با ما تماس بگیرید.

تویوتا راوفور

تویوتا راو 4 یکی از کراس‌اوورهای محبوب و پرفروش کمپانی Toyota است که از سال 1994 میلادی تا به امروز، در سبد محصولات این شرکت ژاپنی حضور دارد و نظر افراد بسیاری را که به‌دنبال خرید تویوتا هستند را به خود جلب کرده است. طی این سال‌ها پنج نسل مختلف از تویوتا راو 4 به بازار جهانی عرضه شده و در اختیار طرفداران این برند قرار گرفته است.


تعمیرگاه تخصصی تویوتا راوفور کرج


شرکت تویوتا در نمایشگاه توکیو سال ۱۹۸۹ از طرح مفهومی (CONCEPT) اولین شاسی‌بلند کامپکت جهان رونمایی کرد که از ارتفاعی نزدیک به شاسی بلندهای بزرگ برخوردار بوده، اما ابعادی بسیار کوچک‌تر از آن‌ها داشت. این شرکت ژاپنی، نام RAV4 را برای شاسی‌بلند کوچک خود انتخاب کرد که مخفف عبارت Recreational Active Vehicle With 4-Wheel Drive بوده و به معنی «وسیله نقلیه تفریحی دارای چهارچرخ متحرک» است. تویوتا سعی داشت با عرضه این محصول خلأ میان شاسی‌بلندهای بزرگ خود را با خودروهای سدان برطرف نماید به همین منظور در ساخت این خودرو دست به ابتکارات جالبی زده و پلتفرم آن را از تویوتا کرولا و سیستم تعلیق آن را نیز از تویوتا سلیکا جی‌تی به عاریت گرفته است. اولین نسل از تویوتا RAV4 در سال ۱۹۹۴ به بازار ژاپن عرضه شد که توجهات بسیاری را به خود جذب نمود و پس از آن نیز راهی بازارهای جهانی شد.

تعمیر تویوتا Rav4 در تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.


راو۴ (راوفور) عنوان نخستین خودروی شاسی‌بلند کامپکت جهان را بر دوش می‌کشد. تویوتای ژاپن که اکنون بزرگترین خودروساز دنیاست، در سال ۱۹۸۹ میلادی در نمایشگاه خودروی توکیو کانسپتی (نمونه مفهومی یک خودرو) از یک خودروی شاسی‌بلند، با ارتفاع معمول این کلاس خودرو اما ابعاد خیلی کوچکتر به نمایش گذاشت.
تویوتا نام خودروی خود را RAV۴ گذاشت. این اسم مخفف انگلیسی عبارت «وسیله نقلیه تفریحی چهارچرخ متحرک» یعنی «Recreational Active Vehicle With ۴-Wheel Drive» بود. در واقع تویوتا با طراحی راو۴ سعی کرد خودرویی بین سدان‌ خانوادگی و شاسی‌بلند عرضه کند.
پلتفرم راو۴ با کرولا و سیستم تعلیقش با تویوتا سلیکا مشترک است. این خودرو مثل شاسی‌بلندهای تویوتا (لندکروز و پرادو)، احساس اطمینان و تحت کنترل بودن را به راننده منتقل می‌کند. درضمن هندلینگ فوق‌العاده آن هم مثل سدان‌های معروف این کمپانی معظم است.

نکات مثبت تویوتا راوفور

  1. نسخه هیبرید
  2. مصرف سوخت فوق‌العاده
  3. فضای کابین کاملاً جادار
  4. سواری راحت و آرام
  5. ارزش فروش دوباره فوق‌العاده

نکات منفی تویوتا راوفور

  1. ظاهر نه چندان دل‌چسب
  2. گران شدن سریع
  3. سواری کمی ناهنجار
    • طراحی ظاهری65%
      • رانندگی و عملکرد فنی80%
        • کابین و امکانات50%
          • ارزش در مقابل قیمت70%
            • کیفیت70%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است. خدمات تعمیر تویوتا در مجموعه مهندس ابراهیمی شامل تعمیر موتور و گیربکس تویوتا، تعمیر سیستم جلوبندی و تعلیق تویوتا و عیب یابی و تعمیر سیستم برق الکترونیک تویوتا است. مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی آمادگی ارائه باکیفیت ترین خدمات تخصصی تعمیر تویوتا در ارتباط با مدل های کمری ، کرولا ، پرادو ، اف جی کروز ،یاریس و غیره را دارد.

            تعمیر تویوتا راوفور در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی

            تویوتا راوفور یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای کامپکت در بازار ایران می‌باشد که دارای مشخصات فنی مناسب بوده و دوام آن اصلی‌ترین نقطه قوت این خودرو است.
            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی راوفور شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021

            طراحی ظاهری


            درمقایسه با تویوتا RAV4 که در سال‌ ۲۰۱۸ به عنوان نسل پنج این خودرو معرفی شد، باید قبول کنیم که حتی آخرین فیس‌لیفت هم با ظاهر قدیمی همراه شده است. آخرین ظاهر روافوری که به بازار ایران راه پیدا کرده سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه نیویورک معرفی شد که در نهایت برای نخستین بار به عنوان مدل ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی شد.
            این تغییرات باعث شد که به جای استفاده لامپ‌های هالوژنی حداقل در برخی از بخش‌های چرا این خودرو شاهد استفاده از LEDها باشیم. همچنین تغییر مهم دیگر را در پشت فرمان و در زمان نگاه کردن به صفحه اطلاعات راننده «یا پشت آمپر» میتوان مشاهده کرد که در نسخه فول از صفحه نمایش به جای نشانگرهای تمام آنالوگ استفاده شده است. با وجود تمام این تفاسیر هنوز می‌توان تویوتا راوفور را به عنوان استاندارد کلاس خود دانست که توانسته بود در نسل چهارم خود پلی بین شاسی‌بلندهای کلاسیک و کراس‌اوورهای مدرن باشد.
            اما به خاطر ماهیت کاربری این خودرو که بیشتر برای استفاده در محیط شهری طراحی شده، باید قبول کرد که طراحی راو۴ نزدیکی بیشتری به سدان‌های تویوتا دارد.


            اگر ماشین شما سالم باشد، جان و سفر شما و سرنشینان خودرو هم ایمن‌تر خواهد بود و سفر شما را به خاطرات ناخوشایند تبدیل نخواهد کرد. با رعایت برنامه تعمیر و نگهداری، از مشکلات بزرگتری که می‌تواند خودرو شما را از کار انداختن جلوگیری کند، پیشگیری می‌کنید. ما درتعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی ادعا داریم که بهترین مرکز تعمیر تویوتاو ارائه خدمات مربوط به خودروی تویوتا را برای مشتریان عزیز فراهم آورده ایم.

            توان فنی


            تویوتا rav4 در نسل چهار وقتی وارد بازار ایران شد از پیشرانه مشابهی با کمری استفاده می‌کرد. در حقیقت هم می‌توان پلت‌فرم کمری و تویوتا راوفور را دارای شباهت‌های زیادی دانست. حتی به تازگی تویوتا تصمیم گرفته که نسخه دو دیفرانسیل از کمری را هم با سیستم مشباهی که در راو۴ استفاده کرده، پیاده‌سازی کند.
            موتور تویوتا راوفور ظرفیت دو و نیم لیتری دارد و حداکثر توان آن ۱۷۷ اسب‌بخار و است و به چرخ‌ها گشتاور ۲۳۳ نیوتن‌متری را از طریق گیربکس شش سرعته اتومات تحویل می‌دهد. تشخیص اینکه انتقال نیرو به چه چرخی باشد را می‌توانید به خودرو محول کنید تا براساس نیاز شما به رانندگی اسپرت، اقتصادی یا افزایش آسایش راننده این تقسیم نیرو را انجام دهد.
            در نهایت این مجموعه مصرف سوخت میانگین ۸ لیتر در یکصد کیلومتر را ثبت می‌کند که رقم خوبی است ولی آنقدر کند نیست که نتواند در کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت یکصد کیلومتربرساعت برسد. نهایت سرعتی که می‌توانید با تویوتا rav4 تجربه کنید ۲۰۰ کیلومتربرساعت است.
            اگرچه این خودرو از توان فنی بالایی برخوردار است اما بهرحال هر خودرویی پس از مدتی استفاده دچار مشکل می شود و باید آن را به متخصص آن سپرد.
            استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، در کنار تشریح کامل جزییات و در جریان قرار دادن کامل مالک خودرو از روند فعالیت و خدمات، خط مشی تعمیرگاه تخصصی تویوتا کرج مهندس ابراهیمی است.

            طراحی داخلی


            با ورود به فضای داخلی کابین تویوتا راوفور با نوعی طراحی نسبتا متفاوت مواجه خواهید شد که پیش از آن کمتر در سایر خودروها دیده شده است.
            طراحی داشبورد با استفاده از خطوط نسبتا صاف و زاویه‌دار به همراه اشکال هندسی ساده انجام پذیرفته که به طرزی متفاوت و آینده نگرانه ادوات مختلف را روی داشبورد جای داده است. اگرچه حضور محفظه‌های ریز و درشت در داشبورد و کنسول میانی از لحاظ کاربردی و به جهت قرار دادن اشیا و وسایل همراه همچون گوشی موبایل، کیف پول و… بسیار مناسب به نظر می‌رسد اما از لحاظ زیبایی‌شناختی چندان حس خوشایندی به بیننده انتقال نمی‌دهند.
            غربیلک فرمان فرم خوشایندی داشته و پنل کیلومتر شمار پشت آن به صورت سیلندری کلاسیک طراحی شده است. بخشی از داشبورد با لایه‌ای چرمی پوشش داده شده که در کنار رویه‌های چرمی صندلی‌ها و برخی سطوح دیگر، به ارتقاء کیفیت متریال کابین کمک شایانی کرده‌اند. همچنین سطح مرغوبیت سایر بخش‌ها نیز کاملا رضایت بخش بوده و می‌تواند احساس خوبی در سرنشینان پدید آورد.
            ناگفته نماند که برخی نسخه‌های کم آپشن فاقد صندلی‌ با روکش چرمی هستند. به طور کل مواد و متریال استفاده شده در کابین از کیفیت نسبتا بالایی سود می‌برند و موجبات رضایت شما را جلب خواهد کرد. از سوی دیگر به علت فاصله مناسب محورهای جلو و عقب، کابین تویوتا راوفور از فضای کافی برای حضور پنج سرنشین بزرگسال برخوردار بوده و می‌شود گفت که هیچگونه محدودیت قابل ذکری را از ناحیه سر، پا، زانوها به سرنشینان هر دو ردیف تحمیل نمی‌کند. صندوق عقب نیز برابر ۱۰۸۷ لیتر فضا در اختیار کاربران قرار داده و آسودگی خیال مشتریان به ویژه خانواده‌ها را در هنگام مسافرت‌های طولانی تضمین کرده است.
            به طور کل فضای درونی کابین تویوتا راوفور دارای طراحی متمایز و نسبتا جالبی است که گرچه شاید به زیبایی بعضی محصولات موجود در بازار نباشد، اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و محیط آرامش‌بخشی را به محضر سرنشینان پیشکش می‌کند.

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی ، کلیه خودروهای راوفور را در کمترین زمان سرویس و تعمیر می کنند.


            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021


            تعمیرگاه تویوتا مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای تویوتا در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای تویوتا، تعمیر موتور تویوتا، گیربکس تویوتا، جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتاو… را ارائه می دهد .

            آشنایی بیشتر با تویوتا Rav4



            امکانات راوفور


            تویوتا راوفور نسل چهارم در نسخه‌های مختلف رسمی شرکتی و یا غیررسمی وارداتی به بازار کشور راه پیدا کرده که در بحث امکانات رفاهی اختلافات زیادی میان آنها قابل مشاهده است.
            در ادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی نسخه‌ فول آپشن تویوتا راوفور xa40 اشاره می‌شود: کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل توقف در سربالایی، دیلایت، اتولایت، چراغ شوی، نمایشگر ۶ و یا ۷ اینچی، نویگیشن، بلوتوث، دوربین عقب، درگاه USB، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده با تنظیمات برقی ۸ جهته و گودی‌کمر، گرمکن صندلی جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، درب صندوق عقب برقی، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، سانروف.
            همچنین تویوتا راوفور مورد نظر ما موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه اروپایی یورو انکپ شده و سطح امنیت مناسبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
            در ادامه به مهمترین تجهیزات ایمنی نسخه فول آپشن تویوتا راوفور نسل چهارم اشاره شده است: کیسه هوای جلو و جانبی و پرده‌ای، کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری. فرمان حساس به سرعت، ترمز ABS، نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، حسگر پارک عقب، حسگر فشار باد تایر.

            سیستم تعلیق


            تویوتا RAV4 همچون سایر برادران ژاپنی خود از نرمی و چسبندگی قابل قبولی برخوردار بوده که آرامش خاصی را برای سرنشینان این خودرو به همراه خواهد داشت. در بخش جلو خودرو، تویوتا راوفور به سیستم تعلیق مستقل مک فرسون مجهز شده است و بخش عقبی نیز از سیستم بازو جناقی دوبل بهره می‌برد.
            شاید تعلیق مستقل مک فرسون کمی قدیمی به نظر برسد، اما بهترین ویژگی این سیستم این است که در زمان برخورد چرخ خودرو با ناهمواری‌های سطح جاده، هر چرخ به‌طور جداگانه نوسان کرده و این نوسان در چرخ دیگر تأثیر نمی‌گذارد در نتیجه این سیستم عملکرد نرم‌تری را نسبت به برخی سیستم‌های دیگر دارد. تویوتا RAV4 نسبت به یک شاسی‌بلند جمع‌وجور از ارتفاع خوبی برخوردار است، اما تویوتا راوفور را با تویوتا پرادو اشتباه نگیرید! زیرا سیستم ۴WD که در این خودرو به‌کاررفته است عملکردی کاملا مشابه با سیستم AWD موجود در تویوتا CHR را داشته و همچنین نبود دنده‌سنگین باعث می‌شود که این خودرو از قابلیت آفرود بسیار ضعیفی برخوردار باشد.
            در یک نگاه کلی می‌توان تویوتا راو۴ را یک ماشین دیفرانسیل جلو دانست، زیرا در اغلب مواقع تنها %۱۰ نیروی پیشرانه به چرخ‌های عقب منتقل شده و هیچگاه این نیرو از %۵۰ هم فراتر نخواهد رفت! با فعال نمودن سیستم Diff Lock که دکمه آن در پشت فرمان قرار داده شده، نیروی پیشرانه به‌صورت ۵۰_۵۰ بین محور جلو و عقب تقسیم می‌شود، اما درزمانی که سرعت شما از ۴۰ کیلومتر فراتر برود، به‌طور خودکار Diff Lock غیرفعال شده و مجدداً ECU وظیفه انتقال نیرو به محورها را بدست می‌گیرد.
            ناگفته نماند در تیپ‌هایی که فاقد قابلیت VSC هستند، در یک رانندگی آفرود حتی در صورت فعال بودن سیستم Diff Lock بازهم زمانی که یک چرخ از جلو و یک چرخ از عقب فاقد اصطکاک باشند، خودرو عملاً زمین‌گیر شده و هیچ حرکتی نمی‌کند؛ نمونه کاملاً مشابه همین مورد در سوزوکی ویتارا نیز به چشم می‌خورد.

            ایمنی


            تویوتا RAV4 از بدنه‌ای مستحکم و امکانات ایمنی مناسبی بهره می‌برد که باعث شده به عنوان یکی از امن‌ترین شاسی بلندهای موجود در بازار ایران محسوب شود.
            این خودرو در سال ۲۰۱۳ توانست با شرکت در آزمون‌های موسسه NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت نماید؛ همچنین در سال ۲۰۱۶ راوفور نیوفیس، موفق به کسب عنوان بسیار باارزش + TOP SAFETY PICK از سازمان ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) شده است. امتیازات و ستاره‌های دریافتی تویوتا راوفور به‌خوبی بیانگر ایمنی و قابلیت اطمینان بالای این خودرو در بخش‌هایی همچون امنیت عابرین پیاده، امنیت راننده و سرنشینان (بالغ و خردسال) در هنگام وقوع تصادفات است.
            همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، میزان تجهیزات این خودرو ارتباط مستقیمی با شرکت واردکننده آن دارد از همین رو بسیاری از امکاناتی که در نسخه‌های جهانی به‌صورت استاندارد وجود دارند در نمونه‌های داخلی به‌طورکلی حذف‌شده یا به‌صورت آپشن عرضه می‌شوند.
            از تجهیزات امنیتی این خودرو می‌توان به سیستم هوشمند ورود بدون کلید + دکمه استارت، ایموبلایزر، ترمزهای دیسکی در جلو و عقب، مجهز به سیستم ABS+EBD، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم کنترل پایداری خودرو (VSC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سرپائینی (DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC)، مجهز به ۶ ایربگ (ایربگ راننده و سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده‌ای) و... اشاره نمود.


            شما عزیزان مالک خودروهای راوفور​ در تمامی مدل ها با اطمینان کامل می توانید امور تعمیراتی و سرویس های دوره ای خودروی راوفور​ خود را به تیم تخصصی مهندس ابراهیمی سپرده و با خیالی آسوده از خودروی راوفور خود لذت ببرید.



            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021



            کلیه خدمات زیر درباره خودروی راوفور در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی انجام میگردد:


            تعمیرات اساس موتور شاتون زده یا یاتاقان زده تویوتا راوفور با بالاترین کیفیت
            تراشکاری تخصصی برای قسمت های مختلف موتور تویوتا راوفور با پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه ها
            رفع مشکلات سر سیلندر و vvt های موتور تویوتا Rav4
            تعمیر یا تعویض اویل پمپ
            تعمیر کامل گیربکس تویوتا راوفور
            سرویس ساعت گیربکس تویوتا راوفور
            تست کامل گیربکس با دستگاه های سیمولاتور یا شبیه ساز گیربکس اتومات
            بررسی فشار های هیدرولیکی در قسمت های مختلف گیربکس تویوتا راوفور
            بررسی مشکل فرار روغن در گیربکس تویوتا راوفور
            تعمیر توربین گیربکس تویوتا Rav4
            سرویس کامل شمع و وایر تویوتا Rav4
            شستوشوی انژکتور ها و مدار سوخت رسانی تویوتا راوفور
            سرویس کامل دریچه گاز و مپ سنسور تویوتا راوفور
            تست کامل موتور با دستگاه چهارگاز
            رفع تمامی مشکلات و عوامل بد کار کردن تویوتا راوفور
            دیاگ تخصصی و آنالیز کامل تمام سنسور های موتور تویوتا راوفور
            تعویض فیلتر یا صافی بنزین موتور تویوتا راوفور
            و...

            تعمیر تخصصی تویوتا راوفور در تعمیرگاه تویوتا کرج مهندس ابراهیمی


            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 16 284 284 021

            تجربه رانندگی


            پس از بررسی‌های موشکافانه تویوتا راوفور اکنون زمان رانندگی با این ژاپنی بلندقد فرا رسیده است. پس از نشستن بر روی صندلی‌های چرمی و رنگی (نارنجی مشکی) این خودرو از طریق تنظیمات برقی اقدام به ایجاد تغییرات دلخواه نمودیم.
            اکنون زمان آغاز حرکت است؛ فرمان استخوانی چرمی راوفور را در دست گرفته و دنده را از P به D منتقل می‌نماییم. از همان دقایق نخست رانندگی با این خودرو می‌توان به‌کندی پیشرانه آن پی برد که باعث می‌شود جای خالی یک توربوشارژ به‌شدت حس شود! گیربکس خودرو عملکرد بسیار خوبی داشته و با نرمی هرچه تمام‌تر اقدام به تعویض دنده‌ها می‌نماید. یکی از بهترین نقاط قوت کابین این خودرو عایق‌بندی بسیار مناسب آن محسوب می‌شود که مانع از ورود صدای محیط و پیشرانه خودرو به داخل کابین می‌گردد.
            برای بررسی عملکرد سیستم ترمز، بارها در سرعت‌های مختلف اقدام به ترمز گیری‌های شدید نمودیم که هر بار نتیجه بسیار مطلوب بوده و ترمزهای دیسکی این خودرو عکس‌العمل بسیار مناسبی از خود نشان دادند. پس از مدتی به منظور دست‌یابی به حداکثر توان این خودرو، حالت اسپرت را فعال نمودیم که باعث شد حساسیت پدال گاز افزایش‌یافته، فرمان تا حدودی سفت‌تر شده و دنده‌ها نیز در دورهای بالاتری تعویض گردند، اما درمجموع تفاوت چشمگیری در شتاب اولیه راوفور به وجود نیامد! سیستم تعلیق تویوتا راوفور در هنگام عبور از پیچ‌های جاده عکس‌العمل‌های قابل قبولی از خود نشان می‌داد، مخصوصا در حالت اسپرت سفتی فرمان باعث شد تا بتوانیم با سرعت و اطمینان بیشتری از پیچ‌ها گذر کنیم. یکی از نکات عجیبی که در هنگام بررسی سیستم Diff Lock با آن برخورد نمودیم، غیرفعال شدن خودکار این سیستم در سرعت‌های بالای ۴۰ کیلومتر در ساعت بود؛ این عمل به این معناست که زمان رانندگی در سطوح لغزنده یا خاکی یا هرزمانی که به عملکرد هم‌زمان هر چهارچرخ نیاز داشته باشید، نباید سریع‌تر از ۴۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید!
            درمجموع اگر قابلیت‌های اسپرت یا آپشن‌های بروز، برایتان در اولویت قرار ندارند و به دنبال یک سدان خانوادگی جادار و ایمن هستید که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد، تویوتا کرولا بهترین گزینه موجود در بازار ایران است و قطعا شما را راضی خواهد کرد.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی تویوتا، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی تویوتا مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است .

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            سؤالات متداول در مورد خرابی تویوتا راوفور

            حجم باک راوفور چه میزان است؟
            60لیتر
            قدرت موتور Rav4 چه میزان است؟
            177 اسب بخار
            آیا خودروی راوفور حالت دنده سنگین یا درواقع حالت‌های رانندگی 4H(چهارچرخ نیمه سنگین) مانند آفرود را دارد؟
            خیر

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 16 284 284 021


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *