرد را باهم به ارمغان آورد. در این مدل از فرمان کوچک استفاده شده که برای اولین بار در این مدل به کار رفته است. داشبورد صاف و افقی در این خودرو از دیگر موارد خاص در طراحی داخلی GT86 به حساب می‌آید. اما همه اجزا به درستی طراحی نشده‌اند، به طوری که پدال ها علی‌رغم جایگیری در موقعیت مناسب کمی پهن اما دارای عملکرد مناسبی هستند.
            نکته قابل توجه، وجود آپشن هایی از قبیل سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه‌ای، سیستم صوتی تصویری همراه با بلوتوث، سیستم کروز کنترل و از همه مهمتر مسیریاب ماهواره‌ای است. برای افرادی که دوستدار برجسته و منحصر به فرد بودن هستند، GT86 انتخاب مناسبی است.

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی ، کلیه خودروهای GT86 را در کمترین زمان سرویس و تعمیر می کنند.


            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با تویوتا GT86



            ایمنی در تویوتا GT86


            این خودرو توانست از موسسه تست ایمنی خودروی یورو ان کپ که یک موسسه بسیار معتبر می باشد، ۵ ستاره ایمنی را دریافت کند که افتخار بزرگی برای آن محسوب می‌شود.
            این خودرو مجهز به سیستم امنیتی تی سی اس، ای اس سی، سیستم کنترل پایداری خودرو یا همان ای اس پی، وی اس سی، سیستم ترمز ضد قفل یا همان ای بی اس، سیستم تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز یا همان ای بی دی می باشد.
            در خودروی تویوتا GT 86 کیسه هوای مخصوص راننده و سرنشین جلو و کیسه هوای پرده‌ای و جانبی تعبیه شده است. همچنین کیسه هوای مخصوص زانویی راننده هم در این خودرو وجود دارد.

            مصرف سوخت


            این پیشرانه قدرتمند تویوتا GT86 را با استفاده از جعبه دنده 6 سرعته دستی، در زمانی معادل 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و در نهایت به حداکثر سرعت 134 مایل در ساعت (معادل 216 کیلومتر) خواهد رساند. استفاده از جعبه دنده اتوماتیک هیجان رانندگی با این خودرو را به طرز محسوسی کاهش داده و زمان رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت آن را به 7.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن را به 124 مایل در ساعت (معادل 200 کیلومتر در ساعت) کاهش خواهد داد.
            تویوتا GT86 با استفاده از جعبه دنده دستی مصرفی معادل 21 مایل با هر گالن سوخت (معادل 11.2 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر شهری، 28 مایل با هر گالن سوخت (معادل 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر بزرگراهی و 24 مایل با هر گالن سوخت (معادل 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر) سیکل ترکیبی دارد. جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک اگرچه توانایی های این خودرو را کاهش داده اما مصرف سوخت آن را بهبود بخشیده و تویوتا GT86 مدل سال 2017 با استفاده از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک قادر به طی مسافتی برابر با 24 مایل با هر گالن سوخت (معادل 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر شهری، 32 مایل با هر گالن سوخت (معادل 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر) مسیر بزرگراهی و 27 مایل با هر گالن سوخت (معادل 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر) سیکل ترکیبی خواهد بود.

            شما عزیزان مالک خودروهای تویوتا GT86​ با اطمینان کامل می توانید امور تعمیراتی و سرویس های دوره ای خودروی GT86​ خود را به تیم تخصصی مهندس ابراهیمی سپرده و با خیالی آسوده از خودروی GT86 خود لذت ببرید.


            تجربه رانندگی


            تویوتا GT86 با توجه به وزن بسیار پایین در حدود 1.2 تن و سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقبی رانندگی بسیار لذت بخشی را برای راننده و سرنشیان کناری رقم می زند. فرمان این خودرو نیز بسیار حساس بوده و در هنگام لزوم واکنش بسیار سریعی را از خود به نمایش می گذارد.
            سیستم فنر بندی نیز خشک و اسپرت بوده و با انتقال مسیر حرکت خودرو به راننده، تجربه ای بسیار لذت بخش را برای وی به ارمغان می آورد. تایرهای با سایز 215/45/17 استاندارد این خودرو نیز چسبندگی خوبی به سطح جاده داشته و حتی در هنگام عبور از پیچ ها با سرعت بالا نیز تمایلی به خروج از مسیر حرکت و لغزیدن ندارد.
            اگر چه در مقیاس خودروهای اسپرت امروزی تویوتا GT86 با قدرتی در حدود 200 اسب بخار و شتابی 7 ثانیه ای، خودرویی کند محسوب می گردد اما، در مجموع عملکرد آن برای بازه قیمیت خود مناسب بوده و در صورت تجهیز به سیستم توربوشارژر می تواند به عنوان رقیبی برای خودروهایی اسپرت روز دنیا به حساب آید.
            در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است


            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            تعمیر تخصصی تویوتا GT86 در تعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی


            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496


            تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای تویوتا در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای تویوتا، تعمیر موتور تویوتا، گیربکس تویوتا، جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتاو… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا GT86

            از جمله امکانات رفاهی تویوتا جی تی ۸۶ چیست؟
            کیسه هوای کناری، پرده های و زانو و سیستم های ایمنی ABS، EBD، BA، TRC و VSC، پدال های ماشینی، سیستم مولتی مدیای Touch&Go با صفحه و…
            مشخصات فنی جی تی ۸۶ شامل چه مواردی است؟
            پیشرانه در نظر گرفته شده برای این کوپه اسپرت پرتوان اما کم‌ حجم است. در واقع، شرکت تویوتا به منظور کاهش مرکز ثقل جی‌ تی ۸۶، از یک پیشرانه ۴ سیلندر Boxer با حجم دقیق ۱۹۹۸ سی‌سی دیدن طبیعی برداشت شده است که در پایین‌ترین نقطه در محفظه موتور نصب شده است.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *