با ما تماس بگیرید.

تویوتا فورچونر

تویوتا فورچونر که به نام تویوتا SW4 هم معروف است و از SUV های اندازه متوسط به حساب می‌آید به دست کمپانی ژاپنی تویوتا ساخته شده است. پلتفرم این خودرو با بهره گیری از تراک هایلوکس پیکاپ (Hilux pickup SW4) طراحی شده است. این خودرو در سه خط تولید تویوتا قرار گرفته است و با دو یا سه ردیف صندلی هم به صورت طرح قدیمی تک موتور و هم چهار سیلندرهای جدید در بازار عرضه می‌شود. گفتنی است که فورچونر برای اولین بار در پروژه IMV تویوتا در تایلند مورد استقبال قرار گرفت و طراحی و ساخت آن پی ریزی شد. دلیل حضور اولیه این خودرو در تایلند به این دلیل بوده که هایلوکس اینووا (Hilux Innova) که پدرجد این آن به حساب می‌آید هم در همین کارخانه متولد شده بود. واژه فرچونر (Fortuner) که ریشه انگلیسی دارد و برای این خودرو انتخاب شده است نیز در فارسی به معنی (کسی که به دنبال خوشبختی است) شاید بهترین نامی بوده که برای این SUV محبوب انتخاب شده است. رقیب اصلی این خودرو را می‌توان پاجرو اسپرت، اندور ساموِر (Endeavor somewhere)، SUV تیتان و کُلُرادُ از کشورهای آسیایی که با اقیانوس همسایه هستند دانست.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا فورچونر در کرج


تویوتا فورچونر را می‌توان از لحاظ برند با پرادو و 4runner مقایسه کرد. البته گفتنی است که در این مقایسه، فورچونر از ساختار شخصی خود بهره می‌برد و 4runner با اختلاف از نسل‌های قدیمی workhorse الهام گرفته است که بسیار قدیمی و پیش پا افتاده است. همچنین پرادو در مقایسه با فورچونر از تنوع کم‌تری برخوردار است و برای کسانی که SUV های فول سایز خوششان نمی‌آید، فورچونر از امکانات بیش‌تر و بدنه دلپذیرتری برخوردار است.

تعمیر تویوتا فورچونر درتعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت ،مهارت و تجربه کافی انجام میشود.




تعمیرگاه فورچونر مهندس ابراهیمی


وقتی اولین نسل از تویوتا فورچونر در تایلند با موتور تایلندی و ژاپنی ساخته شد، تمام قطعات و امکانات نسل اول این خودرو با Hilux Surf ژاپنی مو نمی‌زد. گفتنی است که هم Hilux و هم Innova هر دو در کارخانه تویوتا در استرالیا ساخته شده است. این شعبه استرالیایی عهده دار طراحی و ساخت نسل دوم فورچونر هم است. محبوبیت یک خودرو و رسالت به نتیجه رساندن یک وسیله نقلیه تا چند کشور می‌تواند ادامه پیدا کند؟!.


شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات منفی تویوتا فورچونر

  1. واردات محدود
  2. کمیاب بودن قطعات و لوازم یدکی
  3. امکانات رفاهی نه چندان مناسب

نکات مثبت تویوتا فورچونر

  1. عملکردن مناسب موتور و گیربکس
  2. کیفیت قطعات کابین مناسب
  3. توانایی آفرود مناسب
  4. استهلاک مناسب
    • طراحی ظاهری60%
      • رانندگی و عملکرد فنی70%
        • کابین و امکانات60%
          • ارزش در مقابل قیمت20%
            • کیفیت70%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است. خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است. مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.

            تعمیرگاه تویوتا فورچونر

            بیشترین تغییر در نسل‌های تویوتا فورچونر را در سال ۲۰۱۱ انجام گرفت، این تغییرات توانست توجه علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را به این خودرو جلب کند. طرح گلگیرها، اضافه شدن مه شکن و قسمت جلوپنجره نسبت به گذشته تغییرات شگرفی داشتند. در جدیدترین مدل این خودرو یعنی تویوتا فورچونر ۲۰۲۱ شامل تغییرات جدیدی در جلوپنجره هستیم که شباهت بسیاری زیادی به لکسوس دارد. ایجاد خطوط تیز در قسمت سپر ظاهر اسپرتی به این اتومبیل بخشیده است.
            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی فورچونر شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            تجربه رانندگی با فورچونر


            اولین نکته‌ای که پس از رانندگی کوتاه با فورچونر باید در نظر گرفته شود این است که برخلاف ابعاد بزرگ، رانندگی با این خودرو چقدر راحت است. وضعیت مناسب نشستن به علاوه ی دید دور تا دور خوب و فرمان نیز و نرم (به نسبت خودروهای هم رده) باعث می‌شود که رانندگی با فورچونر حتی در ترافیک‌های سنگین نیز آسان باشد. فرمان پذیری این خودرو نیز خوب است و بیش از انتظار شما از یک خودروی شاسی بلند و با ارتفاع فورچونر خواهد بود. این خودرو در مسیرهای ناهموار بسیار راحت است و لرزش بسیار کمی به داخل اتاق خودرو منتقل می‌شود. البته منصفانه نیست که توقع داشته باشید که ردیف سوم صندلی‌ها هم به همین نرمی و راحتی باشد زیرا محل قرارگیری آن و قوانین فیزیک بر آن تاثیر بسیار زیادی دارد. در سرعت بالای 100 کیلومتر بر ساعت، پایداری خودرو فورچونر بسیار خوب و میزان سر و صدا، لرزش و تکان در خودرو خیلی کم است.

            تعمیرگاه تخصصی تویوتا فورچونر مهندس ابراهیمی کرج



            تجهیزات و امکانات


            شرکت تویوتا شاسی بلند فورچونر را در سه تیپ GX، GLX و Crusade تولید و روانه بازار می­کند. هر سه تیپ فورچونر مشخصات فنی یکسانی دارند اما از نظر امکانات رفاهی متفاوت هستند. تویوتا فوچونر GX مدل پایه این خودرو است درحالی که مدل Crusade امکانات بیشتر و لوکس­تری در اختیار سرنشینان قرار می­دهد. این خودرو مجهز به امکانات ایمنی است که به واسطه آن و عملکردش در آزمایش ایمنی توانسته است ۵ ستاره ایمنی را از موسسه safe car guide بدست آورد.

            مشخصات فنی


            مدل موجود خودرو تویوتا فورچونر در بازار کشور ، دارای پیشرانه مدرن بنزینی ۶ سیلندر با حجم 4 لیتر است که از تنفس طبیعی بهره می­برد. این سیستم قدرتی معادل ۲۳۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۷۶ نیوتن متر را می‌تواند مهیا کند. پیشرانه خودرو fortunerToyota به سرعتی معادل با حداکثر ۱۸۰ کیلومتر در ساعت و در مدت ۹ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه می­رسد. نیرو تولیدی در این سیستم از طریق جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می­شود.
            در کارشناسی خودر تویوتا فورچونر از لحاظ میزان مصرف سوخت، این خودرو شاسی بلند با حجم باک ۸۰ لیتر، مانند اکثر خودروهای شاسی­بلند شرکت تویوتا، در دسته خودرهای پر مصرف قرار دارد. با توجه به میزان بالا بودن مصرف سوخت فورچونر شاید نتوان این خودرو را مناسب برای رانندگی در شهرهای شلوغ و پرترافیک دانست. تویوتا فورچونر به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر به طور متوسط ۱۳.۲ لیتر سوخت مصرف می­کند همچنین این خودرو از نظر میزان تولید آلایندگی با داشتن امتیاز یورو ۳ نسبتا ضعیف عمل‌کرده است.
            فورچونرر به وسیله پیشرانه قوی، سیستم چهار چرخ متحرک و قفل دیفرانسیل کاملا مناسب رانندگی در مسیرهای خطرناک است. این خودرو از سیستم چهار چرخ متحرک موقتی بهره می­برد که قابلیت تنظیم ازhigh 4WD به 4WD low‌ را دارد. سیستم تعلیق multi-link‌ عقب این خودرو کیفیت فرمان­پذیری و به طور کل رانندگی با این شاسی بلند را افزایش‌داده است. این خودرو از نظر سواری­های آفرود از رقبای خود مانند پرادو توسط پیشرانه قدرتمند و امکاناتی که دارد، برتری‌گزیده است.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            فورچونر آفرودی در ظاهری زیباتر


            از جمله خودروهایی که پیرو قانون ممنوعیت «ورود خودروهای با حجم موتور ۲۵۰۰ سی‌سی و یا بالاتر» از راه‌یابی به بازار کشورمان باز مانده، تویوتا فورچونر می‌باشد. خودرویی ذاتاً آفرود که اینک به لباسی سخت زیبا نیز آراسته شده است.

            کارشناسی طراحی داخلی خودرو

            مانند اکثر خودروهای آفرود، داخل کابین خودرو تویوتا فورچونر نیز دارای پیچیدگی و امکانات متنوعی نیست اما با این­حال امکانات و تجهیزات این خودرو تا حد خوبی راضی‌کننده است. طراحی کابین نیز بسیار ساده می‌باشد و قسمت عمده­ای از داشبرد را پلاستیک مشکی تشکیل‌داده است. اکثر ادوات قرارگرفته روی کابین فرمی کلاسیک و مکانیکی دارند و خبری از صفحه لمسی و کلیدهای دیجیتالی در کابین فورچونر نیست.
            به طور کل فضای کابین تویوتا فورچونر جادار و بزرگ است و گنجایش ۷ سرنشین را دارد. این خودرو دارای صندلی­های بسیار جادار و راحتی است و همچنین روکش­های تمام صندلی­ها­ از جنس چرم می‌باشد. روی کنسول میانی دو دسته دنده قرار دارد که یکی مربوط به گیربکس اتوماتیک و دیگری دنده کمکی است که حس قدرت را به عاشقان رانندگی می‌دهد. تمامی شیشه­های این شاسی­بلند مجهز به فیلتر اشعه UV هستند تا سرنشینان را از اشعه مضر خورشید حفظ کند.
            در کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر می­توان به این نتیجه رسید که داخل کابین از متریال بسیار با کیفیت و با دوام استفاده‌شده که امکان خرابی قطعات کابین را به کمترین حد می‌رساند. فورچونرر امکانات متنوعی در اختیار سرنشینان قرار نمی­دهد که با توجه به ماهیت آفرود بودن این خودرو این نکته خیلی دور از انتظار نیست. از نقاط قوت این خودرو می­توان به راحتی و عدم ارتعاشات داخل کابین در حین رانندگی اشاره نمود که می­تواند باعث رانندگی راحت در شهر نیز شود.

            تعمیر و نگهداری خودرو، ایمنی شما را در جاده افزایش می‌دهد.اگر دائماً از خودروی خود مراقبت کنید و سیستم‌هایی را که ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند بررسی کنید، ایمنی بالا را در خودروی خودایجاد کرده اید.تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی با سرویس های دوره ای خود ایمنی را برای خودروی شما به ارمغان می آورد .

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با تویوتا فورچونر



            بررسی ظاهری و طراحی خارجی


            فورچونر یک SUV جمع و جور مناسب مسیرهای آفرود است و ظاهر آن نیز به واسطه طراحی اسپرت و پر ابهتی که دارد نشانگر این موضوع می‌باشد. این خودرو با اینکه از پلتفرم مشترک با هایلوکس بهره می­برد اما از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به هایلوکس ندارد. فورچونر نیز مانند اکثر خودروهای ساخت شرکت تویوتا از بدنه­ای برخوردار است که متریال بکاررفته در آن بسیار با کیفیت است و مقاومت آن را دوچندان کرده‌است.

            نمای جلو


            در کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر از نظر طراحی، یکی از المان­های مورد توجه در طراحی نمای جلوی این خودرو جلوپنجره­ای آن است. این جلوپنجره­ای شکلی ذوزنقه­ای و شیب­دار دارد و توسط یک نوار ضخیم کرومی احاطه‌شده است که تا چراغ­­های جلو امتداد پیدا می­کند. در کناره­های جلوپنجره­ای چراغ­های جلو قرار گرفته­اند که با شکل تیز و کشیده‌ی خود به حالت تهاجمی و خشن نمای جلو افزوده­اند. با اینکه ظاهر این خورو در رده خودروهای لوکس قرار ندارد اما جلو پنجره­ای فلزی و روکش براق آیینه­ها کمی جلوه­ی لوکس به این خودرو داده­اند. در بخش سپر در قابی مشکی رنگ هواکش قرار می‌گیرد و دو چراغ مه شکن دایره‌ای اطراف آن حضور دارند. پلاک بین جلو پنجره و سپر قرار می‌گیرد. خطوط و برجستگی‌ها طراحی این نما را تکمیل می‌کنند.

            نمای جانب


            در نمای جانبی تویوتا فورچونر نوار کرومی نازکی از آیینه­های جانبی تا شیشه­های عقب کشیده‌شده است که باعث می­شود سقف این SUV شناور به نظر برسد و این حس را القا کند که بخش زیادی از نمای جانب را پنجره‌های پیوسته تشکیل می‌دهد. همچنین روی سقف این خودرو ریل­های باربند و یک آنتن کوسه­ای قرار گرفته­اند. تویوتا فورچونر دارای رینگ­های آلیاژی ۱۷ اینچی است که به جلوه­ی اسپرت این خودرو افزوده است. از دیگر نکات قابل توجه این نما رکاب­های پایی است که برای راحتی سوار و پیاده شدن سرنشینان زیر درب­ها قرار دارند.

            نمای عقب


            چراغ­های عقب مثلثی­ شکل و تیز هستند و توسط قاب کرومی احاطه شدند که البته خیلی مطابق المان­های طراحی مدرن نیست. در نمای عقب شاهد نوار کرومی باریکی هستیم که از گلگیر و ستون عقب تا قسمت بالایی درب امتدادیافته است. همچنین نوار ضخیم براقی زیر لوگوی تویوتا روی در تعبیه‌شده که نام خودرو روی آن قرارگرفته است. بالای شیشه عقب روی سقف اسپویلر این خودرو قرار دارد که دارای پهنای نسبتا عریضی است. از جمله مشکلات طراحی نمای خارجی این خودرو می­توان به کوچک بودن شیشه­ها در مقایسه با درهای بزرگ تویوتا فورچونر اشاره نمود که هماهنگی را کمی کاهش می‌دهد. در اطراف سپر کمی برآمده فورچونر نیز دو مه شکن قرار دارند که با یک برجستگس به هم متصل می‌شوند.


            اگر ماشین شما سالم باشد، جان و سفر شما و سرنشینان خودرو هم ایمن‌تر خواهد بود و سفر شما را به خاطرات ناخوشایند تبدیل نخواهد کرد. با رعایت برنامه تعمیر و نگهداری، از مشکلات بزرگتری که می‌تواند خودرو شما را از کار انداختن جلوگیری کند، پیشگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ادعا داریم که بهترین مرکز تعمیر تویوتا و ارائه خدمات مربوط به خودروی تویوتا را برای مشتریان عزیز فراهم آورده ایم.

            مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا فورچونر مهندس ابراهیمی

            رقبای تویوتا فورچونر

            طبق کارشناسی خودرو تویوتا فورچونر سایر خودروها در بازار ایران، تویوتا پرادورقیب تویوتا فورچونر در این بازار است.
            به طور کل تویوتا پرادو خودروی لوکسی است و از نظر امکانات رفاهی، طراحی و متریال داخل کابین نسبت به فورچونر عملکرد بهتری دارد.
            هردو شاسی بلند پیشرانه های قدرتمندی دارند که قابلیت سواری آفرود راحت را در اختیار راننده قرار می­دهد اما فورچونر از این منظر عملکرد بهتری دارد و شتابگیری آن نیز از پرادو بهتر است. برخلاف پرادو که خاصیت رانندگی بسیار نرم هم در مسیرهای شهری هم آفرود دارد، فورچونر برای رانندگی شهری در حد پرادو نیست. برگ برنده دیگر پرادو واردات و عرضه گسترده آن و محبوبیت بسیارش در ایران می‌باشد.
            استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.


            تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای تویوتا در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای تویوتا، تعمیر موتور تویوتا، گیربکس تویوتا، جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتاو… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا فورچونر

            خودروی تویوتا فورچونرچند سیلندر است؟
            6
            ویژگی های فورچونر 2021 چیست؟
            موتور توربو دیزل ۲.۸ لیتری چهار سیلندر قدرت موتور ۲۰۱ اسب بخار در نسخه پایه و استاندارد بهره مندی از سیستم مصرف بهینه سوخت سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک فضای بزرگ کابین داخلی با ظرفیت ۷ صندلی و سرنشین قابلیت انتخاب چهار چرخ محرک
            آیا تویوتا فورچونر برای خرید خودروی خوبی است یا خیر؟
            شما برای خرید خودرو مورد علاقه خود باید همه مزایا و معایب را با هم مقایسه و با توجه به نیازتان تصمیم­گیری کنید. واردات این خودرو در سال ۲۰۱۲ به اتمام رسید در نتیجه خوردوهای موجود در بازار اکثرا قریب به 10 سال کار کرده‌اند. برای خرید خودروهای کارکرده حتما لازم است از یک کارشناس مجرب جهت بررسی سلامت تمامی قسمت‌ها و همچنین قیمت گذاری درست کمک بگیرید تا در آینده از خرید خود راضی بمانید. قطعات یدکی در بازار نسبتا کمیاب هستند و به همین دلیل قیمتی بیشتر از ارزش واقعی خود دارند. به دلیل استهلاک ماشین‌ها یا عوامل دیگر در خودروهای کارکرده نیاز به تعویض قطعات بیشتر است و احتمالا خرج جداگانه‌ای برای شما ایجاد شود. تویوتا فورچونر از شاسی ­بلند­های محبوب مشتریان آفرود در بازار جهانی است اما در ایران باتوجه به واردات محدود و هم قیمت بودن با تویوتا پرادو معروف و جاافتاده در بازار ایران فروش موفقیت آمیزی نداشت.

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *