با ما تماس بگیرید.

لکسوس CT

لکسوس CT200h اولین خودرو هیبریدی است که وارد بازار کشورمان شد و دسته هاچبک‌های لوکس موجود در ایران را به نوعی متحول ساخت. لکسوس CT200h نخستین بار با مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ روانه بازار ایران شد اما به دلیل آنکه اولا بسیاری از مشتریان نگران تامین قطعات و لوازم فنی اولین خودرو هیبریدی بازار ایران بودند، ثانیا عملکرد فنی این خودرو نیز چندان قابل قبول و مهیج به نظر نمی‌رسید و حتی در حالت تمام الکتریکی نیز این هاچبک لوکس صرفا قادر بود با اتکا بر موتور برقی خود تنها دو کیلومتر راه را طی کند، با استقبال مناسب مشتریان ایرانی مواجه نشد. به هر حال لکسوس CT200h به عنوان یک هاچبک لوکس هیبریدی به صورت محدود در بازار کشورمان حضور دارد

تعمیرگاه تخصصی لکسوس CT در کرج


لکسوس CT200 یک خودرو هیبریدی است که قوای محرکه آن از یک موتور 1.8 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده و در مجموع توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت را دارند. CT200 مصرف سوخت پایینی دارد و رقیبی برای تویوتا پریوس محسوب می‌شود.

تعمیر لکسوس CT در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی توسط بهترین تعمیرکاران با بالاترین دقت و مهارت کافی انجام میشود.


تعمیرگاه لکسوس CT مهندس ابراهیمی


امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود.
این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.
ریشه‌های تأسیس لکسوس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، که توسط کمپانی تویوتا بمنظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لکسوس ال‌اس راه‌اندازی شد... خودروهای لکسوس در ایران توسط ایرتویا، همان نماینده تویوتا در ایران عرضه می‌شوند.


شما می‌توانید برای انجام هر یک از خدمات نام برده شده، تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی را با خیال راحت انتخاب کنید و مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه، خودرو شما بدون مشکل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

نکات مثبت لکسوس CT

  1. دوام فنی بالا
  2. مصرف سوخت مناسب
  3. کیفیت ساخت بالا
  4. سواری نرم و راحت
  5. کابین با کیفیت

نکات منفی لکسوس CT

  1. خدمات پس از فروش محدود
  2. نبود لوازم یدکی
    • طراحی ظاهری70%
      • رانندگی و عملکرد فنی60%
        • کابین و امکانات65%
          • ارزش در مقابل قیمت40%
            • کیفیت60%
            تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های تویوتا و لکسوس در کرج و غرب تهران است.
            انواع مدل های خودرو های برند لکسوس با بهترین کیفیت تعمیر شده و سرویس های اساسی و دوره ای آن ها در تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی انجام می شود.
            خودروهایی همانند RX، NX، LX، LS، IS، GS، CT و سایر مدل ها...

            تعمیرگاه لکسوس CT


            در شرایطی که در بازار خودروی ایران، برخلاف بازارهای جهانی، تعداد خودروهای تمام الکتریکی و حتی محصولات هیبریدی بسیار انگشت شمار بوده و گستره‌ی چندان وسیعی را شامل نمی‌شود، خودروی لکسوس ct200h از معدود خودروهای هیبریدی به شمار می‌رود که شاهد حضورشان در بازار خودروی ایران هستیم. این خودرو را همچنین می‌توان جزو نخستین محصولات شاخص هیبریدی طبقه‌بندی کرد که شانس حضور در بازار خودروی داخل را یافته است. هر چند که شاخص‌های بسیار مهمی نظیر قیمت و شرایط اقتصادی نامناسب، موجب شده است تا این محصول هیبریدی چندان برای خانواده‌های ایرانی قابل دسترسی و دست‌یابی نباشد.
            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس CT شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            طراحی ظاهری


            نمای ظاهری این هاچبک لوکس ژاپنی به دلیل آنکه سال‌های نسبتا زیادی از طراحی اولیه آن می‌گذرد، در مقایسه با محصولات مدرن هم‌رده تا حدودی قدیمی و کلاسیک به نظر می‌رسد؛ به نحوی که المان‌های اسپرت آن رفته رفته رنگ باخته و هیجان نهفته در طراحی بدنه این خودرو رو به افول نهاده است. در نمای جلو سبک طراحی چراغ‌های کشیده و جلوپنجره مابین آنها به گونه‌ای است که سعی دارد تا چهره‌ای تقریبا متخاصم و تهاجمی از این هاچ‌بک خانوادگی به نمایش بگذارد، اما با این حال به نظر می‌رسد که در رسیدن به این مقصود خود چندان موفق ظاهر نشده باشد.
            طرح سپر، مه شکن‌ها و دریچه هواکش میانی سپر نیز چندان تهاجمی به نظر نمی‌رسد. با این حال چهره ct200h همچنان شاخصه‌های بصری یک خودرو لکسوس را حتی از فواصل دورتر نیز به نمایش می‌گذارد. در نمای جانبی خودرو اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند طراحی ستون سی و وجود یک تکه شیشه روی آن خواهد بود که در ادامه شیشه پشت به نواحی کناری ستون C تداوم پیدا کرده است. یک خط شانه‌ای نیز در قسمت زیرین فریم پنجره‌ها، چراغ‌های جلو و عقب را به یکدیگر متصل کرده تا به همراه برخی حجم پردازی‌های دیگر موجب به وجود آمدن بدنه‌ای تقریبا خوش‌تراش و تا حدی عضلانی برای این بخش لکسوس CT200hشود.
            هنگامی که به قسمت پشت خودرو می‌رسید با چراغ‌های بزرگ که حالتی اخمالود به خود گرفته و طراحی نه چندان پیچیده‌ای دارند، مواجه خواهید شد که به طور کلی حالتی خشن و تهاجمی را از خود بروز داده و موجب پدید آمدن چهره متفاوت و اسپرت برای قسمت پشت این خودرو شده‌اند.
            در مجموع باید عنوان داشت که طراحی ظاهری لکسوس CT200h در مقایسه با سایر هاچبک‌های بازار حالتی متفاوت و متمایز داشته که هم می‌توان آن را به عنوان یک طراحی زیبا تلقی نمود و یا آن را به عنوان یک خودرو نه چندان خوش‌چهره و خوش استایل در نظر گرفت؛ با این حال به نظر می‌رسد که سلیقه عمومی مشتریان در بازار نه چندان پرتنوع هاچبک‌های لوکس موجود در ایران انتقاد چندانی پیرامون نمای ظاهری لکسوس CT200h نداشته باشد.

            با این توضیحات اگر به طور منظم از خودروی خود مراقبت کنید، از بروز مشکلات بزرگتر و پرهزینه‌تر جلوگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه تویوتا و لکسوس کرج مهندس ابراهیمی خودرو شما را تعمیر خواهیم کرد و بهترین عملکرد را روی وسیله شما خواهیم داشت.

            امکانات خودروی لکسوس CT


            لکسوس ct از آپشن ها و تجهیزات نسبتا مناسبی سود می‌برد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم: سامانه تثبیت سرعت یا کروز کنترل، چهار حالت رانندگی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور باران، چراغ روشنایی در روز، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، اتولایت، فرمان برقی چهار حالته حساس به سرعت با روکش چرم و دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی لوینسون با ۱۳ بلندگو، نمایشگر لمسی مرکزی ۸ اینچی، سامانه نویگیشن و دوربین عقب، بلوتوث، تاچ پد کنترل، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده با تنظیمات 10 حالته برقی به همراه حافظه و تنظیم گودی کمر، گرمکن صندلی جلو، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرمکن، حافظه آینه، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ شوی، چنجر شش تایی، تنظیم هوشمند بلندی صدا، پورت usb، هشت عدد کیسه هوا راننده – زانویی راننده – سرنشین جلو – زانویی سرنشین جلو و ایربگ پرده‌ای و جانبی جلو، پشت سری فعال، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده، روکش صندلی چرمی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه جانبی تاشونده برقی با گرمکن، سانروف.

            طراحی داخلی


            کابین لکسوس سی تی ۲۰۰ اچ نسبت به محصولات مدرن‌تر، بهره زیادی از خطوط سیال و پیچیده نبرده و طراحان سعی داشته‌اند تا با استفاده از اشکال هندسی متعارف، کابینی لوکس و متین را برای کاربران این خودرو طراحی کنند. وجود دکمه‌های مختلف روی کنسول میانی حس و حالی شبیه به اتاقک هواپیما را در ذهن تداعی می‌کند. غربیلک فرمان نیز به نوبه خود خوش‌دست و اسپرت به نظر می‌رسد.
            کیفیت متریال به خدمت گرفته شده در ساخت داشبورد و رودری‌های این خودرو نیز کاملا مناسب بوده و از مرغوبیت قابل قبولی سود می‌برند. صندلی‌های این خودرو به خوبی بدن سرنشین را در بر گرفته و می‌توانند در مسافرت‌های طولانی مانع کوفتگی و خستگی بدن سرنشینان شوند. با این حال صندلی‌های عقب احتمالا به دلیل سفتی نسبتا زیاد قادرند گله و شکایت سرنشینان را پس از مدت زمان نسبتا طولانی به دنبال داشته باشند. صندلی‌های ردیف جلو فضای کافی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند اما ردیف عقب به نظر می‌رسد بیشتر جهت حضور دو نفر سرنشین بزرگسال با قد متوسط فضای کافی در خود داشته باشد. حجم صندوق عقب لکسوس CT200h نیز معادل ۳۷۵ لیتر بوده که تا حدودی اندک به نظر می‌رسد اما با این حال می‌تواند لوازم یک خانواده کم جمعیت را در هنگام مسافرت درون خود جای دهد.
            در مجموع باید عنوان داشت که فضای داخلی کابین لکسوس CT200h از لحاظ کیفی و یا طراحی توانسته رضایت عمده مشتریان را جلب کرده و زیبایی بصری و سطح کیفی مناسبی را ارائه دهد.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است.

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            جهت تماس سريع و مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه خودرو مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره هاي زیر تماس بگیرید:


            تلفن های تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496

            آشنایی بیشتر با لکسوس CT



            نگاه کارشناسی به لکسوس CT


            لکسوس CT200 یک هاچبک کوچک و اسپرت ژاپنی است که در سال 2010 و در خلال نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. لکسوس CT200 یک خودرو هیبریدی است و از قوای محرکه مشترکی با تویوتا پریوس بهره می‌برد و اتفاقا پس از شاسی بلند RX450H پرفروش‌ترین خودرو هیبریدی لکسوس هم محسوب می‌شود.
            ایرتویا واردکننده محصولات لکسوس در ایران بود که اکنون به دلیل وضع قوانین جدید، واردات انواع لکسوس متوقف شده و در حال حاضر لکسوس CT200 تنها به صورت دست دوم موجود است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که تولید CT200 از سال 2017 توسط کمپانی لکسوس متوقف شد.
            لکسوس CT200 در کلاس هاچبک‌ قرار می‌گیرد و باید بگوییم در کلاس خود یکی از برترین طراحی‌ها را چه در بیرون و چه در داخل کابین دارد. در نمای جلو یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود که البته این جلو پنجره در مدل فیس لیفت اضافه شد در حالی که پیش از آن یک جلو پنجره کوچک دیده می‌شد. در نمای عقب، سپر حجیم به همراه اسپویلر متصل به سقف شکل اسپرتی به خودرو بخشیده‌اند و در مجموع لکسوس CT200 در برابر رقبایی چون آلفارومئو جولیتا و ب ام و سری 1 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
            اما نقطه قوت لکسوس CT200H را باید در طراحی کابین آن بدانیم چراکه لکسوس از همان زبان طراحی به کار رفته در سایز محصولاتش برای طراحی کابین آن استفاده کرده است. یک نمایشگر در مرکز داشبورد وجود دارد و کنسول وسط به سمت بالا تمایل پیدا کرده است. کیفیت متریال به کار رفته در کابین کاملا مطلوب است و کیفیت سواری خوبی ارائه می‌دهد و می‌توان آن را خودرو نرمی دانست.
            لکسوس CT200H از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی هم خودرو کاملی است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توانیم به 10 کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، هشدار برخورد از جلو، نمایشگر 8 اینچی، سیستم صوتی با 8 بلندگو، صندلی جلو برقی با حافظه، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، چراغ‌های جلو اتوماتیک، شست و شوی چراغ‌های جلو، سنسور پارک جلو و عقب اشاره کنیم.
            لکسوس CT200 یک خودرو هیبریدی است و در بازارهای جهانی هم تنها در یک نسخه در دسترس است. قوای محرکه لکسوس CT200 از یک موتور بنزینی 1.8 لیتری و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموع قدرت آنها به 136 اسب بخار و گشتاور آن به 2078 نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو یک جعبه دنده eCVT در نظر گرفته شده که نتیجه این همراهی، شتاب 0 تا 100 حدودا 10 ثانیه‌ای است.
            این پیشرانه در خودروهایی نظیر تویوتا پریوس و تویوتا آئوریس هم به کار رفته و به لطف استفاده از یک موتور الکتریکی، مصرف سوخت پایینی دارد به طوری که برای پیمایش 100 کیلومتر مسافت به بیش از 5 لیتر بنزین به صورت ترکیبی نیاز دارد. البته برخی منابع مصرف سوخت آن را در حدود 4 لیتر هم اعلام کرده‌اند که با وجود کیفیت نه چندان بالای بنزین در ایران، دستیابی به این عدد دور از ذهن است.

            تکنسین های آموزش دیده تعمیرگاه تخصصی لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ، خودروی لکسوس CT شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر می کنند.

            پیشرانه خودرو


            موتور خودرو لکسوس Ct200h به صورت 4 سلندر 16 سوپاپه است که حجم ان به 1800 سی سی می رسد و تنفس ان نیز به صورت طبیعی است انتقال نیرو ان نیز از طریق دیفرانسیل جلو انجام می شود. حداکثر قدرت موتور این خودرو نیز برابر با 134 اسب بخار در هر 5200 دور در یک دقیقه است و بیشترین گشتاور ان نیز برابر با 142 نیوتن متر در هر 2800 دور در یک دقیقه است و حدود 9.8 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون و شتاب 0 به ECVT می باشد. جعبه دنده این خودرو نیز به صورت شتاب 100 برسد و حداکثر سرعت ان نیز برابر با 182 کیلومتر در ساعت است. این خودرو ژاپنی 1420 کیلو گرم وزن دارد و طول ان برابر با 4320 میلی متر، عرض ان برابر با 1765 و ارتفاع ان برابر با 1440 میلی متر می باشد همچنین فاصله بین دو محور ان برابر با 2601 میلی متر است. این خودرو 45 لیتر ظرفیت باک سوخت دارد و مصرف سوخت داخل شهر ان برابر با 3.7 لیتر در هر 100 کیلو متر است و مصرف سوخت خارج از شهر ان نیز برابر با 3.7 لیتر در هر 100 کیلو متر است در نتیجه دارای 3.8 لیتر مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر است. این خودرو توانسته است تا استاندارد الایندگی یورو 5 را کسب کند و میزان تولید گاز کربن دی اکسید ان برابر با 87 گرم در هر کیلو متر است.
            لکسوس Lexus CT200hکمپانی لکسوس همچنان حواسش به سر نشینهای این خودرو نیز است و از مواد اولیه با کیفیت بالایی در ساخت ان استفاده کرده است همچنین این خودرو از سیستم پایداری و ترمز مناسبی بهره برده است و دارای چندین کیسه هوا برای سر نشین جلویی و راننده و سر نشین های عقب است و انواع کیسه هوا جانبی و پرده ای دارد تا نهایت ایمنی را در زمان تصادف داشته باشد. علاوه بر این ها این خودرو مجهز به یک سیستم است تا در زمان تصادفات صندلی های جلو به صورت خودکار به سمت عقب کشیده می شوند تا اسیب کم تری به راننده و سر نشین جلو وارد شود.

            در صورتی که شما، صاحب خودروی لکسوس، در همان ابتدا برخی از موارد جهت انتخاب محل تعمیر مناسب خودروی خود را مد نظر قرار دهید در این حالت دیگر نیازی نیست تا به مراکز مختلف جهت برطرف کردن مشکلات موجود در خودرو تان مراجعه کنید. مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی مهمترین گزینه ای است که باعث می‌شود تا شما به اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با مراکز حرفه ای دسترسی پیدا کنید. در واقع امروزه تمام مراکزی که خدمات را همراه با گارنتی و به صورت فوق العاده حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند، همیشه از طریق وب سایت های خود اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با خدمات خاصی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می دهند. که در واقع تعمیرگاه تخصصی لکسوس مهندس ابراهیمی نیز از طریق وب سایت خود اقدام به .چنین کاری کرده است و به گونه‌ای تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صو رت کامل به اشتراک گذاشته است.

            جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.Toyotakaraj.ir مراجعه کنید.

            مرکز تعمیرات تخصصی لکسوس CT مهندس ابراهیمی

            مشخصات فنی لکسوس CT


            اگر به هاله آبی‌رنگ لوگو خودرو دقت کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که با یک خودرو هیبریدی طرف هستیم. لکسوس CT200h برای قوای محرکه خود از ترکیب یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری تنفس‌طبیعی با سیستم کمکی الکتریکی استفاده می‌کند.
            متاسفانه یا خوشبختانه لکسوس در ساخت این محصول تاکید خاصی بر شتاب و سرعت نداشته و بیشتر تمرکزش را روی بهینه‌سازی مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و دوام قطعات فنی گذاشته که استفاده از چرخه اتکینسون در پیشرانه درون‌سوز، شاهدی بر این مدعاست؛ نتیجه این‌که برآیند کلی موتورها فقط 134 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور در اختیارمان قرار می‌دهد که روی کاغذ با خودرو ضعیفی همچون هیوندای اکسنت (با 122 اسب‌بخار قدرت و 156 نیوتن‌متر گشتاور) قابل مقایسه است!.

            امکانات رفاهی و ایمنی لکسوس CT


            لکسوس CT200h شاید مجهزترین خودرو این رده قیمتی نباشد، اما در نسخه‌ فول، لیست مناسبی از امکانات را در اختیار قرار می‌دهد که در مجموع راضی‌کننده است. از جمله این تجهیزات می‌توان به مواردی نظیر: کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری به همراه ایربگ‌های جانبی، پرده‌ای و زانویی، سیستم‌های کمکی ترمز و پایداری شامل: ABS , EBD , BA , ESP , VSC , ECB , TRAC، پشت‌سری فعال، سامانه پایش فشار باد تایرها، کروزکنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی (اکونومیک، نرمال، اسپرت و تمام برقی)، سنسورهای پارک جلو و عقب، برف‌پاک‌کن هوشمند، چراغ‌های زنون اتوماتیک همراه با سیستم تنظیم ارتفاع خودکار و چراغشور، فرمان برقی چندحالته حساس به سرعت مجهز به کلیدهای کنترلی، روکش‌های چرمی، نمایشگر تاشو 8 اینچی مرکزی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین دنده عقب، سیستم صوتی حرفه‌ای Mark Levinson، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های جلو برقی مجهز به گرمکن و تنظیم گودی کمر به همراه حافظه برای راننده، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی و آینه الکتروکرومیک اشاره نمود.
            البته خودرو مورد بررسی فول‌آپشن نیست . ضمناً لکسوس CT200h در سال 2011 میلادی توسط موسسه Euro-NCAP مورد آزمایش ایمنی قرار گرفته و موفق شده 5 ستاره کامل را با امتیازات قابل قبولی بدست آورد، که نشان از استحکام بالای پلتفرم و کارآیی مطلوب گزینه‌های امنیتی خودرو دارد.

            اگر ماشین شما سالم باشد، جان و سفر شما و سرنشینان خودرو هم ایمن‌تر خواهد بود و سفر شما را به خاطرات ناخوشایند تبدیل نخواهد کرد. با رعایت برنامه تعمیر و نگهداری، از مشکلات بزرگتری که می‌تواند خودرو شما را از کار انداختن جلوگیری کند، پیشگیری می‌کنید. ما در تعمیرگاه لکسوس کرج مهندس ابراهیمی ادعا داریم که بهترین مرکز تعمیر لکسوس و ارائه خدمات مربوط به خودروی لکسوس را برای مشتریان عزیز فراهم آورده ایم.

            جهت مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه مهندس ابراهیمی در كرج و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:


            تلفن تماس با تعمیرگاه مهندس ابراهیمی : 09127908496



            تعمیرگاه لکسوس مهندس ابراهیمی کرج ،مرکز تعمیر تخصصی خودروهای لکسوس در کرج و غرب تهران با بهره گیری از دانش ، تجربه و پرسنل متخصص کلیه خدمات سرویس های دوره ای لکسوس، تعمیر موتور لکسوس، گیربکس لکسوس، جلوبندی و سیستم تعلیق لکسوس و… را ارائه می دهد .

            سؤالات متداول در مورد خرابی لکسوس CT

            برای خودروی لکسوس CT آیا می توان از لاستیک با برندهای متفرقه استفاده کرد ؟
            جواب این سوال بله است ولی چسبندگی ، فرمان پذیری ، ترمزگیری ، میزان مصرف سوخت ، تولید صدا و… در تایرهای غیر اروپایی بسیار متفاوت است . خرید بهترین لاستیک برای لکسوس CT200H برندهای اروپایی و ژاپنی است ولی می توان از برندهای کره ای مانند لاستیک هانکوک ، لاستیک کومهو ، لاستیک نکسن و یا تایلندی مانندگریپ مکس و اندونزی مانند لاستیک جی تی نیز استفاده نمایید .

             

            خدمات دیگر تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس مهندس ابراهیمی




            برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی مهندس ابراهیمی و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید


            : 09127908496


            دیدگاهتان را بنویسید

            نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *